Lexiboij Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 De som forhåndsbestiller (som meg) regner jeg med at for spillet dagen før elns. Derfor lurer jeg på om det bare er å starte å spille klokken 00:00 21. mai Skal selv ha det til PS3 Lenke til kommentar
Erik Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Du begynner vel bare å spille med en gang du får det /disscusion Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Elkjøp selger spillet kun idag for 299kr! Er ikke limited edition...men prisen er såpass bra at det ikke gjør noe. EDIT: KUN DENNE HELGEN! (takk Bebeluv) Endret 30. april 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Fikk Limited Edition til 330kr så jeg kan ikke klage Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Elkjøp selger spillet kun idag for 299kr! Er ikke limited edition...men prisen er såpass bra at det ikke gjør noe. TAKK Lenke til kommentar
DubiousCow Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Kult, jeg antar at det ikke blir billigere enn det på en stund! Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Men Elkjøp er vel ikke kjent for å være punktlige? Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Og jeg som bestilte limited edition for 399,- fra platekompaniet i dag, ja-ja... Jeg får det sannsynligvis på lanseringsdagen, da. Elkjøp har vel vist seg å ha større problemer med det ved tidligere store lanseringer. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hvis man har lyst til å få spillet på release-dagen kan man stikke innom en gamestop-butikk med to spill du har kjøpt et eller annet sted (gjerne 80-90kr pr stykk og som IKKE er på den evig lange ekskluderingslista) og levere de inn i tillegg til 99 kroner så er det forhåndsbestilt. Det er forresten også Limited Edition 90 + 90 + 99 = 280 Kun lønnsomt hvis du slipper å bruke penger på å reise til/fra Gamestopen vel og merke. Men igjen, det er jo limited edition. Det er nok det beste tilbudet du får uansett. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Morsomere å få post. ^_^ Men det kan jo alltids være tomt på Gamestop? Kom noe inn i hodet mitt som sa at de kanskje bestiller slik at alle som har forhåndsbestilt får det. :rolleyes: Endret 30. april 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Rgr00n Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 ny film http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/ Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Det er hva jeg liker å kalle reklame. :rolleyes: Lenke til kommentar
Rgr00n Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jaja, vi får kalle det reklame, da Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Elkjøp selger spillet kun idag for 299kr! Er ikke limited edition...men prisen er såpass bra at det ikke gjør noe. EDIT: KUN DENNE HELGEN! (takk Bebeluv) De har byttet overskriften nå til limited edition. Sendte en mail i går kveld angående dette! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Elkjøp selger spillet kun idag for 299kr! Er ikke limited edition...men prisen er såpass bra at det ikke gjør noe. EDIT: KUN DENNE HELGEN! (takk Bebeluv) De har byttet overskriften nå til limited edition. Sendte en mail i går kveld angående dette! Nice! Men jeg og sikkert mange andre bestilte igår før dem forandret...sjekker orderen min og der står det standard utgaven. Må vel kontakte dem ang dette da... Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Ser ut som limited edition og vanlig utgave ligger inn som forskjellige produkter: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/CC_ViewSearch-Start?queryFromSuggest=&searchtext=red+dead+redemption&go Prisen er den samme så det må vel gå an å endre bestillingen. Endret 1. mai 2010 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Ser ut som limited edition og vanlig utgave ligger inn som forskjellige produkter: http://www.elkjop.no...d+redemption&go Prisen er den samme så det må vel gå an å endre bestillingen. Skrev mail til dem nå, siden det var Superhelg tilbudet jeg/vi bestilte og dem forandret dette iløpet av noen timer så er det nok bare rett orderen forandres. EDIT: Ser dem er gått tom for standar utgaven til PS3... Endret 1. mai 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Ser ut som limited edition og vanlig utgave ligger inn som forskjellige produkter: http://www.elkjop.no...d+redemption&go Prisen er den samme så det må vel gå an å endre bestillingen. Skrev mail til dem nå, siden det var Superhelg tilbudet jeg/vi bestilte og dem forandret dette iløpet av noen timer så er det nok bare rett orderen forandres. EDIT: Ser dem er gått tom for standar utgaven til PS3... Går nok fint å få dette fikset via mail. Skjedde med meg når jeg bestilte heavy rain hos dem, ble fikset iløpet av et par timer Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Ser ut som limited edition og vanlig utgave ligger inn som forskjellige produkter: http://www.elkjop.no...d+redemption&go Prisen er den samme så det må vel gå an å endre bestillingen. Skrev mail til dem nå, siden det var Superhelg tilbudet jeg/vi bestilte og dem forandret dette iløpet av noen timer så er det nok bare rett orderen forandres. EDIT: Ser dem er gått tom for standar utgaven til PS3... Går nok fint å få dette fikset via mail. Skjedde med meg når jeg bestilte heavy rain hos dem, ble fikset iløpet av et par timer Satse på det...ble litt stressa her nå! Får vel svar til Mandag..sikkert ikke noen på jobb idag...1 Mai å greier. Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 vet ikke om noen har postet dette enda, men alle videoene om spillet som er kommet ut til nå, og framtidige finnes på hjemmesiden til spillet http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/videos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå