Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du bør visst bruke en "Evans repeater" (tror dette er et av de "sjeldne" våpnene, har ikke skaffet meg den selv enda), den har visstnok 22 skudd i magasinet. Det ryktes at hideouten i gruvene kan være et fint sted å prøve seg.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Er det en ting jeg både må skryte av og samtidig klage på i RDR er det tøydukka John Marston.

 

Meget imponerende å se hvor mange bevegelser han har fått, hvordan han helt uten videre skifter beinstilling til å gå nedover skrenter er mildt sagt imponerende. Men måten han faller på er usedvanlig stygg og irriterende. For det første er det en sterk kontrast til hvordan han ter seg når han står, for det andre er det forbanna irriterende å se ham ligge der i en klump uten å vise tegn til å ville reise seg opp.

 

Ble drept av et villsvin før i dag, rett og slett løpt i senk fordi Marston ikke gadd reise seg før Pumba hadde snudd og gjort seg klar for nådestøtet. Ikke første gangen jeg dør av å ligge tungt henslengt på bakken.

 

Angående Liar's Dice med kompiser: Det krever noen terninger, men det er fullt mulig å spille det IRL. Har selv gjort dette, og det er ganske morsomt.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Hvis det er en del som vil ha "Posse trofeet", altså hvor man er posse leder for 7(8) stk online, så skriv din PSN så vi kan være en gjeng å gi den til hverandre. Eneste trofeet jeg mangler for Platinum, og jeg var så heldig å manglet 1 person mer i en public posse. lol..

Endret av lyon
Lenke til kommentar

Liars Dice er faktisk er sinnsykt fett spill.

Veldig uforutsigbart :D

 

Vel.. jeg har aldri, og da mener jeg aldri, tapt, og som regel vinner jeg med maks én tapt terning. For enkelt, spør du meg.

 

Ja, Er enkelt når du skjønner det, hadde vært sjukt fett og faktisk spilt det mot kompiser som ikke har en cpu hjerne! Poker er jo bare lol, alle folder jo hele tia. Er jo lattis.

 

Men men, spiller jo ikke Red Dead for å spille poker, er jo bare en sidething, men det er jo veldig gøy da :)

Har igjen vinn 2000chips i poker trophyen, det gleder jeg meg til, hehe.

 

Hehe kult og høre noen finner det underholdene. Jeg liker poker best. Liar Dice har jeg aldri fått til. Taper alltid mot slutten :p

 

Spilte mot 3 andre, og i den gamen fikk jeg "win liars dice uten å miste en terning" trophien! EID:D

 

Gi meg din hjerne!! Jeg må vinne å! Trenger det for achivements / challenge! Prøvd mye men får ikke til selv om jeg fikk en bra guide her..

Lenke til kommentar

Liars Dice synes jeg også er fryktelig enkelt. Det er bare et eller annet med hvordan AI-en spiller som gjør at det er utrolig forutsigbart.

 

For eksempel:

Dere triller, og CPU1 byr 1x5.

Du sjekker terningene dine, og - det er uviktig hvor mange du har totalt - finner 1 terning med 5 øyne. Så du byr 2x5. Siden tallet er såpass lavt velger CPU1 å ikke påstå at du bløffer, og da kan han i grunn ikke gjøre så mye annet enn å høyne (aldri sett en CPU prøve hele Spot On-greien), som regel med 3x5. Siden han bare bød 1x5 tidligere er det nesten helt sikkert at han bare har 1x5, og du kan se bløffen hans og ta en terning fra ham. Velger han et annet antall øyne på terningen enn 5 for å høyne budet er det nesten også helt sikkert en bløff, siden han ikke bød dette i starten.

 

Om du i samme scenario har flere enn 1x5 og byr deretter, så vil CPU-en nesten alltid prøve å ta deg i bløffe, selv om antallet terninger du har gjør at budet ikke bare er mulig, men til dels sannsynlig. Det virker som om de nesten automatisk antar at du bløffer om du høyner med mer enn en terning så lenge det ikke er første bud.

 

Jo flere deltakere, jo mer uforutsigbart er det hele, men selv da kan du stort sett få motstanderne dine til å bløffe seg selv og andre nesten tom for terninger uten at dine røres, bare du spiller forsiktig.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Til dere som trenger 8 stk i posse'et eres, bare gå inn i en free roam, invite alle, vent 1 min, og se hvor mange du har, så klikker du bare på find new free roam, og posse ditt will blli teleporta med deg, og så inviter du bare alle igjen. kan sikkert ta litt tid, men du får 8 til slutt.

 

Har ikke så mye igjen nå, ett par challanges i sp, bounty trophyene, en hest og lvl 50 på MP :)

Endret av Ajesto
Lenke til kommentar

Noen som har noen tips til den siste Sharpshooter challengen? Duden min lader og lader og lader slik at jeg aldri får den.

Vet ikke hva det er snakk om, men Evans Repeater får du i level 37-42. Ikke helt sikker. Ellers finner du den i Tumbleweed om jeg ikke tar helt feil.

 

Regner med at du har skutt av hatten til en eller annen, hvordan gjorde du det? Fungerte ikke til meg selv om jeg er på en hest i fart.

 

PSN: Lexiboij

 

EDIT: Klarte ringer på hesteskokasting og vant på samme runde. *flex*

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Har prøvd det du nevner med posse greiene, men folk stikker av, dritt trofee:P

Hvis du har mic bare si "we are gonna 8vs 8 with some guys " hehe, funker alltid "just wait"

 

Fikk den med en gang jeg logga på i dag;) uten å hoppe til ny free roam, så det var kjekt:P

Lenke til kommentar

Har akkurat hatt en 8 og en halv timers økt med RDR, og kan ikke si noe annet enn at jeg bare elsker spillet! Hadde en ganske så vill situasjon som oppstå rett før jeg avslutta .. Ridde akkurat inn i Thieve's landing, og så plutselig ser jeg at en person skal til å drepe ei hore, så jeg tar lassoen og slenger den rundt han og drar han etter meg. Plutselig så begynner halve byen å fyre av våpnene sine og det blir mildt sagt en krigssone midt i byen. Det hele var nesten 30 minutters vill skyting rundt i byen, aldri opplevd noe lignende. Kom meg heldigvis unna det hele med livet i behold, men utfallet var at det var lik overalt, mildt sagt. Først så skjønte jeg ikke hvem disse folka var, men det var tydeligvis en gjeng eller noe, for de alle hadde slike røde skjerf på seg osv, og kledde seg ikke slik som de andre folka i byen. Noen som vet hvem de kunne være igjen? Fikk heller ikke noen wanted level eller noe av å drepe dem.

 

Men alt i alt, uten tvil den morsomste episoden jeg har hatt i RDR hittil! :)

Lenke til kommentar

Det er jo så morsomt ^_^

 

Skulle egentlig bare unlocke en Outfit før jeg la meg i kveld, men endte opp med å utrydde flere byer med bandanaen foran trynet. Hest og kjerre pluss pumpehagle og tilfeldige forbipasserende er forresten også latterlig morsomt. Elsker hvordan de stuper fremover når jeg skyter hestene deres i forbeina før de får seg en salve i magen mens de flyr mot bakken.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Jeg har spilt litt og jeg må bare si at dette spillet er heeelt fantastisk!

Det er spesiellt en eps som virklig satte sine spor imeg og det er når du endelig kommer det til Mexico og starter og ri innover landet , da den musikken kom ... fikk gåsehud over hele kroppen... Noe så rått!! Elsker dette spillet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...