Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

@Mokko

 

 

Nei, det fikk jeg ikke. Er det mer? :D Det skal jeg gjøre. Takk!

 

 

 

Da er det mer, ja. :D

 

 

 

Kan du beskrive hvor han er? Husker ikke om jeg har møtt han.

 

Møtte en kar på pavilliongen, men det var mer en random stranger fyr.

 

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han du tenker på er han som gir deg ett oppdrag om å utpresse en politiker.

 

Litt rart at ikke Rockstar la et større fokus på at det faktisk er ett oppdrag til etter at det tilsynelatende er over. Litt som i Mass Effect 2 hvor det er utrolig enkelt å hoppe over forklaringen på hvorfor Liara hadde forandret seg så mye fra ME1 til ME2. Jeg ser jo det at det er morsomt om spillere finner dette tilfeldigvis på egenhånd, men de fleste spiller gjennom spillet en gang og skrur av når de når slutten. Eller det som ser ut som slutten iallefall. Da synes jeg det er dumt at de ikke sier "hey, this guy has something to to with the "ending". Maybe you should try to find him".

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Har bare igjen challangene igjen i SP

Og ett par trophyer.

 

Gleder meg til jeg er ferdig med alt, og kan kose meg med multiplayer:)

Veldig bra spill, utrolig bra faktisk, har aldri hatt det så mye morro med ett ps3 spill.

Føler jeg nesten er litt sånn "wow" hekta, og det er en first på ett konsollspill.

 

Vurderer og kjøpe meg ett headset til ps3 imorgen, så jeg virkelig kan spille med folk online. Er en del challanges det er greit og være fler på.:)

 

Er det noen som kan anbefalle ett godt, billig headset til ps3? Og evt fortelle hvilke forhandlere som selger disse?

Endret av Ajesto
Lenke til kommentar

Går det ikke an å spille Liars Dice i Casa Madrugada etter at man har gjort alle oppdragene i Mexico? Har prøvd å gå inn i baren der til forskjellige tidspunkt men det er aldri folk der lenger.

 

Tror dette er en bug. Jeg gikk inn i multiplayer og tilbake i SP igjen. Da fungerte det. Tror du bare må loade spillet på nytt.

Lenke til kommentar

Liars Dice er faktisk er sinnsykt fett spill.

Veldig uforutsigbart :D

 

Vel.. jeg har aldri, og da mener jeg aldri, tapt, og som regel vinner jeg med maks én tapt terning. For enkelt, spør du meg.

 

Ja, Er enkelt når du skjønner det, hadde vært sjukt fett og faktisk spilt det mot kompiser som ikke har en cpu hjerne! Poker er jo bare lol, alle folder jo hele tia. Er jo lattis.

 

Men men, spiller jo ikke Red Dead for å spille poker, er jo bare en sidething, men det er jo veldig gøy da :)

Har igjen vinn 2000chips i poker trophyen, det gleder jeg meg til, hehe.

 

Hehe kult og høre noen finner det underholdene. Jeg liker poker best. Liar Dice har jeg aldri fått til. Taper alltid mot slutten :p

 

Spilte mot 3 andre, og i den gamen fikk jeg "win liars dice uten å miste en terning" trophien! EID:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...