Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Hmm .. Våknet opp denne morgenen ihåp om at det lå et eksemplar av Red Dead Redemption i min postkasse, og jaggu meg så gjorde det og. Lykkelig som jeg var løp jeg inn i huset igjen og smelte det inn i PS3en min, starta opp spillet og spilte og var lykkelig. Plutselig, så "freezer" han personen jeg styrer (husker ikke navnet, Marston?) rett utafor et hus som jeg skal gjøre et oppdrag. Hmm .. tenkte jeg, for har lest om at spillet har noen bugs men skal de dukke opp allerede?! Endte med at jeg ikke fikk slått av maskina eller fått ut spillet så jeg måtte bare kutte strømmen til PS3en. Startet opp maskina igjen og ihåp om at dette bare var et engangstilfelle, men neida. Etter flere restarts av PS3en så fant endelig maskina rdr cden i xmb. Startet opp spillet igjen og endelig så funket spillet igjen. Fikk spilt i 10-15 minutter, redda en dude ifra å bli drept av noen banditter (meget gøy faktisk med random ecounters) og når jeg skulle prate med han, var det verken lyd, animasjoner (personene bare sto der og så dumt på hverandre) og jeg kunne ikke gjøre noe som helst og pausemenyen var helt borte, hørte bare klikke lyder .. Herregud tenkte jeg, dette kan ikke skje nå, begynner PS3en min å ta kvelden?! Startet deretter maskina på nytt igjen, og spillet startet opp som vanlig med den Rockstar introen, men etter det, ingenting. Absolutt ingenting skjer, får ikke opp Startmenyen engang, alt er bare svart etter Rockstar introen. Hva i helvette er det som skjer/har skjedd? Har hatt spillet i en time nå og allerede har alt fucket seg opp!

Beklager for en himla lang tekst, skrivefeiler og engelsk-norsk .. Er bare rimelig opprørt over hva som har skjedd, siden jeg har gleda meg maks til å få spilt det. Må meddele også at etter første "freeze" så kom det opp en melding om at det var en error i oppstarten når jeg skulle starte spillet, og denne ble borte etter jeg startet opp oblivion, bare for å sjekke om bd-leseren hadde røket. Alle andre spill fungerer helt fint, men ikke RDR. Så hva har skjedd? Har bden røket? Er det PS3en?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å slett alt av installasjons filer til spillet på PS3 maskina di og installer det på nytt og se om det hjelper. Mye kunne jo tyde på at laseren din er noe sliten, men siden andre spill funker så er det jo litt rart. Feilproduksjon kan jo skje på spill også så om du har mulighet å teste det på en annen PS3 maskin?

Lenke til kommentar

Kom over en challenge (multiplayer) hvor man skal skyte av hatten til en eller annen person mens man rir en hest. Dette har jeg gjort (skutt tilfeldige forbipasserende, men jeg har også fått hatshot på fiender mens jeg rir. Noen som har klart denne? Er Sharpshooter 4 elns.

Lenke til kommentar

Lette lenge etter en hvit en selv. Brukte linken nedenfor for å skaffe meg en :)

http://reddead.wikia...arian_Half-bred

Takk for den, skal lete nå.

Du ødela for meg nå, Bizarro Fenix. Skulle presse AltF4 for penger nå. Løper rundt med følgende Ungarian Half-Bred i free roam nå.

This one can't be pushed! Hadde håpet jeg kunne få kjøpt den i butikken, men jeg må visst fange den først.

Noen som har noen gode tips til å få tak i en hvit hingst? Penger er ikke et tema.

Den er å finne rundt Diez Coronas i Mexico (sikkert flere steder den kan dukke opp), jeg fant den ganske raskt når jeg så etter den borti der.

Takk for svar, ser ut til at Diez Coronas er stedet å lete.

Når det gjelder hestene kunne jeg gjerne sett langt mer informasjon, jeg merker i grunnen ingen forskjell fra hest til hest. Det vil si, jeg vet de grå utsultede hestene er dårlige og at eslene er håpløse, men ellers syns jeg det er samme hastighet og helse på samtlige, dessuten kan jeg ikke si jeg har merket noen stor variasjon i stamina heller. Ikke aner jeg hva slags hest som er hva, så jeg holder meg til krigshesten min jeg. Man blir jo glad i disse dyrene også, til tross for at de kan være stokk dumme og har en tendens til å bare forsvinne i løse lufta.

Lenke til kommentar

Synes det er litt rart å spille etter å ha blitt ferdig med mainstory.

Greit nok at John døde og de greiene der, men når jeg nå rir rundt i sønnens skikkelse føler jeg at det bare er feil. Jeg møter stadig på folk som skal gi meg gaver fordi jeg er høy honour, noe som for min del er skikkelig dumt. Jack har jo ikke bevist en dritt. Det var var John som var kjent, ikke sønnen. John var en karakter man følte seg "trygg" å spille som. Sønnen var en dum liten drittunge som ikke engang skjønte at en bjørn med fem ganger så stor kroppsmasse som han var farlig. Det føles bare feil å ri rundt som han.

Ellers driver jeg nå med diverse Strangers-oppdrag og litt Outfit-sanking. Fant nettopp ut at disse Campsitene kan brukes flere ganger så nå "teleporterer" jeg langt mer enn før. I bunn og grunn er jeg egentlig glad for at jeg ikke fant ut av det før nå. Hadde helt sikkert ikke fått sett en brøkdel av det flotte landskapet om jeg hadde visst det fra starten av.

Lenke til kommentar

Synes det er litt rart å spille etter å ha blitt ferdig med mainstory.

Greit nok at John døde og de greiene der, men når jeg nå rir rundt i sønnens skikkelse føler jeg at det bare er feil. Jeg møter stadig på folk som skal gi meg gaver fordi jeg er høy honour, noe som for min del er skikkelig dumt. Jack har jo ikke bevist en dritt. Det var var John som var kjent, ikke sønnen. John var en karakter man følte seg "trygg" å spille som. Sønnen var en dum liten drittunge som ikke engang skjønte at en bjørn med fem ganger så stor kroppsmasse som han var farlig. Det føles bare feil å ri rundt som han.

Helt enig, føler det blir litt feil.

Lenke til kommentar

He he, lo godt av denne video reviewen fra angry joe. http://angryjoeshow.com/2010/05/review-red-dead-redemption/

Helt enig med han, er tidenes sandkasse spill. Jeg har ikke rørt singleplayeren enda. Jeg hoppet direkte inn i multiplayer. Har tilbringt 20 timer der på en uke ......... og jeg spiller ekstremt lite "egentlig". Men er så forbaska artig dette spillet. Er så mye å gjøre at jeg spiller dette fremdeles om 6 måneder garantert.

Lenke til kommentar

Takk! :D

Denne er til Lakus å alle som er ferdig med hovedhistorien.

Jeg er enig meg deg Lakus på dette, Men samtidig så får Rockstar historien til og forsette med sønnen sitt liv fremover. Noe som kan gi en ny historie med et sterk standpunk om han skulle f.eks gå etter de som tok faren hans osv i et nytt spill. Jeg likte dette, jeg fant dette positivt. Å jeg ble ikke minst veldig overasket over at de turte og gjøre dette. Ingen andre spill jeg har spillt har turt og ta livet av hovedkarakteren. Å Ikke bare leve på en antihelt som løper videre med livet sitt. Men de tok livet til John, å lager en ny historie. Dette er vestern for meg. Ikke noe hollywood shit der alle lever videre og plukker blomster ut livet, videre uten noen problemer å er lykkelig.

Endret av Bare Ban
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...