Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-239413

hei!

jeg spiller online på ps3. Jeg har kun opplevd å bli disconnecta 1 gang i løpet av den tiden. I free roam så kommer det gradvis flere og flere spiller innom og vi ender på kanskje 10 stk. I di andre online modusene som grab the bag osv så opplever jeg nesten alltid at det bare er meg som er med. Er dette normalt?

har jo tenkt en del på dette med nat type 2 osv.. jeg har nat type 3. Det skal sies at jeg har kabel rett fra routeren og til ps3-en min..

men dersom noen hadde vært så snill og forklart meg, step by step, åssen jeg åpner portene på routeren slik at jeg hadde fått nat type 2, så hadde jeg blitt evig takknemlig! :)

Lenke til kommentar

@Bare Ban:

Du skal tippe minimum antal av ei terningside i bordet. Eller du kan tippe på at nokon bløffar (liar) om antallet dei har oppgitt, eventuelt at dei er "Spot on" (eksakt antal terningsider i bordet).

Om du gjennomskuar nokon som bløffar mistar dei ein terning, same om du har sagt "spot on" og det stemmer. Om du tar feil mister du ein terning. Om derimot du tippar eit visst antal og AI trur du bløffar og han tar feil, mister han ein terning. Etter kvart som AI mister terningar blir det lettare å vinne.

Eksempel:

AI trillar 1, 2, 2, 5. Tippar at det er MINIMUM to 2-arar i bordet. Du trillar 2, 3, 4, 6. Du "høyner" med at du trur det er minimum tre 2-arar i bordet. AI trur du bløffar og terningane blir vist. Sidan AI tok feil mister han ein terning.

Neste runde trillar AI 1, 3, 5 og han tippar at det er minimum to 3-arar i bordet. Du trillar 1, 3, 4, 5. Du trur AI er "spot on" og tipper det. Du har rett og vinner runden, AI mistar ein terning.

Rinse and repeat til det berre er ein spelar igjen med terningar. Det blir sjølvsagt også enklare å vinne runden for kvar terning AI mistar :)

Dersom du trillar 3 (eller meir) av ei terningside kan du som oftast berre tippe det antalet og AI vil stort sett alltid tru at du bløffar. Då har du eit veldig godt utgongspunkt ;)

Lenke til kommentar

Har merket at det er en mann rundt de fleste pokerbordene og han bløffer aldri. Har aldri vunnet mot han uten at han folder. Forferdelig feig fyr. Han er foresten svart og er ikledd en six-pence og snekkerbukse. Mye lilla. Be on the lookout!

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke Liars Dice... Bare taper i det. Hva gjør jeg galt? Hvordan fungere det?

Jeg har skjønt det, men jeg har sliti som bare pokker med det allikevel. Heldigvis fikk jeg i forbindelse med en outfit "No Dice"-achievementen man får om man vinner Liar's Dice uten å tape en terning, så nå trenger jeg ikke bry meg med det lenger ^_^

Det er morsomme minispill i RDR, problemet er at de er så forbanna trege. Bare det å kaste hestesko er en tålmodighetsprøve av dimensjoner, selv om det i grunnen er gøy.

Lenke til kommentar

Hehe et unektelig godt poeng, men jeg finner heller den roen i soloppgangen fremfor den svarte skjermen mens jeg venter på at det skal bli min tur.

Har faktisk spilt en del sammen med min niese på to år, det blir så lite skyting som mulig (dog noe jakt) når hun er med, men det er utrolig morsomt å se og høre responsen på alle dyrene hun ser, toget, menneskene og naturen. Rett og slett en fin måte å lære henne hva alt fra en hatt er til hva ulven sier. Hver gang hun kommer på besøk er det bort til TV'en og peke mens hun sier "se på hesten" ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...