Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Jepp, Strangers skal respawne etter 4-5 dagar om du for eksempel er uheldig og mistar ei kule frå pistolen i panna på dei (sånt som kan skje den beste...).

Eller du klarar å skubbe ein idiot som står med eit heimelaga fly utanfor ein skrent rolleyes.gif:lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morsomste spillet jeg har spilt ever. Spiller bare online omtrent. Satt 6 timer igår enkelt. Skytingen og coversystem føles så utrolig deilig, for å ikke snakke om deadeye.

Klarer ikke å finne noe negativt med spillet. Amazing!

Lenke til kommentar

Jeg finner noe negativt :)

Spillet burde vært utgutt etter at Rockstar hadde finpusset online delen sin.

Det er massevis av folk som ikke får spilt dette online ettersom det er disconnects i hue og ræva og loading-screens som fryser i free-roam.

Selv er jeg en av de få stakkarne som venter på at Rockstar får utgutt patchen så jeg får spilt litt online :(

Men spillet er knallbra uten tvil :)

Lenke til kommentar

Dæven, for et spill! Jeg digger det. Er nå straks ferdig med spillet. Mangler bare noen få historieoppdrag og noen få % til, så er jeg på 100. Ble for øvrig nettopp ferdig med alle challenges, og jeg må si at sidequests i dette spillet har vært veldig artige og stjålet mye av min tid.

Er nå kommet til Beecher's Hope, og etter at jeg kom hit så har jeg av en eller annen grunn ikke mulighet til å skife antrekk (fikk jeg nettopp Legend of the West-antrekket som jeg har lyst til å skifte til). Har prøvd å skifte ved flere safehouses. Er dette en av flere bugs i dette spillet, eller er det kun midlertidig? Har nå kun på meg det gjeterantrekket som man fikk når man kom til Beecher's Hope.

For øvrig, jeg ser ikke ut til å få tak i US military scrap? Jeg har vært flere ganger hos tailor i Blackwater, og gjort alle de andre punktene for å få US Army-uniformen. Og jeg tror jeg har tatt alle bounty-oppdragene (dukker jo opp nye bountys, men er kun med spørsmålstegn på Wanted-posteren, i motsetning til tidligere).

Lenke til kommentar

Spillet tar seg virkelig opp i Mexico. Før synes jeg ikke at spillet minnet meg noe særlig om et spaghetti-western slik som hypen lovte, men i Mexico er omgivelsene, hendelsene og karakterene akkurat slik jeg forventet. Er blitt særlig glad i gjengen i Escuella; De Santa, Allende og tjukkasen med øyelappen. Ikke bare er de mer interessante enn den patetiske gjengen du omgås oppi nord men oppdragene deres er også ti ganger morsommere; forsvare tog mot banditthorder, innta festninger og røve kvinnfolk var det skikkelige mannfolk drev med den gang. Ikke noe gjeting av kuer, temming av hester og blomsterplukking - gjesp!

Lenke til kommentar

har nå 99,5% men finner ikke ut hav de siste 0,5% er. Noen som kan jelpe meg? Blir ikke noe klokere av guider på nett. Er det virkelig slik at man må ha 1500 chips i blackjack for at de minigames skal telle som %? i stats står at jeg har fullført 4 minigames.

Lenke til kommentar

Beklager hvis det hat vert poster om dette tidligere.

Jeg prøver å få tak i Reyer's Rebbels Outfit og har alle delene untatt den man skal kjøpe i Escalera. Når jeg prøver det så står det at den er "Not Avaliable", er det noen som har noen ide om hvorfor dette skjer?

Lenke til kommentar

har nå 99,5% men finner ikke ut hav de siste 0,5% er. Noen som kan jelpe meg? Blir ikke noe klokere av guider på nett. Er det virkelig slik at man må ha 1500 chips i blackjack for at de minigames skal telle som %? i stats står at jeg har fullført 4 minigames.

Hvis du kobler spillet ditt til social club så kan du sjekke hva du trenger her: http://socialclub.rockstargames.com/games/rdr/checklist.html (må logge inn for å sjekke).

Er noen av statsa som er bugga, men de fleste som er bugga er ting du lett kan finne ut om du mangler in-game. Jeg vet at costumes gir ,5% men er godt mulig det er andre ting som gjør det og.

Lenke til kommentar

Det er massevis av folk som ikke får spilt dette online ettersom det er disconnects i hue og ræva og loading-screens som fryser i free-roam.

Selv er jeg en av de få stakkarne som venter på at Rockstar får utgutt patchen så jeg får spilt litt online :(

Det har jeg ikke opplevd. Spilte en god del timer online igår. Men dette gjelder både Xbox og PS. Man er så absolutt NØDT til å åpne portene spillet bruker for å spille online.

For PS3 brukere så må man være Type 2 connection, ikke Type 3. Da blir det bare disconnects og særdeles lang loading.

Lenke til kommentar

Det har jeg ikke opplevd. Spilte en god del timer online igår. Men dette gjelder både Xbox og PS. Man er så absolutt NØDT til å åpne portene spillet bruker for å spille online.

For PS3 brukere så må man være Type 2 connection, ikke Type 3. Da blir det bare disconnects og særdeles lang loading.

Det er en feil med spillet som Rockstar har kommentert de jobber med.

Har OPEN på NAT (x360) og alle andre spill fungerer som normalt online :)

Lest på både Gamefaqs, Giantbomb & X360a at det er et stort porblem for massevis av folk og Rockstar svarte senest 28/05 at de jobber på spreng med denne feilen, så da brude det snart være håp for alle. Online delen er kul, men jeg har et temperament som vokser når jeg blir disconnected hele tiden :)

Har en del igjen av SP delen (nettopp kommet til Mexico) så skal gjøre ferdig den før jeg satser på MP, men håper jeg ser at det er en patch available iløpet av SP tiden min :)

Lenke til kommentar

Her er Rockstars ord om oppdateringen som snart kommer. Fra spillets Facebookgruppe.

De innrømmer i hvert fall det er noe galt med spillet (og ikke bare flerspillerdelen), og det er jo alltid en fordel. At så mange anmeldere har greid å gi dette spillet 10/10 når selv utvikler påpeker feil er derimot heller merkelig. Selv føler jeg at spillet er forbanna moro, men det minner en del om S.T.A,L.K.E.R. Shadow of Chernobyl - knakende moro med stemning til tusen, men det skorter på den tekniske biten.

Og for dere som ikke har problemer og ikke trykker på linken kan jeg (eller Rockstar da) melde:

Once again, we thank everyone for their continued patience and understanding. As a token of our appreciation for your patience and in gratitude to all the Red Dead fans out there, we are also planning on releasing the Expert Hunter and Savvy Merchant outfits and related challenges later this summer for free. Please stay tuned for more details on that - as well as on the Outlaws to the End Co-Op Missions DLC Pack coming for free later this month.

Å skulle ta betalt for 2 outfits høres kanskje litt merkelig ut i mine øyne så det er vel i beste fall et tappert forsøk på å virke snille, men det er jo alltid hyggelig med ekstra stash.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg hadde også Open NAT i følge 360en, men etter å ha åpna standard portene, så gikk det knirkefritt å spille online. Før jeg gjorde det, så sto den på free roam loading hele tiden, eller at jeg ble disconnected hele tiden.

Da tester jeg dette ikveld..... Hadde vært fint om det fungerte så slipper jeg å kvele kjerringa & banke bikkja i form av aggresjon :p

Endret av Wangen
Lenke til kommentar

Er nå kommet til Beecher's Hope, og etter at jeg kom hit så har jeg av en eller annen grunn ikke mulighet til å skife antrekk (fikk jeg nettopp Legend of the West-antrekket som jeg har lyst til å skifte til). Har prøvd å skifte ved flere safehouses. Er dette en av flere bugs i dette spillet, eller er det kun midlertidig? Har nå kun på meg det gjeterantrekket som man fikk når man kom til Beecher's Hope.

Opplevde nøyaktig det samme! Utrolig irriterende. Men du må bare spille videre på hovedstoryen for å kunne skifte klær igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...