Toroto92 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Fremdeles problemer med disconnect hvor alle spillerne forlater spillet. Jeg blir sprø! I tillegg til at jeg har forwardet alle portene! Endret 1. juni 2010 av Genetics Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Har problemer med disconnects til og med nå som je har open NAT selv. Er vel sikkert noe de kommer til å fikse.(forhåpentligvis) Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Du er på PS3 sier du? Da skjønner jeg. Mange som har problemer der.. Kjipt.. Epic! Mens jeg spiller poker å deler ut kort, så er det en full fyr bak meg som prøver og gå opp noen trapper men tryner hele tiden Må jo bare le! Endret 1. juni 2010 av Bare Ban Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Kommer til å vente med å rushe til Lefdal for å skaffe meg et eksemplar. Håper bare Rockstar patcher spillet fortløpende... Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Gå igjennom spillet først eller til du snart er ferdig, Noen som kan fortelle hvor i all verden valgene med å droppe familien ble av? Om jeg ikke leste feil skrøt de av noen konsekvenser som kunne skje. Endret 1. juni 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Se det ja da ble klokka 03:30 idag også....lagt endel timer i RDR og det er masse mer å gjøre her slik, men synes det hele begynner å bli kjedelig nå altså. Eskorter X dit, reis til A og tilbake til B, reis og drep bla bla.... Spillet er maskert i den store verdenen til å ikke være linært som er blitt så på umote blandt alt for mange men spillet er så linært som det bare går ann om en skreller vekk skallet på denne litt små sure appelsinen. Presser på dem siste oppdragene og ignorerer en haug med side oppdrag for å rettogslett bare å bli "ferdig" her slik nå. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Se det ja da ble klokka 03:30 idag også....lagt endel timer i RDR og det er masse mer å gjøre her slik, men synes det hele begynner å bli kjedelig nå altså. Eskorter X dit, reis til A og tilbake til B, reis og drep bla bla.... Spillet er maskert i den store verdenen til å ikke være linært som er blitt så på umote blandt alt for mange men spillet er så linært som det bare går ann om en skreller vekk skallet på denne litt små sure appelsinen. Presser på dem siste oppdragene og ignorerer en haug med side oppdrag for å rettogslett bare å bli "ferdig" her slik nå. Helt enig, og detter har anmeldere skrytt av opp til himmelen. Forbausende. Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Rockstar jobber med å fikse online delen, og jeg personlig håper at den patchen kommer veldig snart. Har spilt i snaut 1 time online (gameplay) og kan garantere at jeg har brukt 2 timer mimimum på disconnection, gå til dashboard for å starte spillet på nytt og ikke minst mye tid på å kjefte og smelle på samboeren og bikkja fordi spillet mitt ikke fungerer ordentlig Bortsett fra det så er det et artig spill da:P Har en del SP igjen ettersom jeg bruker mesteparten av tiden min på challenges & jakt + at jeg er en jævel i Liars Dice Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Se det ja da ble klokka 03:30 idag også....lagt endel timer i RDR og det er masse mer å gjøre her slik, men synes det hele begynner å bli kjedelig nå altså. Eskorter X dit, reis til A og tilbake til B, reis og drep bla bla.... Spillet er maskert i den store verdenen til å ikke være linært som er blitt så på umote blandt alt for mange men spillet er så linært som det bare går ann om en skreller vekk skallet på denne litt små sure appelsinen. Presser på dem siste oppdragene og ignorerer en haug med side oppdrag for å rettogslett bare å bli "ferdig" her slik nå. Helt enig, og detter har anmeldere skrytt av opp til himmelen. Forbausende. "Problemet" er at man må spille ganske lenge før man skjønner hvor begrenset frihet man har. Alle Rockstar-spill blåser hatten av deg med verdenen sin med en gang, før man skjønner at man i liten grad kan påvirke omgivelsene sine. Jeg skulle ønsket meg et sandbox-spill som virkelig var sandbox, dvs. man kunne gjøre hva man ville og det ville fått varige konsekvenser. I RDR presses man fremdeles til å spille en rolle som passer med Marstons personlighet og verdenen rundt er ellers helt upåvirkelig. Jeg ville satt pris på at man kunne ta livet av hvem som helst, også story-karakterer, og at det fikk konsekvenser for -hele- spillet. Jeg ville satt pris på at NPCer og lawmen ikke respawner uendelig, for det ødelegger bare illusjonen. Det skulle også vært mulig å rane butikker, for det gir ikke mening at du kan kjøpe varer som du ikke kan stjele hvis du skyter butikkmannen. Jeg kunne gitt mange fler eksempler men poenget er; mer interaksjon. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Gta4 ble en gedigen skuffelse når jeg hadde låst opp alle områdene og innså hvor lite det egentlig var å finne på. Men Rdr er bedre sånn sett synes jeg. Det ligger en viss uforutsigbarhet i miljøet som Gta4 ikke hadde noe av i det hele tatt(hvis man ikke regner med sjansen for å bulke borti en politibil da ) Ellers er jeg enig i at det burde gått an å rane butikker. Og togene burde det gått an å gjøre mer ut av! Endret 2. juni 2010 av Aladrian Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Ferdig med historien. Likte slutten, jeg. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Ja fant ut det med at jeg kun måtte gå i pluss Så for at det skal regnes som å vinne må jeg ha 1500 chips? Jeg har nå 99,3% ferdig. sitter fast nå! Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Ja fant ut det med at jeg kun måtte gå i pluss Så for at det skal regnes som å vinne må jeg ha 1500 chips? Jeg har nå 99,3% ferdig. sitter fast nå! Yapp. Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Ja fant ut det med at jeg kun måtte gå i pluss Så for at det skal regnes som å vinne må jeg ha 1500 chips? Jeg har nå 99,3% ferdig. sitter fast nå! Hvor mange timer har du spilt? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Tror det eneste jeg mangler er 1500 chips i blackjack og et par bounties. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hva skjer om du feiler et Strangers-oppdrag? Tar det i spoiler jeg: Eva in Peril: Kunne betale 200 dollar for å redde Eva, så jeg gjorde det. Fikk deretter beskjed om å treffe henne i klosteret ved Las Hermanas om noen dager, men i det jeg var på vei ut av Casa Madrugada ble en dame overfalt, jeg brukte lassoen på overgrepsmannen og det viste seg at damen var Eva. Jeg fikk opp beskjeden om at oppdraget var over, fordi jeg ikke greide å holde henne sikker til hun ankom Las Hermanas. Så, hva skjer når man feiler et slikt oppdrag? Er det for alltid tapt, eller kommer det tilbake så man kan prøve på nytt (noe jeg egentlig ikke anser som sannsynlig)? Irriterende å feile på noe så tilfeldig, særlig fordi det ikke har stått noe sted at jeg måtte følge med. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg har skutt et par av de stakkarene som kom løpende mot meg, skrikende om hjelp. Dessverre for dem så er jeg ikke alltid i humør til å hjelpe noen og planter heller en kula i vedkommendes panne. Aaanyway så lurer jeg også på det som AltF4 lurer på. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Forrige gang jeg tapte feiget jeg ut og lastet inn spillet på nytt, nå passer det litt dårligere, selv om jeg egentlig tror at det ikke spiller noen rolle - det er vel slik at når man oppnår noe blir detaljene lagret, så det eneste man mister er vel eventuelle jaktfangster og litt ymse statistikk. Det lurer jeg også på egentlig, lat som det står et spørsmåltegn bak siste linje i øvre avsnitt. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Du får oppdraget på nytt. Jeg skjøt f.eks han fyren...Men kom tilbake noen dager senere og da var det liv i han igjen gitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå