henrikr Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Noen som er med på GBTNT natt til fredag? Er vanligvis 01:00. Giantbomb skal spille RDR, så at de nettopp godtok friends requesten min så håper jeg blir å spille da. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Har ps3 versjonen, og de gangene jeg har vært online har det vært maks 3 andre! Og i den svære verdenen, lol. Add meg gjerne dere andre her som har ps3-versjonen. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Noen som har tips til hvordan jeg kan vinne i Blackjack? Sliter veldig med å få til det spillet. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Eit par tips: Husk at dealer MÅ ta kort til han er på 17 eller over. ("Dealer stands on 17") Ess teller alltid som 11 hos dealer så framt han ikkje går over 21. A + 7 vil då f.eks vere 18 og han må stoppe. A + 5 blir 16 og han må ta enda eit kort. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg hater å få 15 i Blackjack. Vet aldri om jeg skal stå eller ikke, men som oftest tar jeg et kort til, for motspillerne har alltid sykt mye flaks. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ja har prøvd et par ganger nå, men klarer ikke å vinne :/ Synes poker er veldig lett å vinne i, spesielt om man jukser Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Da er jeg snart på 83 prosent fullført. Holder nå på med den siste challengen. Den hunter tingen. Gjorde ferdig blomster-challengen igår. Var jo challengen ifra helvete. Utrolig kjedelig å plukke blomster, brukte vell over en time. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Njåå søtt da En skikkelig pusecowboy Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Da har jeg kommet til 98% fullført, finner ikke ut hva de 2 siste prosentene er . Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Da har jeg kommet til 98% fullført, finner ikke ut hva de 2 siste prosentene er . Her er en flott guide til de som vil nå 100%. Brukte denne selv, da jeg sto fast på 95%. GL! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det er så utrolig frustrerende å spille multiplayer. Det fungerer å spille med andre i et par minutter, men så forsvinner alle spillerene, og jeg blir helt alene. Dette bare skjer videre og videre! Hvorfor skal aldri noe virke skikkelig! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Har du NAT åpen på routeren din? Høres ut som et problem jeg hadde med GTA4 til jeg åpnet NAT. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Er utrolig dårlig med rutere og nett osv, så dette er jeg ikke sikker på! <_< Har en D-link Dir-655 ruter med trådløs tilkobning på ps3'en. Vet ikke hvordan man åpner porter osv! Lenke til kommentar
deltamannen Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Gå på network settings og ta en test først, for å se hva slags NAT-type du har Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Nat type 2 så dette skal være helt i orden. Jeg kommer jo meg inn på serveren og alt, men det er bare denne random disconnecten som er utrolig merkelig. Call of Duty fungerer fint online.. Det er så typisk... Det er liksom alle spillerne som leaves session, så blir jeg stående der alene. Dette skjer i hver eneste modus! <_< Endret 1. juni 2010 av Genetics Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Nat type 2 så dette skal være helt i orden. Jeg kommer jo meg inn på serveren og alt, men det er bare denne random disconnecten som er utrolig merkelig. Call of Duty fungerer fint online.. Det er så typisk... Ikke bare du som har detta probleme, hva slaks porter bruker RDR? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Bruker trolig nok de samme portene som resten av Playstation Network. Så tror ikke det er der problemet ligger.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ja har prøvd et par ganger nå, men klarer ikke å vinne :/ Synes poker er veldig lett å vinne i, spesielt om man jukser Gjør du det for å få "Win at blackjack in Rathskeller Fort" i Treasurehunter outfit? Da kan du i tilfelle spare deg for fryktelig mye tid: Gå inn i et spill, og sats 10 dollar. Du skal gå med gevinst, så det holder å vinne 20 dollar, og det gjør du om du vinner første runden. Så i steden for å prøve å hente opp igjen de du taper forlat heller spillet (de 20 dollarene er alt tapt) og start på nytt. Å rette opp igjen blackjack er så og si umulig. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Er utrolig dårlig med rutere og nett osv, så dette er jeg ikke sikker på! <_< Har en D-link Dir-655 ruter med trådløs tilkobning på ps3'en. Vet ikke hvordan man åpner porter osv! Jeg har toppmodellen til D-Link Dir 855. Jeg gikk inn på ipen til ruteren, og åpnet porten til Xbox Live, siden jeg slet med det på 360, også gikk jeg inn på ipen til modemet og åpnet der også. Nå fungerer det perfekt. Google litt, så finner du nok mange tråder om dette. Her er ruteren din http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Dlink/DIR-655/DIR-655index.htm Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Ja har prøvd et par ganger nå, men klarer ikke å vinne :/ Synes poker er veldig lett å vinne i, spesielt om man jukser Gjør du det for å få "Win at blackjack in Rathskeller Fort" i Treasurehunter outfit? Da kan du i tilfelle spare deg for fryktelig mye tid: Gå inn i et spill, og sats 10 dollar. Du skal gå med gevinst, så det holder å vinne 20 dollar, og det gjør du om du vinner første runden. Så i steden for å prøve å hente opp igjen de du taper forlat heller spillet (de 20 dollarene er alt tapt) og start på nytt. Å rette opp igjen blackjack er så og si umulig. Forøvrig, for å vinne i Blackjack må du ha 1500 credits. Altså, vinne tilbake det du spilte for og få noe mer for det. Men som AltF4 påpeker, er en hånd nok for å få den outfit-greia unlocked. Endret 1. juni 2010 av TheScorp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå