Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) gjort mye kødd Tror sånn 80% av tiden min har gått ut på å eksperimentere på hvordan jeg kan torturere og drepe folk på forskjellige måter.. Kommer til å ta evigheter før jeg blir ferdig med story moden Endret 31. mai 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Da var nord-øst-områdene "unlocked". Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Dette spillet kommer til å ta evigheter ja, 25%. Spilt over to dager, har mest surrer rundt, spilt poker har vel tatt en del tid osv. Utrolig spill Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Selv begynner jeg å kjenne på at jeg snart må bli flinkere til å fortsette på historien, det begynner å bli vel tynnslitt å bare surfe på minigames. Der fikk jeg endelig Deadly Assassin Outfit, jeg hadde valgt feil utkledning for å jukse i poker tidligere. Har to spørsmål angående Collector's Edition til de av dere som har den: Har dere gylne våpen? Jeg hadde det en stund, men ingen av de jeg bruker nå har faktisk antydning til gyllenhet - det slo meg nå nettopp. Og hvordan er det med warrior horse? Har man det "skjøtet" på hesten (arket som ligger i satchel) for alltid, eller kan jeg tilkalle den kun èn gang og beholde den til jeg tar livet av den eller binder fast en annen hest som dermed kommer først i køen? Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Selv begynner jeg å kjenne på at jeg snart må bli flinkere til å fortsette på historien, det begynner å bli vel tynnslitt å bare surfe på minigames. Der fikk jeg endelig Deadly Assassin Outfit, jeg hadde valgt feil utkledning for å jukse i poker tidligere. Har to spørsmål angående Collector's Edition til de av dere som har den: Har dere gylne våpen? Jeg hadde det en stund, men ingen av de jeg bruker nå har faktisk antydning til gyllenhet - det slo meg nå nettopp. Og hvordan er det med warrior horse? Har man det "skjøtet" på hesten (arket som ligger i satchel) for alltid, eller kan jeg tilkalle den kun èn gang og beholde den til jeg tar livet av den eller binder fast en annen hest som dermed kommer først i køen? For å svare på spørsmålene; 1: Det er bare de første våpene du har som faktisk er i gull. De gir mer fame når du bruker dem, men om det er verdt det kan vel diskuteres. 2: Jeg har sikkert drept hesten min 10 ganger, den har blitt drepte av bandits like mange ganger og har blitt brukt som bait for en jævlig haug med grizzly. Så ja, du kan bruke den igjen når den dør ved å klikke på Select, velge War Horse (war horse og warrior horse er vel muligens ikke helt det samme forøvrig ^^) og Use. Så plystrer du så kommer den springende Endret 31. mai 2010 av TheScorp Lenke til kommentar
Sajhe Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Edit: Beat to the punch. Endret 31. mai 2010 av Sajhe Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 For å svare på spørsmålene; 1: Det er bare de første våpene du har som faktisk er i gull. De gir mer fame når du bruker dem, men om det er verdt det kan vel diskuteres. 2: Jeg har sikkert drept hesten min 10 ganger, den har blitt drepte av bandits like mange ganger og har blitt brukt som bait for en jævlig haug med grizzly. Så ja, du kan bruke den igjen når den dør ved å klikke på Select, velge War Horse (war horse og warrior horse er vel muligens ikke helt det samme forøvrig ^^) og Use. Så plystrer du så kommer den springende Ahh, så jeg mister ikke et "skjøte" på en hest så fort jeg har den i satchelen? Takk for svar! Også litt skuffet over at ikke alle våpnene er i gull, jeg syns det var dritstilig. Noen her som i det hele tatt har vært i nærheten av å gå tom for ammo på noe våpen? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 For å svare på spørsmålene; 1: Det er bare de første våpene du har som faktisk er i gull. De gir mer fame når du bruker dem, men om det er verdt det kan vel diskuteres. 2: Jeg har sikkert drept hesten min 10 ganger, den har blitt drepte av bandits like mange ganger og har blitt brukt som bait for en jævlig haug med grizzly. Så ja, du kan bruke den igjen når den dør ved å klikke på Select, velge War Horse (war horse og warrior horse er vel muligens ikke helt det samme forøvrig ^^) og Use. Så plystrer du så kommer den springende Ahh, så jeg mister ikke et "skjøte" på en hest så fort jeg har den i satchelen? Takk for svar! Også litt skuffet over at ikke alle våpnene er i gull, jeg syns det var dritstilig. Noen her som i det hele tatt har vært i nærheten av å gå tom for ammo på noe våpen? Jeg har gått tom for ammo på både rifle, pistol og hagle utallige ganger. Veldig lite morsomt å ha en stormende grizzlybjørn i siktet uten ammo å skyte den med. Lenke til kommentar
Ajesto_InnleggNO Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Har nesten bare spillt Free Roam, gleder meg til å faktisk begynne på singelplayer Er vell en av de få ps3 spillene jeg blir hekta på, dette og uncharted 1 og 2. Er ikke noe 10'er, men synes det er kjempe gøy og spille, og da er det vellykka for meg Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hvordan er egentlig Online-delen? Hva gjør du i free roam, liksom? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Om du har ps3 så er det nærmest ingenting å gjøre. Du er heldig om det er fler enn fem-seks mennesker på. Om det faktisk er mennesker på så kan du drepe dem, egentlig ingenting annet i tillegg til at du kan drepe skurker å få litt xp. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Uff.. Og på 360 er det veldig annerledes? EDIT: Så det du gjør i Free Roam er egentlig ikke annet enn det du gjør i deathmatches, du dreper andre spillere, men du kan også drepe enkelte AI-kontrollerte folk også? Endret 31. mai 2010 av Mokko Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Free Roam er singleplayer bare uten moro, så lenge du ikke har noen å spille med. Dette er i hvert fall mitt inntrykk den lille stunden jeg var på. Angående ammunisjon har jeg vært tom for rifleammo èn gang, og det var når jeg kjøpte den og kun hadde 4 kuler jeg brukte på å jage fuler for å sjekke hvor langt den gikk. Ellers ligger all ammunisjonen på en konstant rundt 100 for repeatere og 80 for revolvere. Og etter alt dette snakket om bjørner må jeg si jeg begynner å bekymre meg litt. Endret 31. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Vel i free roam kan du reise ut hvor du vil i hele spillet slik den er i singelplayer delen. Her kan du møte folk, dine venner f.eks og dra og drepe banditer i hideouts eller bare hunte alle andre som er der. Det er sykt kult og være en gjeng og drepe en annen gjeng. Det er western stil! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Eller som oss, når vi var i ødemarken etter å ha tatt en hideout, og bli totalt slaktet av andre gjenger Damn, ass. Da hadde jeg skikkelig lyst å knuse dem, De var utrolige kjipe, rakk så vidt å spawne Neste gang er vi i flertall, det er western stil B) Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Om du har ps3 så er det nærmest ingenting å gjøre. Du er heldig om det er fler enn fem-seks mennesker på. Om det faktisk er mennesker på så kan du drepe dem, egentlig ingenting annet i tillegg til at du kan drepe skurker å få litt xp. Det blir vel å ta i, har opplevd full server opptil flere ganger når det nærmer seg kveld og amerikanerne kommer online. Kan tro på at det er flere som spiller på 360, men kom ikke her å si at det nesten ikke er folk online på ps3. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Om du har ps3 så er det nærmest ingenting å gjøre. Du er heldig om det er fler enn fem-seks mennesker på. Om det faktisk er mennesker på så kan du drepe dem, egentlig ingenting annet i tillegg til at du kan drepe skurker å få litt xp. Det blir vel å ta i, har opplevd full server opptil flere ganger når det nærmer seg kveld og amerikanerne kommer online. Kan tro på at det er flere som spiller på 360, men kom ikke her å si at det nesten ikke er folk online på ps3. Det var da merkelig Jeg har spilt multiplayer et par dager nå, og har ikke opplevd at det har vært mer en fem-seks mennesker pålogget på en gang. Er det forskjellige free-roam servere hvor jeg kommer på den minst aktive da? I tillegg er loading tiden helt horribel hos meg. For å entre free-roam kan det ta opp til to minutt og diverse spillemoduser et minutt og oppover. Så jeg har ikke akuratt fått den beste opplevelsen av multiplayeren nei, men håper fremdeles. Så i mitt forsvar føler jeg ikke at jeg tar av som du sier. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Om du har ps3 så er det nærmest ingenting å gjøre. Du er heldig om det er fler enn fem-seks mennesker på. Om det faktisk er mennesker på så kan du drepe dem, egentlig ingenting annet i tillegg til at du kan drepe skurker å få litt xp. Det blir vel å ta i, har opplevd full server opptil flere ganger når det nærmer seg kveld og amerikanerne kommer online. Kan tro på at det er flere som spiller på 360, men kom ikke her å si at det nesten ikke er folk online på ps3. Det var da merkelig Jeg har spilt multiplayer et par dager nå, og har ikke opplevd at det har vært mer en fem-seks mennesker pålogget på en gang. Er det forskjellige free-roam servere hvor jeg kommer på den minst aktive da? I tillegg er loading tiden helt horribel hos meg. For å entre free-roam kan det ta opp til to minutt og diverse spillemoduser et minutt og oppover. Så jeg har ikke akuratt fått den beste opplevelsen av multiplayeren nei, men håper fremdeles. Så i mitt forsvar føler jeg ikke at jeg tar av som du sier. Sier ikke at du tar av, men at du overdriver litt. Jeg har også skuffende opplevelser med tomme servere og lange loadingtider, men om du trykker på Find a new Free Roam finner du sikkert en eller annen bra server, dette er noe jeg skjønner at du ikke gidder (ikke jeg heller) så jeg vil anbefale å spille rundt 11-12 tiden på for eks. fredager om du har mulighet til det. Mye morsommere med andre folk. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Takker for tipset. Sier seg selv at det er morsommere å spille med mange mennesker! Har dessverre ikke fått prøvd det enda, i tillegg til at av og til det skjer en slags bug der plutselig alle spillerene forsvinner, altså forlater serveren eller noe slikt. Lurer på om dette er meg som disconnecter, utrolig frustrerende og merkelig er det såfall! Men får holde håpet oppe, singleplayeren var dog helt utrolig! Add meg på PSN om du ville spille en gang! Det gjelder alle som spiller på ps3! : toroto92 Endret 31. mai 2010 av Genetics Lenke til kommentar
Shadex Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Vet ikke med Ps3. men 360 free roam har hvertfall ikke noe mangel på folk.. hender jeg må bytte 3-4 ganger men får alltids en game med 10+ spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå