LarZen Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Har 95% av alle spill på PS3 men siden online biten virker såpass heftig så går jeg for X360 utgaven tenker jeg da jeg synes online opplevelsen er vesentlig bedre der slik, flere mennesker som spiller online og alle X360 maskiner får med mic samt at jeg synes lyd kvaliteten via mic er bedre på X360. Endret 26. april 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Har sett et bilde av en person som ble hengt er det mulig å gjøre selv? Om det nå går burde det også være mulig å skyte av tauet? (tenker på the good the bad and the ugly , ja ) Har forhåndsbestilt det til Playstation 3 til 478 inkl. frakt hos Spaceworld, ganske fin pris for et helt nytt konsoll spill. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Apropos bilkontroller er jeg veldig spent hvordan hestene blir i RDR. Har mange dårlige erfaringer fra spill der du skal styre hester, som om det er en slags regel at å ri hest i spill skal være kjeklete. Jeg må si jeg har hatt mindre problemer med å ri hest IRL enn i spill som f.eks. Oblivion eller Shadow of the Colossus. Jeg håper de bare gjør det så intuitivt som mulig og gir beng i at det skal være realistisk, hvis realistisk = mindre gøy. Dette er mitt store ankepunkt også, særlig fordi jeg som deg hatet bilkontrollene i GTA IV. Men uansett, dette er et spill jeg gleder meg til å prøve! Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Apropos bilkontroller er jeg veldig spent hvordan hestene blir i RDR. Har mange dårlige erfaringer fra spill der du skal styre hester, som om det er en slags regel at å ri hest i spill skal være kjeklete. Jeg må si jeg har hatt mindre problemer med å ri hest IRL enn i spill som f.eks. Oblivion eller Shadow of the Colossus. Jeg håper de bare gjør det så intuitivt som mulig og gir beng i at det skal være realistisk, hvis realistisk = mindre gøy. Dette er mitt store ankepunkt også, særlig fordi jeg som deg hatet bilkontrollene i GTA IV. Men uansett, dette er et spill jeg gleder meg til å prøve! Vil bare si at det er et annet studio som utvikler RDR, om nå styringen på hestene er som i Two Worlds blir jeg meget skuffet. Klarte ikke styringa der. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Har forhåndsbestilt det til Playstation 3 til 478 inkl. frakt hos Spaceworld, ganske fin pris for et helt nytt konsoll spill. Men enda finere pris hos platekompaniet; 399,- og ikke noe frakt(vanligvis 30,-) for Ltd. edition Men når det gjelder dette spillet tror jeg folket gir blaffen i hva det koster. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Har forhåndsbestilt det til Playstation 3 til 478 inkl. frakt hos Spaceworld, ganske fin pris for et helt nytt konsoll spill. Men enda finere pris hos platekompaniet; 399,- og ikke noe frakt(vanligvis 30,-) for Ltd. edition Men når det gjelder dette spillet tror jeg folket gir blaffen i hva det koster. Jeg har en ENDA finere pris, betalte totalt 355,- på Gamestop (byttet inn Fuel og herlige Hannah Montana The Movie til PS3 + 99kr) Det er limited edition også Endret 27. april 2010 av SirKenneth89 Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Har faktisk ikke funnet noen andre versjoner enn ltd edition. Detter er også til en billigere penge enn de fleste nye spillene som kommer til konsoll. Glemte å se etter på platekompaniet da det ikke kom opp på prisguide.no til Playstation 3 For de spillene (hvertfall Hanna Montana) skjønner jeg at du utnyttet det tilbudet. Ellers hadde jeg aldri i verden gitt fra meg to spill for å få det 100 kroner billigere. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Selv bestilte jeg på Platekompaniet nettopp på grunn av prisen (og masinga til Gal_ape). Hadde ikke store meninger om spillet, men det var overraskende billig og det er alltid greit å ha en unnskyldning for å oppdatere til gullmedlemsskap på LIVE igjen. Hadde vært moro å starte en posse for oss her på forumet i spillet! Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Kanskje jeg skal gå for PS3-versjonen, siden jeg ikke har penger til LIVE. Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg har en ENDA finere pris, betalte totalt 355,- på Gamestop (byttet inn Fuel og herlige Hannah Montana The Movie til PS3 + 99kr) Det er limited edition også byttet du vekk Hannah Montana The Movie The Game :o? jeg har ventet på dette spillet siden Red Dead Revolver, ikke lenge igjen nå ! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Tok PS3 versjonen siden jeg liker den kontrolleren best til GTA lignende spill, og broren min skal ha den versjonen, pluss Bluetooth headsette mitt gir krystallklar lyd. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Jeg har en ENDA finere pris, betalte totalt 355,- på Gamestop (byttet inn Fuel og herlige Hannah Montana The Movie til PS3 + 99kr) Det er limited edition også byttet du vekk Hannah Montana The Movie The Game :o? jeg har ventet på dette spillet siden Red Dead Revolver, ikke lenge igjen nå ! Det var en hard nøtt å svelge. Jeg ligger oppe hver natt nå og angrer av hele mitt hjerte på det forferdelige jeg har gjort! Har stor tro på spillet, jeg synes faktisk at det heller generiske GUN var bra, og dette ser så mye bedre ut totalt sett! Endret 27. april 2010 av SirKenneth89 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Pluss Bluetooth headsette mitt gir krystallklar lyd. Synes lydkvaliteten via PSN er rimelig ræva jeg i forhold til XBL, vet ikke om det er bare tilfeldigheter når jeg har spilt eller hva det er. Andre som eier begge systemer som har noen formening? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Pluss Bluetooth headsette mitt gir krystallklar lyd. Synes lydkvaliteten via PSN er rimelig ræva jeg i forhold til XBL, vet ikke om det er bare tilfeldigheter når jeg har spilt eller hva det er. Andre som eier begge systemer som har noen formening? Det kommer vel for det meste an på kvaliteten på gjeldende person sin mikrofon? Har allerede planlagt å tilbakelegge mange timer på den koselige prærien fylt med coyoter, landeveisrøvere, utskudd, hestemøkk, en stekende sol, prostituerte som "trenger hjelp", og sist men ikke minst en fantastisk hest og gull revolvere. Gi meg en grunn til å kansellere ordren! Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Pluss Bluetooth headsette mitt gir krystallklar lyd. Synes lydkvaliteten via PSN er rimelig ræva jeg i forhold til XBL, vet ikke om det er bare tilfeldigheter når jeg har spilt eller hva det er. Andre som eier begge systemer som har noen formening? Det er mye bedre lyd i Sony's offisielle headsettet sammenlignet med det headsettet som følger med i 360en i hvertfall. Alt kommer vel ann på headsettet, blir feil å si at LIVE har bedre lydkvalitet (fordi dere betaler for det liksom)... Ulogisk Lenke til kommentar
Einride Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Kanskje jeg skal gå for PS3-versjonen, siden jeg ikke har penger til LIVE. Du har ikkje råd til ~250 kr i året for XBL? Pluss Bluetooth headsette mitt gir krystallklar lyd. Synes lydkvaliteten via PSN er rimelig ræva jeg i forhold til XBL, vet ikke om det er bare tilfeldigheter når jeg har spilt eller hva det er. Andre som eier begge systemer som har noen formening? Lydkvaliteten på XBL er ikkje spesielt bra den heller. På PSN varierar det jo litt frå spel til spel, sidan alle har egne løysingar for det. Men totalt sett er begge system heller dårlig. Det kan ikkje måle seg med Skype eller Ventrilo. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Så lenge man forstår hverandre uten problemer (noe man gjør på begge konsollene) så er det vel ikke noe problem? Endret 27. april 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Kanskje jeg skal gå for PS3-versjonen, siden jeg ikke har penger til LIVE. Du har ikkje råd til ~250 kr i året for XBL? Hvorfor ikke bare gå for PSN når det er gratis? =D Uansett, så bruker jeg heller pengene på spill enn på LIVE. Får jo ikke akkurat all verdens med studielån i måneden heller da. =P Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Kanskje jeg skal gå for PS3-versjonen, siden jeg ikke har penger til LIVE. Du har ikkje råd til ~250 kr i året for XBL? Hvorfor ikke bare gå for PSN når det er gratis? =D Uansett, så bruker jeg heller pengene på spill enn på LIVE. Får jo ikke akkurat all verdens med studielån i måneden heller da. =P Så koster vel ikke XboxLive all verden heller? Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Nei, dere har nok rett i at det ikke er all verdens med penger. Men om det er et behov for den slags, er noe man må spørre seg. For min del, så er det andre ting jeg heller vil bruke de pengene på, og dermed har det ingenting å si om LIVE koster 250 eller 50 kr. Poenget er at jeg ikke trenger det. Dessuten vet du jo ikke hvor mye penger jeg bruker på spill og diverse. 6700 kr i mnd kan fort bli brukt opp med tanke på leie, strøm og andre regninger. Endret 27. april 2010 av Mr Bubbles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå