Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Prøver å skaffe Deadly Assasin outfit, og det eneste jeg mangler er scrap 4, win a duel in Armadillo, men jeg jo ingen som utfordrer meg? I de andre byene har jeg opplevd det men ikke i Armadillo uansett hvor lenge jeg loker rundt i byn, noen tips?

Folk utfordrer deg vel med tanke på hvor honoren din er? I en by som Armadillo tenker jeg at folk utfordrer deg når du har forholdsvis lav honor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei, ta dette som om jeg er fem år gammel. Med markering regner jeg med at du mener å trykke RB for å sette et kryss når det er hvitt der man ønsker å skyte? Måler? Regner med det er de to til høyre du snakker om, men hva signaliserer de? Og skyter Marston av seg selv, eller må jeg trykke på noe? I tilfelle hva?

Etter det jeg har forstått:

Du trykker på RT som er skyteknappen. (Trur det er RT ogikke RB ). Dette bør du gjøre når crosshairen er hvit, da skal visstnok måleren fylle seg mye kjappere. Måleren er de to til høyre side, nederst på skjermen ja. Trur at så lenge din egen måler er høyere enn motstanderen sin, så skyter du først, og omvendt. Marston skyter enten når måleren er på topp eller når det har gått litt tid. Men om måleren din er lavere, skyter motstanderen deg, før du rekker å skyte. Du trenger ikke trykke på noe for å skyte, bare markere hvor du skal skyte med RT. Som du nå skjønner, så fyller måleren raskere ved hvit crosshair. Om du sikter på en dårlig spot, må du spamme motstanderen med mange hvite for at Marston skal skyte først. Men som sagt, tar du høyrehånda til motstanderen, så holder det med en hvit crosshair, og da skyter Marston med en gang.

Bare si ifra, om du ikke skjønte det. Så skal jeg forklare enda bedre :)

Lenke til kommentar

RB funker som markering det også, men samme det.

Jeg har i hvert fall hatt hvite merker på fiender før uten at Marston skyter, og Marston har heller aldri skutt. Det eneste jeg har opplevd er at tiden er omme og fienden skyter først. Hvordan fyller du opp måleren for å skyte?

Lenke til kommentar

Angående flerspillerdelen kommer jeg meg heller ikke på nett med andre, skuffende da det funker med andre spill.

Når det gjelder dueller har jeg nettopp fått en liten oppgradering av dead eye, kan det være jeg rett og slett må ha den for å greie en duell?

Lenke til kommentar

RB funker som markering det også, men samme det.

Jeg har i hvert fall hatt hvite merker på fiender før uten at Marston skyter, og Marston har heller aldri skutt. Det eneste jeg har opplevd er at tiden er omme og fienden skyter først. Hvordan fyller du opp måleren for å skyte?

Jeg fyller opp måleren ved å mashe RT knappen når det blir hvite crosshair. Eller at du treffer hånda til motstanderen når den er hvit. Da skyter Marston med en gang.

Forbanna connection issues!! :cry:

Det merkeligste er at det bare er GoW2 og RDR der liven ikke fungerer for meg (MW2 var litt fucked aswell)

Det er disse to spillene jeg også sliter mest med. L4D2 er siste spillet jeg spilte online, og det var det ALDRI noen feil med.

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Jaja, da får jeg fortsette å se etter dueller og prøve meg frem da. Takk for hjelpen.

Har enda til gode å møte bjørn, jeg sliter fortsatt med gauper som dreper hesten min og meg i tide og utide!

Må forøvirg si jeg er overrasket over hvor fort den famemåleren fyller seg, jeg er snart på topp alt. Gjør rett nok mange "blå oppdrag" så godt jeg kan, og er ivrig med lassoen.

Lenke til kommentar

Hva bruker folk lassoen til egentlig? :p Jeg bruker den til å fange skurker sånne blåe "tulle" oppdrag.

Forresten, hvor mye penger har folket? Jeg sitter selv med litt over 500,- bare. Det etter å ha nerda poker i flere timer, med cheat =D

Elkjøp er billigst, og levering fra dem er ikke så innmari gæli lenger.

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Mest merkeligste jeg har opplevd i spillet så langt: Jeg ser ett symbol for håndbakk i en liten by jeg rir mot, og så plutselig hører jeg skrik og ser at 1 av de håndbak fyrene faller om og dør. Plutselig dør en til..Jeg bestemte meg for å gå bort og sjekke hva som var på færde. Da jeg kom bort ble jeg pluteslig angrepet av noe. Jeg såg ikke hva det var før jeg såg nøye på bakken. Jaggu var det ikke en slange som hadde spawna rett der de satt å hadde håndbak. Det kom 2 til som ble offer for slangen før jeg bestemte meg for å kverke den :p

Lenke til kommentar

Andre som er irriterte etter siste oppdraget?

Har ikke kommet så langt enda, men jeg har hørt at slutten du får etter det siste oppdraget er ikke den ekte slutten.

Trenger i grunn ikke spoiler tag for å si dette siden det ikke er spoilere i teksten jeg skriver, men jeg gjør det av likevell:

For gamers who were disappointed to how the game ended you have a chance to truly finish the story by unlocking a hidden mission. When all of the story-missions are complete, the secret mission that shows the real ending of the game will be disguised in the Map as a Stranger mission. The mission, “Remember My Family” can be triggered by following the “?” icon to the Blackwater Station Train Platform. Approach the Federal Agent and there you will get to see how this game will truly end. Kjelde

Lenke til kommentar

hvordan cheater man egentlig i poker? :p

Du må kjøpe Elegant Suit hos en tailor, hvis du bruker den så kan du jukse i poker.

har 1816 dollar akkurat nå, men så er jeg helt på slutten av spillet :p

Hadde 3000 dollar en liten stund men så kjøpte jeg tre våpen som kosta 5-600 hver :p

Beste måten å tjene penger på er jo å gjøre bounty missions og levere dem i live.

Gjorde en stranger mission også hvor jeg kunne velge å gi ham 1000$ som jeg fikk for å selge noe for ham og få en mindre sum av pengene eller å skyte ham å beholde alt selv, jeg skøyt han pga hva han fikk meg til å selge uvitende :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...