Rao91 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 kjederlig ingen av gutta har lyst til å spille online -.- Lenke til kommentar
Ajesto_InnleggNO Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 kjederlig ingen av gutta har lyst til å spille online -.- Jeg skjønner liksom ikke greia? Man teamer opp med noen folk og kommer i en egen "free roam" Jeg trodde liksom att det var ett stort sted hvor mange forskjellige possier red rundt og plutselig ble det gang bang og fult hælvete? Det er jo nesten ikke i "mine" "free roams"? og multiplayer gamesa er skjelden fulle? Hva er max antall spillere i en "free roam"? Hvorfor er det bare 3-6 stykker i min? Hvordan kan jeg få fikset det? For min del liker jeg Free roamen, men syntes den er alt for tom, noe må være galt? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Igår når jeg spilte online så var det en hel haug gale mennesker som løp rundt...fikk tillogmed drept en fra Rockstar Men det var på X360...ser du er på PS3. EDIT: Men er maks 16 pers ink deg selv som kan være i free roam..om jeg ikke husker feil. Endret 23. mai 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Ajesto_InnleggNO Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor ps3 online er så dødt, kan være pga singleplayer, for lite kopier ut i europa og folk vil gjøre seg helt ferdig med SP først.' Får håpe det ordner seg, er ihvertfall nok av challanges og ta seg av, har det kjempe gøy online Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Spillet er møkk online/deathmatch hos meg, clunky GTA-styring og henger fast i alt mulig, spiller fra nå av kun free roam og singelplayer uten å tenke på å drepe hverandre sønder og sammen, dette er 360 versjonen jeg spiller... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Igår når jeg spilte online så var det en hel haug gale mennesker som løp rundt...fikk tillogmed drept en fra Rockstar Men det var på X360...ser du er på PS3. EDIT: Men er maks 16 pers ink deg selv som kan være i free roam..om jeg ikke husker feil. Jeg spilte i fem min, før jeg ble sparket ut, på grunn av servererror. Og på den korte tiden klarte jeg å "drepe" en fra Rockstar. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Det er mulig å fortsette å spille videre etter hovedstoryen er over? Eller slutter det etter "rulleteksten" og du må begynne på nytt igjen? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Om Rockstar følger sine tidligere spill, så vil det nok være mulig å spille etter spillet er ferdig. Jeg er ganske sikker på at det går. Lenke til kommentar
nikkou Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Bare jeg som synes spillet er et stort gjesp? Klarer ikke leve meg inn i det i det hele tatt, og karakterene er uinteressante... Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Alle "Free roam's" jeg kommer inn i, er alltid nesten helt full.. (14-16 players). Synest multiplayeren er ganske kul også (Som forøvrig også alltid er helt full).. Fikk nettopp achievementet for å vinne 3 free for all-deathmatches på rad. Har allerede rukket å bli level 32. Er Xbox 360 utgaven jeg spiller. Endret 23. mai 2010 av SAS1984 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg kan ikke kjøpe pistol ammo, jeg får det heller ikke når jeg åpner skap og kister osv, selv om jeg har hatt pistol i evigheter nå. Jeg kan heller ikke gjøre scaps for US AMRY uniform selv om jeg har gjort oppdraget som skal låse den opp Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg og 6 kompiser starta posse og lagde kvalme. Endte med at resten av folka på free roam'n "posse'd up" og det ble et heftig slag om fort mercer <3<3 Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Fikk meg spillet til PS3 på lørdag. Av alle konsoll spillene jeg har spilt er nok dette klart det beste! (har ikke spilt så altformange..) Men det er også det spillet jeg har funnet mest bugs i da. Håper det patches snart.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hvordan treffer man vanner online, jeg prøvde å ga inn på en PSN venn som spillte, tenkte kanskje jeg kunne trykke på noen knapp som gjorde at jeg logget meg på samme server som han. Hvordan får dere til å møte hverandre på samme server? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Hvordan treffer man vanner online, jeg prøvde å ga inn på en PSN venn som spillte, tenkte kanskje jeg kunne trykke på noen knapp som gjorde at jeg logget meg på samme server som han. Hvordan får dere til å møte hverandre på samme server? Vet ikke helt hvordan det er på PS3, men burde da være mulig å gå til vennelista og gå inn på "profilen" til fyren som spiller og velge "Join" eller noe, så sant han du vil spille med spiller multiplayer og det ikke er fult. Ellers kan du gå online først og invitere vennene dine. Er enkelte steder i single player hvor FPS'en virkelig kan være lav, prøvd å ikke bry meg noe om det, men skjenner det blir værre og værre for hver gang jeg merker det. Lurer på om det kan ha noe med at jeg kjører 1080p, for spillet er vel egentlig lagd med 720p. Og ja, dette er X360 versjonen. Endret 23. mai 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Er det bare meg eller er det lite med folk som spiller online? sitter med ps3 versionen. Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 noen som vet om en effektiv måte å skyte hatten av folk uten å blåse hodet av dem? Har prøvd ett par ganger nå og ender bare opp med å skyte hull i hodet og miste honor og muligens få wanted level har greid det noen ganger helt tilfeldig men har lyst å gjøre neste steg av sharpshooter som er å skyte av hatten på to stk samtidig med en dead eye Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 kjederlig ingen av gutta har lyst til å spille online -.- Da du sendte meg invite var jeg i ett oppdrag, og jeg godtok inviten din noen minutter etterpå men fikk connection error. Lurer på hva som skjedde :/ Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg starta og spille Red Dead Redemtion klokka 1500. Nå så jeg på klokka å den er 20.25. Jeg er helt sykt dratt inn i spillet. Så utrolig bra! Ser fram til og teste online biten. Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) noen som vet om en effektiv måte å skyte hatten av folk uten å blåse hodet av dem? Har prøvd ett par ganger nå og ender bare opp med å skyte hull i hodet og miste honor og muligens få wanted level har greid det noen ganger helt tilfeldig men har lyst å gjøre neste steg av sharpshooter som er å skyte av hatten på to stk samtidig med en dead eye Etter hva jeg fant ut så har det en god del med hva slags hatt de har å gjøre, også hjelper det å få litt bedre våpen som er litt mer treffsikre. Og btw, challenge er da bare å skyte av hatten på to forskjellige folk. Trenger ikke å være i samme dead eye. Endret 23. mai 2010 av Ares Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå