Jikla Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 hmm syntes horsebreakinga var latterlig enkel jeg... dueler derimot har jeg et par GRRR øyeblikker med.. værtfall siden jeg altid prøver å skytte pistolen uta hånden deres, men dead eyen vil aldri marke hånda. Forstod ikke helt Dueling tutorialen. Må jeg skyte 6 skudd hver gang jeg vil duelere eller kan jeg gjøre noe som stopper dead eye etter 1 skudd? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Fikk mitt eksemplar fra Elkjøp idag, meget happy!! Gleder meg til å teste senere ikveld, andre skal på pinse fest...Pfffff! Jeg skal ut å ri på hest! Lenke til kommentar
BzWarm Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Ser ut som de fleste får kjøpt limited edition til gode priser i butikkene i dag, mens jeg fremdeles sitter her kun med en kvittering for forhåndsbestilling. Tror det blir lenge til neste gang jeg forhåndsbestiller <_< Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jaggu fikk jeg Red Dead Rockstar achievementen allerede! Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 den lokale spillsjappa hadde et eksemplar som ikke var forhåndsbestillt, gikk for å ta ut cash, kom tilbake for å kjøpe spillet, å da hadde fyrn bak kassa allerede solgt det til et selvgodt fjortenårig tannreguleringstroll.. Trudde det sto 18+ frampå coveret jeg.. sint nå! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hvorfor gikk du ut for å ta ut cash fremfor bare å trekke kortet direkte? Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 mitt kort funker av en eller anna grunn ikke på kortlesern deres Lenke til kommentar
Einride Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Sykt irriterende at Platekompaniet ikke trekker penger fra kontoen ved bestilling, men ved levering. Jeg forhåndsbestilte dette og Alan Wake i forrige måned siden jeg visste at i Mai kom jeg til å ha lite penger. Tenkte da at om jeg bestiller i April så slipper jeg å bruke penger på dem i Mai. Men neida, jeg ble tydeligvis ikke trukket for spillene før ved levering så nå er den allerede trange måneden blitt enda mer umulig trang med fraværet til enda en tusenlapp. Phew, lang setning. Er vel mest vanleg at dei ikkje trekker pengar før spelet er blitt sendt? Har i alle fall stort sett vore sånn hos dei fleste eg har bestilt hos, anten det er i Noreg eller UK. Men sjølvsagt kjipt å få dei utgiftene no om du trudde det var betalt. Jaggu fikk jeg Red Dead Rockstar achievementen allerede! Eg joina ein free roam og drap første personen eg såg. Ding, Red Dead Rockstar i boks! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Har vel noe med at det har vært social club arrangement i dag (om den har vært, aner ikke hva slags tid den skulle være norsk tid). Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Er alle hestene like i spillet? Eller kan jeg klare å få fatt i en bedre hest ved å lete lenge å fange mangen? Har forøvrig war horse, men den har jeg ikke prøvd enda. Nei, det finnes 1, 2 og 3 stjernes hester, dog er ikke lett å se forskjell. Dog 3 stjernes hestene finnes det bare 3 av (muligens 4 med War Horse). Vært mye snakk om War Horse, er snakk om at den tåler mer, men har litt dårligere agility enn de 3 "topp" hestene. Ellers kommer de i forskjellige farger. http://reddead.wikia.com/wiki/Horses Forstod ikke helt Dueling tutorialen. Må jeg skyte 6 skudd hver gang jeg vil duelere eller kan jeg gjøre noe som stopper dead eye etter 1 skudd? Du trenger ikke å fyre av alle skuddene. Jeg pleier å vente til jeg ser motstanderer trekke våpnet, så trekker jeg, sikter mot våpnet hans, plasserer et skudd og slipper draw knappen og da fyrer han av skuddet og skyter vekk pistolen. Hørt man kan skyte av hatten til folk, tenkt til å teste det ut neste gang. Dog er også noe snakk om treffsikkerhet, altså siktet ditt pulserer, så det gjelder å plassere skuddet når sikte er så lite som mulig eller noe. http://reddead.wikia.com/wiki/Dueling Endret 22. mai 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 bare enda en liten fyi, Dead Eye med egen markering får du når du kommer til mexico, dra til LR på kartet så lærer han det til deg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg gjør en helaften ut av det idag! Starter kvelden med Pale Rider på Bluray sammens med en hæææærlig Grandiosa og topper heeile skiten med Red Dead Redemtion, her blir det vestern for alle penga! Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hørtes digg ut larzen. Ditcha svigers og dama. Så nå er hjemme om 1 time og da blir det rdr i hele kveld, natt og i morra. Bare for folk å rope ut hvis de vil spille mp Lenke til kommentar
Ajesto_InnleggNO Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Har herja rundt i hele dag på free roamen, kom til lvl 16 eller noe. Gjort masse challanges og hatt det drit gøy Absolutt beste ps3 spill jeg noen sinne har spilt Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hvor er Deadly Assassin-outfit-greien som skal følge med i Limited Edition? Koden har gitt meg både Warhorse og Golden Guns, men jeg har fremdeles til gode å se noe til de ekstra klærne. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Du må gjøre utfordringene som ligger ved for å låse den opp for bruk. Det står i Costumes delen av menyen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Ingen av de jeg har "discovered" er denne Assassin-greien. Husker du hva som eventuelt er første eller enkleste steg i challenge-opplegget, så jeg kan begynne et sted? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Om jeg husker riktig (har bare gjort to av de selv) så er den ene å fange (levende eller død) den første wanted personen i Armadillo, og den andre å vinne en duell i Armadillo. De er rimelig kjappe og enkle. Ang. hvordan jeg fikk "discovered" outfiten så tror jeg da at jeg hadde den fra starten av? her fant jeg noe: If you hit the back button to go into your inventory, you should see something that says Deadly Assassin's outfit. Not sure which tab it is under but it's probably the first one. Just select it and it will be added to the list of outfits. Then you'll be able to look and see the criteria for unlocking it. I just unlocked it last night and it's pretty easy to do. Endret 22. mai 2010 av Snurreleif Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) If you hit the back button to go into your inventory, you should see something that says Deadly Assassin's outfit. Not sure which tab it is under but it's probably the first one. Just select it and it will be added to the list of outfits. Then you'll be able to look and see the criteria for unlocking it. I just unlocked it last night and it's pretty easy to do. Nope. Får se om jeg kan laste ned DLC-greiene på nytt igjen. Resten er jo der. Aha: Tydeligvis et kjent problem at det ikke dukker opp for noen. http://www.gamespot.com/ps3/action/reddeadredemption/show_msgs.php?topic_id=m-1-54876184&pid=957923 Endret 22. mai 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Haha! Fikk kloa i det siste eksemplaret som ikke var forhåndsbestillt på Gamestop Karl Johan! Gleder meg som en unge! HEHEHE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå