Gal_ape Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Da er det avgjort. Jeg har fått et nytt favorittspill Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hvordan forandrer jeg egentlig farten på hesten? Har sett at det er mange forksjellige farter på youtube videoer. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Du tapper A, til du får ønsket hastighet, deretter holder du a, for å holde den farten. dette blir da forklart i spillet Endret 21. mai 2010 av henrikrox Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 kan være litt vansklig å få med all teksten oppe i hjørnet avogtil når man prøver å følge med på det som blir fortalt i spillet. Har gått glipp av flere tips pga jeg prøver å få med meg historien Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hadde vert fett med poker i free roam Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Herregud. Ridde til et mission og møtte på en dame som nok hadde fått mannen sin skutt. Hun drakk på et eller annet i rundt 1 minutt før hu kollapsa selv! Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Var innom både Lefdal og expert på Alnabru men der var det ingen eksemplarer hverken av Ps3 eller X360 versjonen. Noen tips??? Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Lurer på også noe med Dead Eye. Det er som sagt 3 "seksjoner" av Dead Eye. Den ene er rett og slett bare slow motion, den andre er at man kan sette kun et kryss på flere fiender samtidid (kryssene er der John skyter dem) og den tredje seksjonen er at man kan sette flere kyrss på fiendene. Spørsmålet mitt her er hvordan man kan velge mellom dem? Har ikke kommet meg så veldig langt inne i spillet. Men det eneste jeg får da jeg trykker inn L2 og R3 (PS3) blir det kun slow- motion. Hvordan får jeg de andre 2 seksjonene opp? Endret 21. mai 2010 av fantomena Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Lurer på også noe med Dead Eye. Det er som sagt 3 "seksjoner" av Dead Eye. Den ene er rett og slett bare slow motion, den andre er at man kan sette kun et kryss på flere fiender samtidid (kryssene er der John skyter dem) og den tredje seksjonen er at man kan sette flere kyrss på fiendene. Spørsmålet mitt her er hvordan man kan velge mellom dem? Har ikke kommet meg så veldig langt inne i spillet. Men det eneste jeg får da jeg trykker inn L2 og R3 (PS3) blir det kun slow- motion. Hvordan får jeg de andre 2 seksjonene opp? Mener å ha lest ett sted at du starter med kun slow motion dead eye for å så låse opp de mer "avanserte" dead eye modene etter som du kommer videre i spillet Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Det lurer jeg og på angående dead eye, markering osv? jeg har jo bare gjort 1 oppdrag og jeg tok rett ut og utforske, drepe dyr og plukke planter Dæven spillet suger meg inn!! Lenke til kommentar
Selvin_InnleggNO Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hadde vert fett med poker i free roam Det er poker i Free Roam Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Takk for svar Må bare si at RDR er et av de beste spillene jeg noensinne har prøvd. Bare Armadillo som er en av mange plasser i spillet er jo GIGANTISK. Så nå er RDR mitt nye favorittspill Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 *Bump* Var innom både Lefdal og expert på Alnabru men der var det ingen eksemplarer hverken av Ps3 eller X360 versjonen. Noen tips??? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 *Bump* Var innom både Lefdal og expert på Alnabru men der var det ingen eksemplarer hverken av Ps3 eller X360 versjonen. Noen tips??? Prøve alle andre former for musikk/film/spillforretninger du har tilgjengenlig? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Hadde vert fett med poker i free roam Det er poker i Free Roam Hvor? Har hørt flere som sier at det er, andre sier det ikke er, jeg har leita i hele dag, men har ikke funnet noe. Så hvis du har prøvd det ut selv, hvor er disse mini-games'ene? Edit: Og igjen, er det noen som har fått "gentleman's attire" her enda? Du skal få den når du signer opp til Social Club, etter du har savet skal den dukke opp i outfits, men det har ikke skjedd her enda... Endret 21. mai 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hadde vert fett med poker i free roam Det er poker i Free Roam Hvor? Har hørt flere som sier at det er, andre sier det ikke er, jeg har leita i hele dag, men har ikke funnet noe. Så hvis du har prøvd det ut selv, hvor er disse mini-games'ene? Edit: Og igjen, er det noen som har fått "gentleman's attire" her enda? Du skal få den når du signer opp til Social Club, etter du har savet skal den dukke opp i outfits, men det har ikke skjedd her enda... Har du aktivert medlemskapet ditt via mail? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hadde vert fett med poker i free roam Det er poker i Free Roam Hvor? Har hørt flere som sier at det er, andre sier det ikke er, jeg har leita i hele dag, men har ikke funnet noe. Så hvis du har prøvd det ut selv, hvor er disse mini-games'ene? Edit: Og igjen, er det noen som har fått "gentleman's attire" her enda? Du skal få den når du signer opp til Social Club, etter du har savet skal den dukke opp i outfits, men det har ikke skjedd her enda... Har du aktivert medlemskapet ditt via mail? Har hatt konto på Rockstar Social Club siden GTA4, så den er aktivert for lengst. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Utrolig, første gang jeg har leita etter et spill i 3-4 butikker. Det var utsolgt over alt!! I Akershus område. Fant det til slutt på platekompaniet. Like før jeg angret på å ikke ha forhåndsbestillt Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg har fått den dressen Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 har også fått den dressen. Og hvis noen lurer på det med Dead eye advanced, eller multiple targets, så låses det opp på andre missionet fra han som er W på kartet, første oppdrag er å redde ræva hans og så på andre oppdrag så får du multiple targets dead eye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå