Ajesto_InnleggNO Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Lokale Elkjøpen hadde heller ikke fått inn idag Pokker da. Når det kommer storspill så må det nesten gå galt. Han duden sa att alle de store byene som oslo trondheim og bergen hadde fått det inn, og att det var på vei til alle de andre, Drammen ville ha det rundt lunsjtider Jeg spørte han også om de var 3 stk på vei som de forskjellige drittbuttikene sa de hadde fått, da sa han att nei, det var en 100 stk på vei til hver butikk. Håper att han ikke prater piss, kommer til å være så bitter og jeg sitter hele helga og ikke får prøvd spillet altså, haha Lenke til kommentar
brakarbuldre Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Elkjøp skulle visst få inn rundt 100 stk ved lunsjtider, og kun 1 var forhåndsbestilt. Så regner med att jeg drar ned ditt i halv 1 tia. Bra, skal komme når som helst da. Håper de seller det for 400kr som alle de andre nye spillene. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Noen som har funnet det i elkjøp butikk nord for Trondheim da? Lenke til kommentar
Ajesto_InnleggNO Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Noen som har funnet det i elkjøp butikk nord for Trondheim da? Bare ring, Men han duden på telefon sa det var på elkjøp I trondheim, så regner med att ting til de andre butikkene ved trondheim er i samma bilen, så er vell sikkert der nå eller ved lunsjtider også. Lenke til kommentar
Rao91 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Første inntrykk. Det er drit tøft Lenke til kommentar
BzWarm Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Men i svarteste!! Skulle ikke vi som forhåndsbestillte fra elkjøps nettbutikk før mai ha fått spillet innen i dag? Ingenting i min postkasse iallefall... Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Lokale elkjøp på litle Stord i Hordaland hadde fått inn 21 stk limited edition til X360. Ingen til PS3. Eg og 4 kompisar stakk frå arbeid og møtte opp 10:10 på Elkjøp og plukka det opp. Lenke til kommentar
kakeninja Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Men i svarteste!! Skulle ikke vi som forhåndsbestillte fra elkjøps nettbutikk før mai ha fått spillet innen i dag? Ingenting i min postkasse iallefall... Jeg fikk det i hvertfall i dag. Brukte superweekend-tilbudet. Har inntrykk av at elkjøp har vært flinke med å sende ut et par dager før release, så er nok ikke det som er problemet. En venn av meg bestilte forøvrig fra elkjøp for 2 dager sida, og det ble sendt allerede i går. Endret 21. mai 2010 av kakeninja Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg har nettop fått RDR Limited edition med den koden som gir deg masse stjæsj, jeg skrev inn koden og det sto at det hadde blitt unlocked, men hvor finner jeg det...? :S Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Gullrevolverne aktiveres automatisk, antrekket ditt må du gjøre oppdrag for å få (sjekk "outfits" på pausemenyen) og hesten kan det være at du må aktivere ved å trykke på select og så benytte løyvet som heter "War Horse". Deretter plystrer du bare på den. Musikk-CD-en står det vel hvordan du får på lappen som er med. Lenke til kommentar
kakeninja Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg har nettop fått RDR Limited edition med den koden som gir deg masse stjæsj, jeg skrev inn koden og det sto at det hadde blitt unlocked, men hvor finner jeg det...? :S Hest og pistol har du så fort du starter opp spillet, mens for å få The Deadly Assassin Outfit må du utføre en del oppgaver. Du finner de ved å trykke på outfits i menyen for så å bla deg frem til outfit'et. Når det gjelder soundtrack kan dette lastes ned med kode her. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 jeg har nettop starta og jeg har ingen gull våpen, og på outfits så er det ingen assassin outfit og det er ingen war horse på select, må jeg komme forbi det første mission først? eller har det skjedd noe galt? Lenke til kommentar
BzWarm Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Jeg fikk det i hvertfall i dag. Brukte superweekend-tilbudet. Har inntrykk av at elkjøp har vært flinke med å sende ut et par dager før release, så er nok ikke det som er problemet. En venn av meg bestilte forøvrig fra elkjøp for 2 dager sida, og det ble sendt allerede i går. Bestillte også gjennom superweekend. Begynner å lure på om jeg skal ta en tur innom byen, kjøpe det, og så bare benytte meg av retur-retten om det dukker opp i (kom)postkassa til uka - men, tviler på at det blir lett å oppdrive nå Andre fra Vestfold som har fått fra elkjøp-nettbutikk? Endret 21. mai 2010 av Galten Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Da har jeg vært på Platekompaniet i Trondheim sentrum. Så ikke etter PS3-versjonen, men det så ut som de hadde en del Limited Edition for 360, så jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Ser ut som PS3 utgaven er mangelvare, Space på Amfi hadde fått inn flust med 360 utgaven men bare 1 på PS3 og siden det var bortbestilt ble det den beste versjonen på meg Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Noen som har peiling på hvordan jeg får brukt "Gentleman's Attire" sto at jeg unlocka den siden jeg er Social Club medlem, står at den skal bli tilgjengelig etter neste save på camp/safe house, dog finner den ikke i outfit menyen? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Tjo ho...det lå i postekassen i dag. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Noen her som ikke har kjøpt limited edition av Red Dead Redemption, og som er interessert i å kjøpe bonusmaterialet av meg? Send PM Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 hvordan fanger du folk levende? Gjorde nettopp mitt første bounty hunter mission og hadde lyst å ta ham levende men nytta jo bare ikke å denge ham hele tiden, bare fortsatte å angripe. Jeg endte opp med å drepe ham tho, så etter det sjekka jeg i general store eller hva det heter om det var noe tau der eller noe lignende, men fant ingenting. Noen som vet hva jeg må gjøre? eller hvor jeg får kjøpt litt tau? Lenke til kommentar
proffloff Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Hvor mye koster RDR på PK? I butikk altså EDIT: På 360 Endret 21. mai 2010 av proffloff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå