f(x) Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Det er ikke tilfeldigvis noen som vet om butikker i Tr.heim som er litt slappe med datoen? Lov å håpe Lenke til kommentar
Ajesto_InnleggNO Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hvor er det PK har lager? :S Oslo tror jeg, gjør som meg, bare ta ringerunden til alle butikker imorgen til du finner en som har det. Bestiller du på nettbutikk nå får du det sikkert ikke før tirsdag jeg kan jo alltids sjekke PK i byn da :S, en ting jeg lurer på Ajesto heter du Andre? Gjør det vettu Lenke til kommentar
Rao91 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hvor er det PK har lager? :S Oslo tror jeg, gjør som meg, bare ta ringerunden til alle butikker imorgen til du finner en som har det. Bestiller du på nettbutikk nå får du det sikkert ikke før tirsdag jeg kan jo alltids sjekke PK i byn da :S, en ting jeg lurer på Ajesto heter du Andre? Gjør det vettu Tøft jeg heter det jeg også men det er mellomnavne mitt da så heter Richard Andre ^^ Lenke til kommentar
Ajesto_InnleggNO Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hvor er det PK har lager? :S Oslo tror jeg, gjør som meg, bare ta ringerunden til alle butikker imorgen til du finner en som har det. Bestiller du på nettbutikk nå får du det sikkert ikke før tirsdag jeg kan jo alltids sjekke PK i byn da :S, en ting jeg lurer på Ajesto heter du Andre? Gjør det vettu Tøft jeg heter det jeg også men det er mellomnavne mitt da så heter Richard Andre ^^ Skal ikke kimse av det! Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Det er ikke tilfeldigvis noen som vet om butikker i Tr.heim som er litt slappe med datoen? Lov å håpe Ingen av de jeg var på. Du kan se hvilke jeg var på, på side nr. 28 i denne tråden. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg får ikke ekstra innholdet til RDR til å fungere. Er det noen andre som har problemer? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Endret min kopi til 360 versjonen pga leveringsproblemene PS3 versjonen har, hadde ikke klart å vente over helga uansett Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hells yeah! Da har både Red Dead Redemption og Alan Wake havnet i postkassa mi, fra i morra har jeg fri frem til Onsdag! Litt redd nå... Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg får ikke ekstra innholdet til RDR til å fungere. Er det noen andre som har problemer? Var ikke no stress her, bare skrev inn koden også var det ferdig.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Det stod noe med at serveren var nede eller noe, jeg regna med at dette var siden vi fikk det en dag før release, men om noen har fått det til skal jeg prøve igjen senere. Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Fikk akkurat spillet, kommer til å komme innom senere hvis je finner noe å si om det. Bra levering av elkjop i det minste. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Når kan jeg forvente at butikkene på Tiller i Trondheim har spillet (PS3) inne i morgen? Fra morgenen av eller senere på dagen? Tenker på Platekompaniet, Gamestop, Lefdal, Elkjøp etc. Endret 20. mai 2010 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Shadex Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Snakka med Elkjøp I går, og ble mer eller mindre betrygget om at mer eller mindre alle butikken deres ville ha rdr 21th, Tenkte jeg skulle nevne det siden det høres ut som det er en del folk som ikke er helt sikre på hvor de skal får tak I det. PS: Nsb er stygt dyre.. koster meg nesten like mye å komme meg til egersund og tilbake, som å kjøpe spillet :o Endret 20. mai 2010 av Munx Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Fikk min Limited Edition fra Elkjøp i postkassa i dag.. så synd jeg har eksamen i morra 360 eller PS3 Lenke til kommentar
Ajesto_InnleggNO Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Når kan jeg forvente at butikkene på Tiller i Trondheim har spillet (PS3) inne i morgen? Fra morgenen av eller senere på dagen? Tenker på Platekompaniet, Gamestop, Lefdal, Elkjøp etc. Er vell bare å ta ringe runden imårra det? Prata med en kompis som jobber på lageret på elkjøp i Drammen, de hadde ikke fått inn noe idag, ihvertfall. Lenke til kommentar
deltamannen Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Fra gamezone.no NB! Viktig informasjon om levering: Det har vært forsinkelser på PS3 versjonen inn til leverandøren, men vi har nå fått bekreftet at de har fått det på lager. Vi henter varene opp med fly, og har det på lager Fredag 21/5, og med utsendelse umiddelbart - bør de fleste av våre kunder få varene levert på Lørdag 22/5. Presiserer at denne forsinkelsen gjelder hele skandinavia. Lenke til kommentar
Ajesto_InnleggNO Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Fra gamezone.no NB! Viktig informasjon om levering: Det har vært forsinkelser på PS3 versjonen inn til leverandøren, men vi har nå fått bekreftet at de har fått det på lager. Vi henter varene opp med fly, og har det på lager Fredag 21/5, og med utsendelse umiddelbart - bør de fleste av våre kunder få varene levert på Lørdag 22/5. Presiserer at denne forsinkelsen gjelder hele skandinavia. Det vil vell kanskje si at alle venter på den leveringa, siden alle nettsteder/butikker og vanlige butikker sier att de enten sender ut, eller har det i salg fra ettermiddagen på fredag. Makes sence Lenke til kommentar
Einride Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 I dag låg det jammen meg ein hyggelig pakke frå Platekompaniet i postkassen. Installerer RDR til harddisken as we speak ^_^ Og FYI: Dette er 360-utgåva. Kjipt for dei som har forhåndsbestilt til PS3 og i verste fall må vente til tysdag. Ikkje alltid ein fordel med helligdagar Lenke til kommentar
Ajesto_InnleggNO Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 I dag låg det jammen meg ein hyggelig pakke frå Platekompaniet i postkassen. Installerer RDR til harddisken as we speak ^_^ Og FYI: Dette er 360-utgåva. Kjipt for dei som har forhåndsbestilt til PS3 og i verste fall må vente til tysdag. Ikkje alltid ein fordel med helligdagar Ble irriterer meg att folk sitter og spiller idag, mens jeg må ut og jakte for å finne en ps3 utgave! ORK Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Er det bare jeg som ikke får skrevet inn koden som følger med i LE? PS: Det står jo "Coming Soon" på lappen. Endret 20. mai 2010 av fantomena Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå