Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si jeg synes det er litt morsomt med alle som ser skikkelige forskjeller på slike sammeligningsvideoer som den som ble postet i denne tråden.

Hadde en ikke hørt noe om at ps3 versjonen kjører på en litt lavere oppløsning eller visst hvilken video som var fra hvilken konsoll, hadde det nok blitt verre å se noe forskjell.

Når en på forhånd har blitt fortalt hva en skal se etter så kan en se stort sett hva det skal være, uansett om det faktisk stemmer eller ikke.

Det er jo bare en youtube video even.

Jeg skal ha ps3 versjonen, gta 4 funket helt fint der så selv om jeg har 360 og.

Endret av Santar
Lenke til kommentar

Vel, de som gjør en "big" deal ut av det har som regel begge konsollene og har med andre ord en grunn til å velge en versjon over den andre :) Hadde egentlig bestemt meg for PS3, men med denne forsinket tippet det over på xbox .

Lenke til kommentar

Vel, de som gjør en "big" deal ut av det har som regel begge konsollene og har med andre ord en grunn til å velge en versjon over den andre :) Hadde egentlig bestemt meg for PS3, men med denne forsinket tippet det over på xbox .

Nei ikke spør meg hvem som absoluitt skal gjøre så stort poeng av slike ting.

Gambler på at gamestop her i Bodø får inn ps3 versjonen til fredag jeg :)

Appropå ps3 versjonen, det kan jo kanskje være verdt å nevne at ps3 versjonen har en del eksklusivt innhold som 360 versjonen ikke har.

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3179323

Endret av Santar
Lenke til kommentar
Gjest medlem-239413

Hei og hå!

har ike hørt noe fra gamezone etter at jeg bestillte RDR.. så jeg avbestillte i dag. Ser jo her at en kan nesten ikke vente noe før etter helgen med alle forsinkelsene som er og har vært. Da løper jeg heller rett på butikken og casher det ut kontant på fredag. :)

Men la det være sagt en gang for alle sammen på dette forumet: Fyyyyyyy flate hesteskoen som jeg gleder meg til dette spillet!!! JEEEEEZZZ..!!! :D

En annen ting jeg lurer på, jeg har egentlig skjønnt hva "posse" betyr.. er vel å spille online sammen? Men hva kommer det egentlig av? "posse".. høres så rart ut.

Lenke til kommentar

Åssen blir det med Gamezone egentlig?

Vi får inn som resten av Norge. PS3-versjonen kommer først på fredag, mens 360-versjonen sendes i morgen slik at de fleste som har bestilt skal ha den på fredag. Transportstreik er noe dritt.

Lenke til kommentar

Vi får inn som resten av Norge. PS3-versjonen kommer først på fredag, mens 360-versjonen sendes i morgen slik at de fleste som har bestilt skal ha den på fredag. Transportstreik er noe dritt.

Ok, men det høres greit ut, siden jeg bestilte 360-versjonen :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Vi er en 4 stykker som har gruppert oss og er klare for litt teaming online på ps3!

Lyst til å være med? Add Ajesto

Er jeg inkludert i denne posse'n?

Husker jeg rett så var det deg, meg, Ajesto og en til som jeg ikke husker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...