Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Grunnet produksjonsproblemer hos Take 2/Rockstar har Red Dead Redemption til Playstation 3 dessverre blitt forsinket fra leverandør. Dette er et problem som vil gjelde for hele det nordiske markedet. Varen vil tidligst kunne bli sendt fra vårt lager fredag 21. mai.

 

Avbestille? HMMM

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var Ps3 da... han sa jo ganske klart at de fikk 360 versionen I morgen.

 

btw... til folka som sier de ikke vil kjøpe spillet pga litt grafikk forskjell... er dere seriøse eller ? hvis det er grunnlaget ditt til å ikke kjøpe spillet, så hadde du åpenbart ikke så jævla lyst på det I første plassen.

Endret av Munx
Lenke til kommentar

Det var Ps3 da... han sa jo ganske klart at de fikk 360 versionen I dag.

 

btw... til folka som sier de ikke vil kjøpe spillet pga litt grafikk forskjell... er dere seriøse eller ? hvis det er grunnlaget ditt til å ikke kjøpe spillet, så hadde du åpenbart ikke så jævla lyst på det I første plassen.

 

Jeg er en av de som vil ha den beste versjonen possible, men denne gangen må jeg ofre litt grafikk for å ha trophies og bedre kontroller :)

Lenke til kommentar

En liten oppdatering.

 

Etter mange timer med missions, bestemte jeg meg for å se hva rdr har å by på i free roam singleplayer. Har nå funnet skatter, jaktet bjørner og solgt skinnet for penger. Vært med i jaktekonkurranser, deltatt i hesteløp. Spilt poker og kastet hestesko. Har også funnet den bestemte måten å få 20 kyr til å gå i en bestemte retning på. Har hatt bounty på meg, men viktigst av alt. Har hatt skikkelig western dueller. Genialt!. Og skytingen og alt føltes bra. Lydene og alt. Husker jeg skulle jage ned en fyr på hest så kommer den herlige western musikken. Jeg sitter der á bare "fuck ye"

 

På slutten för jeg gav meg fant jeg en utrolig kreativ måte å drepe på. Sier bare noen stikkord. Kaste lasso på en fyr + binde fast + togskinner + se toget komme + splat = win.

 

Håpet folk er med å game online når de får spillet. Spiller xbox versjonen selv. Add henrikt0s (null tall). Så mekker vi posse og rir inn i solnedgangen

 

Dette er noe jeg faktisk syns er veldig oppløftende, da noe jeg savnet i GTA IV var ting å gjøre når jeg ikke var i et oppdrag. Høres utrolig kult ut, bare håper det fortsetter å være spennende etter noen timer.

 

Håper jeg kan hente det på fredag, nå be jeg faktisk for første gang siden jeg hørte om dette spillet litt engasjert!

Lenke til kommentar

Tror du kan glemme det, de fikk det inn KANSKJE imorgen, men mest sannsynlig på fredag, dvs du KANSKJE får det lørdag, men mest sannsynlig på mandag.

Mandag er helligdag. Så tirsdag er mer sannsynlig.

 

Ja men da så!, da er det ihvertfall helt uaktuelt og vente på att de skal sende det fra nettbutikk.

Jeg har allerede avbestilt så for meg er det ett fett :)

Lenke til kommentar

Ah fint Å see reply fra GZ, ble meget stressa da jeg ikke så no oppdatering på ordrehistorikken min, håper jo I beste fall å ha spillet på fredag... hadde sugd litt å måte vente til tirsdag pga pinse...

 

Tror du kan glemme det, de fikk det inn KANSKJE imorgen, men mest sannsynlig på fredag, dvs du KANSKJE får det lørdag, men mest sannsynlig på mandag.

 

Hadde kjøpt det i butikk om jeg var deg :)

 

Må ikke tro sitausjonen er mye bedre for butikker et stykke utenfor de store byene, da det fortsatt er streik så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Nei, jeg ser vel egentlig ikke de store forskjellene på de bildene jeg heller. Med det sagt så er jo heller ikke LOD-loading og popins noe man kan se på bilder, men jeg har vanskelig for å tro at det er en deal-breaker for PS3 eiere.

 

 

En ser jo klart på bildene som er linket i tråden her at PS3 har mindre grass og detaljnivået på grass og det aller meste er lavere. Om du eller andre her ikke klarer å se forskjellen på bildene så må dere ta av fanboy brillene og se en gang til altså.

 

Ikke direkte til deg dette Lakus men synes det blir bare for dumt når personer skal forsvare seg selv på denne måten, en ser klart hvem som har begge maskiner og hvem som ikke har her slik hvertfall. Sistnevte er somregel voldsomt trangsynte og med et par tykke fanboy briller...det blir litt for teit bare.

 

Går stadig igjen at jeg bryr meg ikke om grafikk og bla bla bla, whatever sier nå bare jeg. Hadde det vært PS3 som hadde den beste utgaven så skal vi tro pipa hadde hatt en annen tone....

Lenke til kommentar

Nei, jeg ser vel egentlig ikke de store forskjellene på de bildene jeg heller. Med det sagt så er jo heller ikke LOD-loading og popins noe man kan se på bilder, men jeg har vanskelig for å tro at det er en deal-breaker for PS3 eiere.

 

 

En ser jo klart på bildene som er linket i tråden her at PS3 har mindre grass og detaljnivået på grass og det aller meste er lavere. Om du eller andre her ikke klarer å se forskjellen på bildene så må dere ta av fanboy brillene og se en gang til altså.

 

Ikke direkte til deg dette Lakus men synes det blir bare for dumt når personer skal forsvare seg selv på denne måten, en ser klart hvem som har begge maskiner og hvem som ikke har her slik hvertfall. Sistnevte er somregel voldsomt trangsynte og med et par tykke fanboy briller...det blir litt for teit bare.

 

Går stadig igjen at jeg bryr meg ikke om grafikk og bla bla bla, whatever sier nå bare jeg. Hadde det vært PS3 som hadde den beste utgaven så skal vi tro pipa hadde hatt en annen tone....

 

Hvilket bilde er det snakk om?

Lenke til kommentar

Nei, jeg ser vel egentlig ikke de store forskjellene på de bildene jeg heller. Med det sagt så er jo heller ikke LOD-loading og popins noe man kan se på bilder, men jeg har vanskelig for å tro at det er en deal-breaker for PS3 eiere.

 

 

En ser jo klart på bildene som er linket i tråden her at PS3 har mindre grass og detaljnivået på grass og det aller meste er lavere. Om du eller andre her ikke klarer å se forskjellen på bildene så må dere ta av fanboy brillene og se en gang til altså.

 

Ikke direkte til deg dette Lakus men synes det blir bare for dumt når personer skal forsvare seg selv på denne måten, en ser klart hvem som har begge maskiner og hvem som ikke har her slik hvertfall. Sistnevte er somregel voldsomt trangsynte og med et par tykke fanboy briller...det blir litt for teit bare.

 

Går stadig igjen at jeg bryr meg ikke om grafikk og bla bla bla, whatever sier nå bare jeg. Hadde det vært PS3 som hadde den beste utgaven så skal vi tro pipa hadde hatt en annen tone....

 

Hvilket bilde er det snakk om?

 

Here you go :)http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=21355476&postcount=704

Lenke til kommentar

Damn, der så jeg forskjell fort. Det nederste(visstnok ps3-versjonen) hadde jo WII-blur på bildet omtrent? Skjer med uklarheten som preger bildet?

 

Edit: Når jeg har sett over bildene syntes jeg grafikk-forskjellen er ENORM :( Glad jeg endra fra ps3 til xbox-versjonen nå i siste liten da :)

Endret av Martino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...