Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå fikk jeg enda større forventninger til dette spillet og enda større tro på suksess! Dette ser jo helt strålende ut, og jeg gleder meg virkelig til slutten av april. Dette virker utrolig gjennomført og drømmespillet til enhver spillentusiast som har en liten kjærlighet for western.

Hadde ikke hatt noe imot en eventuell oppfølger som finner sted i amerika, da jeg foretrekker dette landet fremfor mexico under western tiden!

Dette blir helt fantastisk!

Lenke til kommentar

Fy faen jeg sikler nesten her jeg sitter!! God of war og heavy rain my ass.. Red dead redemption kommer til å overgå alt :D

Hvor i alle dager hentet du den der ifra? Ta nå noe som i det hele tatt kan ligne på det i det minste?

"Yeah! Rihanna og Bob Geldorf my ass...Sølvguttene kommer til å overgå alt"

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

gleder meg noe helt sykt til dette. er på tide vi får litt flere western spill på markede, det er en intressang tids periode som har blitt brukt ALT for lite.

mer western spill og mindre 2 verdens krig spill!! begynner å gå lei av dem nå asså.

uansett, håper bare rockstar lykkes med dette spillet, som eg tror de gjør for de har erfaring innen sandkasse spill for å si det mildt :p

Lenke til kommentar

Et open world western spill har stått på ønskelisten min siden GTA3. Kan ikke tro at det bare er 2 mnd unna...

Tror jeg skal slenge på en forhåndsbestilling fra Platekompaniet også (takk for tipset nouse4aname). Ser at det er "Limited edition" er det noe spesielt som følger med, eller er alt LE i disse dager? Stod ingenting på nettsiden.

Edit: Fant det selv, fra Amazon.co.uk

THE DEADLY ASSASSIN OUTFIT

John Marston's "Deadly Assassin" outfit causes your Dead Eye meter to regenerate at twice the speed. With more Dead Eye, you have more time to place each shot with total accuracy, making you the deadliest gunslinger in any fight.

THE WAR HORSE

There are countless horses to be found in the massive world of Red Dead Redemption, but none is stronger, faster or tougher than the exclusive War Horse. Whether storming gang hideouts, exploring the wilderness for hidden treasure, or outrunning the law, the War Horse gives gunslingers an advantage in nearly every situation.

THE GOLDEN GUNS WEAPON PACK

The player who wields the exclusive Golden Guns receives more Fame for each kill. The more Fame you get, the more in-game side missions become available. So there will be more opportunities to duel, more kidnapped townsfolk to rescue and you can bribe lawmen for less.

THE SOUNDTRACK

More details will be revealed about the Red Dead Redemption soundtrack very soon.

Tror ikke jeg kommer til å bruke noe av dette til begynne med. Oppgradering av hester gjennom spillet blir vel unyttig om man begynner med den beste.

Endret av Tryph
Lenke til kommentar

Fy faen jeg sikler nesten her jeg sitter!! God of war og heavy rain my ass.. Red dead redemption kommer til å overgå alt :D

Tar en motsatt vei.

Fy faen jeg sikler nesten her jeg sitter!! Metro 2033 og Mass Effect 2 my ass.. Red Dead Redemption kommer til å overgå alt :whistle:

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...