Bebeluv Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Den siste traileren var digg! Grafikken er ikke topp, men fysikken og gameplay over grafikk. Lett! Dette blir bra. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Wow - sitter her med bakoversveis. Jeg hadde troa, men at det kom til å bli (virke) så bra, skal jeg ærlig innrømme at jeg ikke helt trodde! Elsk at man kan velge om man vil være snill eller slem Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Nå fikk jeg enda større forventninger til dette spillet og enda større tro på suksess! Dette ser jo helt strålende ut, og jeg gleder meg virkelig til slutten av april. Dette virker utrolig gjennomført og drømmespillet til enhver spillentusiast som har en liten kjærlighet for western. Hadde ikke hatt noe imot en eventuell oppfølger som finner sted i amerika, da jeg foretrekker dette landet fremfor mexico under western tiden! Dette blir helt fantastisk! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Fy faen jeg sikler nesten her jeg sitter!! God of war og heavy rain my ass.. Red dead redemption kommer til å overgå alt Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Mp innrømme at etter å ha sett den siste traileren der hoppet dette spillet helt frem til de jeg ser mest frem til noensinne. Det ser helt fantastisk ut. Gleder meg helt villt nå! Har lyst til å forhåndsbestille, men er det noen som vet om det vil komme en CE eller LE? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Oh yeah baby! Det her så meget bra ut! Gief to PS3 now! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hadde ikke sett så mye på dette spillet tidligere, men den siste traileren gjorde meg oppriktig interessert. Det ser virkelig ut som om R* har noe kult på gang her, så dette vil jeg følge med på! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Som veldig mange har sagt før meg; Dette blir bra! This, gentlemen, is the perfect game. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Fy faen jeg sikler nesten her jeg sitter!! God of war og heavy rain my ass.. Red dead redemption kommer til å overgå alt Hvor i alle dager hentet du den der ifra? Ta nå noe som i det hele tatt kan ligne på det i det minste? "Yeah! Rihanna og Bob Geldorf my ass...Sølvguttene kommer til å overgå alt" Lenke til kommentar
Bjonen Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Blir ikke bedre http://www.gametrailers.com/video/life-in-red-dead/63316 Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 gleder meg noe helt sykt til dette. er på tide vi får litt flere western spill på markede, det er en intressang tids periode som har blitt brukt ALT for lite. mer western spill og mindre 2 verdens krig spill!! begynner å gå lei av dem nå asså. uansett, håper bare rockstar lykkes med dette spillet, som eg tror de gjør for de har erfaring innen sandkasse spill for å si det mildt Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Dette spillet ser helt fantastisk ut. Gleder meg helt enormt til det kommer ut. Har alltid elsket western-spill. Og med en pris på 399,- hos platekompaniet.no slang jeg inn en ordre. http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL/Playstation_3/Red_Dead_Redemption_-_Limited_Edition/?id=RDRPS3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Har vi kanskje tidenes beste western spill her slik? Det ser jo helt utrolig bra ut.....er nesten så en kunne ønske seg et western mmorpg spill når en ser dem store landskapene... Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Tror dette blir skikkelig bra.Ser frem til å kaste seg på hesteryggen og bare ri avgårde og se hva som dukker opp utpå prærien. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Åh... Jeg skal ri så jævlig inn i den første solnedgangen jeg finner i dette spillet! Lenke til kommentar
Blate Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Et open world western spill har stått på ønskelisten min siden GTA3. Kan ikke tro at det bare er 2 mnd unna... Tror jeg skal slenge på en forhåndsbestilling fra Platekompaniet også (takk for tipset nouse4aname). Ser at det er "Limited edition" er det noe spesielt som følger med, eller er alt LE i disse dager? Stod ingenting på nettsiden. Edit: Fant det selv, fra Amazon.co.uk THE DEADLY ASSASSIN OUTFIT John Marston's "Deadly Assassin" outfit causes your Dead Eye meter to regenerate at twice the speed. With more Dead Eye, you have more time to place each shot with total accuracy, making you the deadliest gunslinger in any fight. THE WAR HORSE There are countless horses to be found in the massive world of Red Dead Redemption, but none is stronger, faster or tougher than the exclusive War Horse. Whether storming gang hideouts, exploring the wilderness for hidden treasure, or outrunning the law, the War Horse gives gunslingers an advantage in nearly every situation. THE GOLDEN GUNS WEAPON PACK The player who wields the exclusive Golden Guns receives more Fame for each kill. The more Fame you get, the more in-game side missions become available. So there will be more opportunities to duel, more kidnapped townsfolk to rescue and you can bribe lawmen for less. THE SOUNDTRACK More details will be revealed about the Red Dead Redemption soundtrack very soon. Tror ikke jeg kommer til å bruke noe av dette til begynne med. Oppgradering av hester gjennom spillet blir vel unyttig om man begynner med den beste. Endret 21. mars 2010 av Tryph Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Det offisielle coveret var skuffende i forhold til det som har vært "offisielt" frem til nå. Det "gamle". Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Fy faen jeg sikler nesten her jeg sitter!! God of war og heavy rain my ass.. Red dead redemption kommer til å overgå alt Tar en motsatt vei. Fy faen jeg sikler nesten her jeg sitter!! Metro 2033 og Mass Effect 2 my ass.. Red Dead Redemption kommer til å overgå alt Endret 26. mars 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 http://www.gametrailers.com/video/exclusive-life-red-dead/63988?r=1 Her hadde jeg egentlig bare lyst til å skrive en hel masse sammenhengende fyfy-ord for å beskrive min ekstase over denne videoen og mine forventninger til dette spillet, men jeg valgte dette. Jeg tror det gjør den samme jobben, men med mye mindre kraftig ordbruk. Satan i helvete som jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ser unektelig bra ut og multiplayeren er det jeg gleder meg til isåfall. Men at det ikke er til PC ..... utrolig egentlig. Er jo perfekt for PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå