Bebeluv Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Damn, animasjonene var gode for å være et sandkassespill! Og grafikken ser også veldig bra ut. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Her er det en som har lagt ut en god del minutter med gameplay. Filmene har ikke Red Dead Redemption i navnet så de blir nok ikke tatt ned med det første. Jeg personlig så bare introen, for jeg vil ta vare på litt av spenningen. De er allerede tatt ned "RDR" i navnet og og plutselig mange flere views gjør nok hvem som helst litt mistenksome. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Del 7 er der enda ^_^ Endret 16. mai 2010 av Lakus Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Vel de falt en etter en mens jeg nettopp var ferdige med å se på den, og nå er han jo sikkert under "overvåkning" en liten stund, så de forsvinner nok fort heretter. Lenke til kommentar
Elrayedol Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Nytt forsøk her vis noen ikke fikk sett det. Har egentlig liten tro på at det kommer til å være der alt for lenge. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Blir det gamer.no poSse? Vil gjerne ha noen gamer.no folk i en posse. Hadde vært genialt Lenke til kommentar
Rao91 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Gleder meg noe veldig til dette spille kommer ps. Har bestilt Det til Ps3 ^^ så legg til rao91 vis dere har lyst til å lage en gjeng eller spille Endret 17. mai 2010 av Rao91 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Da er det bestilt Limited ed. til 360 fra gamezone. Har bare gode erfaringer med gamezone og pre-ordre derifra så da regner jeg med at spillet ligger i postkassen torsdag eller fredag. Da mangler det bare 72 timer med pissregn til førskommende helg så skulle alt ligge til rette for en fantastisk helg. Gleder meg til å teste ut multiplayer delen. Lenke til kommentar
Rao91 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Bare noen få dager igjen nå så ligger det kanskje i postkassa til fredagen vis jeg er heldig Det blir vell en del nett spilling på meg så bare til å legge meg til Endret 17. mai 2010 av Rao91 Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Når kommer de store sidene med sine anmeldelser? Spillet er i hyllene imorgen i USA så kansje iløpet av denne dagen kan anmeldelsene komme, håper på det Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Når kommer de store sidene med sine anmeldelser? Spillet er i hyllene imorgen i USA så kansje iløpet av denne dagen kan anmeldelsene komme, håper på det Så noe om at IGN skal legge ut sin rundt 18:00, sikkert da embargoen er over. EDIT: Eurogamer 8/10 http://www.eurogamer.net/articles/red-dead-redemption-review Endret 17. mai 2010 av Ares Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Eneste jeg vil vite er om det er en platform som er bedre en den andre...når en har mulighet til å velge så velger en jo den beste versjonen. Kommer nok noe info om dette om ikke lenge..... Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 IGN har lagt ut sin, "9.7 Incredible!" ^^ Gleder meg til jeg får det i posten. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Har fått meget gode karakterer http://www.gamerankings.com/xbox360/957922-red-dead-redemption/index.html Lurer på når gamer.no sin anmeldese kommer. Men merker jeg også får et lite flashback til GTA IV. Det fikk også fantastiske karakterer, og jeg var absolutt ikke enig i dem. Så gleder meg til jeg kan teste dette selv. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hadde gått ann å linke til det da Får ta meg av det: http://xbox360.ign.com/dor/objects/14320288/red-dead-redemption/videos/reddead_vdr_051710.html Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Har fått meget gode karakterer http://www.gameranki...tion/index.html Lurer på når gamer.no sin anmeldese kommer. Men merker jeg også får et lite flashback til GTA IV. Det fikk også fantastiske karakterer, og jeg var absolutt ikke enig i dem. Så gleder meg til jeg kan teste dette selv. Som det ble skrevet på Facebook og Twitter: Vår Red Dead Redemotion-kopi ble sendt onsdag. Først forsinket av fridag, så fikk flyet motorhavari i Belgia, nå streiker transportbransjen, og mandag er det jo nasjonaldag. Le eller gråte? Så det spørs når den kommer. Ellers jeg er enig med deg i din kommentar angående GTA IV, og det er hele det spillet som gjør at jeg er skeptisk til dette. Endret 17. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Jakoozie_InnleggNO Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Er det noen andre her som har bestilt fra Elkjøp? Fikk mail nå nettopp, om at varen/varene mine ble sendt i dag. Er det noen andre som har fått det samme? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Er det noen andre her som har bestilt fra Elkjøp? Fikk mail nå nettopp, om at varen/varene mine ble sendt i dag. Er det noen andre som har fått det samme? Ble den sendt IDAG? Wow, nå må jeg løpe og bestille, kanskje jeg er heldig og får den før helga der jeg skal bort :o Lenke til kommentar
Jakoozie_InnleggNO Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Er det noen andre her som har bestilt fra Elkjøp? Fikk mail nå nettopp, om at varen/varene mine ble sendt i dag. Er det noen andre som har fått det samme? Ble den sendt IDAG? Wow, nå må jeg løpe og bestille, kanskje jeg er heldig og får den før helga der jeg skal bort :o Ikke få for store forventninger, antakelig er det en gammel ordre som ikke har blitt sendt før nå. (Bestilte også Avatar fra nettbutikken deres for evigheter siden, sammen med RDR, men fikk den aldri) Men siden det er så tett opp i lanseringsdatoen tenkte jeg at jeg skulle sjekke om noen andre har fått den samme mailen. Synes også det er rart at de tok så lang tid på å sende Avatar, og lurer derfor på om de har ventet til RDR kommer på lager slik at de kan sende de sammen. Det står ikke nøyaktig hva som er sendt i mailen ser dere ... Irriterende! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Imponerende hvis de har sendt noe i dag, på 17. mai! Er muligens litt rusten automatikk i systemet til Elkjøp. Eller så er det bare imponerende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå