LarZen Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Har det vært noe rykter om at en Pc utgave kommer av dette spillet også? Tenker bare siden GTA IV dukket opp....dette på Pc må jo bare være himmelsk. Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Har det vært noe rykter om at en Pc utgave kommer av dette spillet også? Tenker bare siden GTA IV dukket opp....dette på Pc må jo bare være himmelsk. Spørsmålet ble stilt på kotaku talk radio igår. Husker ikke nøyaktig hva de svarte, men synes å huske det var i kategorien "ikke nå, men aldri si aldri". Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Er vel ikke en usannsynlig tanke at dette kommer til PC, Rockstar har jo gitt ut PC-versjoner av de fleste spillene sine etter en stund. I dag fant jeg igjen preorder-lappen min! Ikke det at jeg visste den var borte men nå fant jeg den i hvert fall på et sted jeg ikke visste at den lå ^_^ Nå henger den i hvert fall i taklista ved siden av PC'en. Lenke til kommentar
GZ Hauk Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Gladmelding til alle: Red Dead Redemption blir allikevel ikke utsatt i Norge! Vi fikk nettopp beskjed om at spillet vil komme den 21.05! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Awesome! Nå som Alan Wake er ferdig trenger jeg virkelig noe mer å spille. Joda, jeg har en liten bunke med ufullførte spill liggende, men når jeg tenker på RDR får jeg ikke noe lyst til å spille dem Lenke til kommentar
joadyr Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Gladmelding til alle: Red Dead Redemption blir allikevel ikke utsatt i Norge! Vi fikk nettopp beskjed om at spillet vil komme den 21.05![/ Noen som vet når jeg vil ha det liggende i postkassa etter å ha forhåndsbestilt? Endret 14. mai 2010 av joadyr Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 7 minutter med gameplay i dårlig kvalitet. http://www.youtube.com/watch?v=3pZt06x64iw Lenke til kommentar
GZ Hauk Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Gladmelding til alle: Red Dead Redemption blir allikevel ikke utsatt i Norge! Vi fikk nettopp beskjed om at spillet vil komme den 21.05![/ Noen som vet når jeg vil ha det liggende i postkassa etter å ha forhåndsbestilt? Kommer an på hvor du har forhåndsbestilt, men vil tro du har det mellom 19 og 21. Årsaken til at spillet ikke lenger er utsatt er at Rockstar satte foten ned. Leverandøren fikk rett og slett ikke lov til å utsette spillet en uke i norden. Lenke til kommentar
Ajesto_InnleggNO Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Pleier spill som er bestilt på nett å komme før release`? Har alltid pleid å bestille i butikk og hente det på dagen, men tenkte kanskje man fikk det før hvis man bestiller på nett? Noen som har bestilt mye på nett her? Endret 14. mai 2010 av Ajesto Lenke til kommentar
GZ Hauk Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Pleier spill som er bestilt på nett å komme før release`? Har alltid pleid å bestille i butikk og hente det på dagen, men tenkte kanskje man fikk det før hvis man bestiller på nett? Noen som har bestilt mye på nett her? Igjen, det avhenger mye av hvem du bestiller hos. For vår del (Gamezone) sender vi alltid ut 2-3 dager før release dersom vi får inn varene. Dette er for å sikre at også de som bor langt borte i landet skal få spillet til release. Da kan det hende at de som bor nær får spillet dagen etter, altså før release. Noen større titler (aka Modern Warfare 2) tvinger utgiveren butikkene til å vente til dagen før release med å sende ut, og da risikerer de som bor langt borte å få spillet etter release. Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Pleier spill som er bestilt på nett å komme før release`? Har alltid pleid å bestille i butikk og hente det på dagen, men tenkte kanskje man fikk det før hvis man bestiller på nett? Noen som har bestilt mye på nett her? Etter hva jeg har sett så varierer det veldig, men tendensen er at du får det enten dagen før, på dagen, eller dagen etter. Har nok noe med hvor du bor, personlig har jeg fått noen få spill før, men har faktisk også fått kjøpt spill i butikken før noen ganger Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Ser ut som PS3 utgaven får noe ekslusivt innhold, om dette stemmer er ikke offisielt enda. Er snakk om "Solomon's Folly Gang Hideout" and the "Walton Gang Outfit.". Kilde og bilde av coveret : http://www.joystiq.com/2010/05/14/red-dead-redemption-gets-exclusive-content-on-ps3/ Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Var også herlige kommentarer fra fanboys på begge kanter på den siden der. Hvis jeg skulle hatt spille hadde jeg handlet 360 versjonen fordi jeg har flere jeg spiller mot på den maskinen. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Viss dette stemmer så er det greit for meg da jeg har bestilt LE av Red Dead Redemption til PS3 og få mer ting i spillet passer meg bra Lenke til kommentar
karlif Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Får håpe transportstreiken ikke forsinker det Lenke til kommentar
pål johan Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Elkjøp har ihvertfall datoen 28.05.2010, lurer på om jeg skal avbestille siden det er den eneste butikken som har 28.05.2010 release i Norge. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Fikk ikke til å se videoen til Mr. Lakus, mulig det er samme video som denne her. Her er ca. 7min gameplay i dårlig kvalitet. http://www.youtube.com/watch?v=SD51uaTjqMk Gleder meg! Lenke til kommentar
Elrayedol Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Her er det en som har lagt ut en god del minutter med gameplay. Filmene har ikke Red Dead Redemption i navnet så de blir nok ikke tatt ned med det første. Jeg personlig så bare introen, for jeg vil ta vare på litt av spenningen. Endret 16. mai 2010 av masterLode Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Awesome, takk for tipset. I sandkassespill er jeg ikke så nøye med hva jeg ser på før jeg får spilt det selv. Lenke til kommentar
Opptatt_InnleggNO Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Epic game. Ingenting mer å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå