Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Nå koster Limited Edition til 399,- på Platekompaniet. :huh:

Blir veldig feil å bygge opp setningen sånn, det blir vel heller:

"Nå får man Limited Edition til 399,- på Platekompaniet."

eller "Nå koster Limited Edition 399,- på Platekompaniet."

On-topic: Har det ikke vært den prisen hele tiden da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det kostet 499 kr for litt under en uke siden.

Jeg bestilte LE på Platekompaniet 29. april for 399kr, så det må være over en uke. :) (Litt pirkete :whistle: )

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar

Nei, det kostet 499 kr for litt under en uke siden. Jeg avbestilte fra dem og gikk for Elkjøp's 399,- i stedet. Og takk, er alltid kjekt å bli rettet på, hihi. :D

Bestilte RDR: LE på Platekompaniet den 21. April for 399,- Og Elkjøp sitt koster ikkje 399,- men 299,-

Lenke til kommentar

Jeg husker ganske godt at jeg bestilte LE fra Platekompaniet for 499,- 1. mai. Det må være en grunn for at jeg avbestilte det og kjøpte fra elkjøp istedet. :huh:

Edit: Sorry, min feil. Sjekket nettopp mailkontoen. Skylder på eksamensforbredelsene og ikke minst nervene til i morgen. Hoho. :D *krysser fingrene*

Endret av Mr Bubbles
Lenke til kommentar

Jeg husker ganske godt at jeg bestilte LE fra Platekompaniet for 499,- 1. mai. Det må være en grunn for at jeg avbestilte det og kjøpte fra elkjøp istedet. :huh:

Dobbeltsjekk. Men ja, det er billegare på Elkjøp, men det koster ikkje 399 men 299. og Platekompaniet kostet aldri 499 men 399, så billegare på elkjøp uansett :p

Lenke til kommentar

Tørr ikke nevne de for da blir det krangel fordi man kan ikke ha dine egne meninger :)

Det kan vi ta via PM viss det går, og det er derfor jeg vil att Red Dead Redemption bør bli bra, har brukt for mye penger på spill som har skuffet noe innmari :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Bayonetta hadde et sinnsykt godt kampsystem hvor man kunne starte på én kombo, ta en annen kombo, for så å fortsette på den første osv. At du bare buttonmashet er ikke spillet sin skyld. Men jo, den herre "kongen" din er vel forsåvidt et bedre spill, men i en litt annen sjanger.

Snip... Ble aldri blown away av spillet, cheesey story, ikke noe episke momenter. Tviler på Red Dead Redemption vil skuffe meg så noen titler i år har allerede gjort siden jeg har savna et bra western spill

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Spelet køyrer på Rage-motoren, same som GTA IV. Det vil då mest sannsynleg seie at Xbox 360 køyrer 720P medan PS3 køyrer litt nedskalert (men med diverse filter, sjekk ut Eurogamer sin artikkel som samanliknar dei to). Forskjellane er forholdsvis små, og til tross for ulik oppløysning er det smak og behag som til sist avgjer. Har vanskeleg for å tru at RDR blir veldig annleis der.

Lenke til kommentar

Rockstar burde da vite bedre nå? Om det fortsatt er lavere oppløsning på RDR på PS3 enn 360, så må jeg si jeg blir skuffet. Greit det ikke er samme studio som utviklet GTA IV, men de burde da ha skjønt at de kom til å slite med oppløsningen til PS3, når det blir brukt samme motor som GTA IV? Kall meg konservativ, men jeg gikk for 360 versjonen nettopp på grunn av dette, og selvfølgelig Live løsningen, som sagt tidligere skulle Dualshock 3 funket på 360, for liker DS3 mye bedre.

Lenke til kommentar

Rockstar burde da vite bedre nå? Om det fortsatt er lavere oppløsning på RDR på PS3 enn 360, så må jeg si jeg blir skuffet. Greit det ikke er samme studio som utviklet GTA IV, men de burde da ha skjønt at de kom til å slite med oppløsningen til PS3, når det blir brukt samme motor som GTA IV? Kall meg konservativ, men jeg gikk for 360 versjonen nettopp på grunn av dette, og selvfølgelig Live løsningen, som sagt tidligere skulle Dualshock 3 funket på 360, for liker DS3 mye bedre.

Det går ann å kjøpe PS3 kontroll som fungerer til xbox, er ikke helt sikkert akkurat hvor du må kjøpe det men vet at det finnes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...