Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jippi! Fikk multiplayeren til å virke ordentlig! Koblet xboxen direkte inn i modemet... Førte til at alt annet nettverk i huset forsvant though... Switch incomming fra komplett, forhåpentlig vis kommer den før helgen! B)

 

@ Gal_ape: Hvem liker vel ikke å drepe helt uskyldige mennesker? :o

Endret av Edorf
Lenke til kommentar

Håper jeg får ps3 versjonen fra platekompaniet i morgen. Hvis de sendte det fredag ettermiddag bør det gå?

Om posten gikk som normalt på lørdag, så kan du regne med å få det i dag. Spørs hvor du bor også da selvsagt, jeg hadde nok fått det i dag, med tanke på at jeg bor kun 15min unna Oslo.

 

Kom vist ikke i dag:/ bor på notodden, under 2 timer fra oslo..

 

 

He hey! Notodden kar her også! Du burde nok ha det imorra eller senest torsdag ville jeg tro :)

 

Hey, Joda, er vel ikke så mange av "oss" hehe:P Sendte de en mail og noe hadde gått galt i bestillingen, morro å vite nå... Men da var cdon en ok utvei. Håper de sender raskt.

Endret av lyon
Lenke til kommentar

Kan og si at dersom man vil leke seg litt en privat match kan man lett slenge seg innom singleplayer, før man via menyen velger multiplayer og deretter "create private match" eller noe i den duren :)

 

Joda, men hele poenget meg multiplayeren forsvinner jo dersom det bare er jeg som springer rundt i free roamen. Da kan jeg likså godt spille singleplayer ;)

Lenke til kommentar

er det noen som har klart treasure hunting challengen i single player? sitter fast på nr 5, og hadde ikke hatt noe i mot ett dytt i hvilken retning jeg bør lete

 

hvis noen har klart dette, men ikke husker hvilken som er nr 5, så kan jeg beskrive skattekartet. det viser noen kaktuser rundt en svær stein som man kan klatre opp på, der toppen av steinen ser ut som ei krabbeklo, eller en dårlig tegna penis om du vrir på hodet.

Endret av Savvi McWin
Lenke til kommentar

er det noen som har klart treasure hunting challengen i single player? sitter fast på nr 5, og hadde ikke hatt noe i mot ett dytt i hvilken retning jeg bør lete

 

hvis noen har klart dette, men ikke husker hvilken som er nr 5, så kan jeg beskrive skattekartet. det viser noen kaktuser rundt en svær stein som man kan klatre opp på, der toppen av steinen ser ut som ei krabbeklo, eller en dårlig tegna penis om du vrir på hodet.

 

Diablo eller noe. Husker ikke helt. En stor, stor steinbue.

Lenke til kommentar

er det noen som har klart treasure hunting challengen i single player? sitter fast på nr 5, og hadde ikke hatt noe i mot ett dytt i hvilken retning jeg bør lete

 

hvis noen har klart dette, men ikke husker hvilken som er nr 5, så kan jeg beskrive skattekartet. det viser noen kaktuser rundt en svær stein som man kan klatre opp på, der toppen av steinen ser ut som ei krabbeklo, eller en dårlig tegna penis om du vrir på hodet.

 

Diablo eller noe. Husker ikke helt. En stor, stor steinbue.

 

takk:)

Lenke til kommentar

er det noen som har klart treasure hunting challengen i single player? sitter fast på nr 5, og hadde ikke hatt noe i mot ett dytt i hvilken retning jeg bør lete

 

hvis noen har klart dette, men ikke husker hvilken som er nr 5, så kan jeg beskrive skattekartet. det viser noen kaktuser rundt en svær stein som man kan klatre opp på, der toppen av steinen ser ut som ei krabbeklo, eller en dårlig tegna penis om du vrir på hodet.

 

Diablo eller noe. Husker ikke helt. En stor, stor steinbue.

 

takk:)

 

Hvis det er den skatten som er gravd ned under en kjempe svær stein bue så er vel den rett til høyre for Hendidura Grande, rett sør for Las Hermanas.

 

Men hvis det er den skatten hvor du må klatre opp en fire fem steg for å komme deg på toppen så tror jeg den ligger i området mellom Chuparosa og Escalera, husker ikke nøyaktig hvor. Ikke så ekstremt langt unna vannet tror jeg.

 

Har fullført alle Treasure Hunter Challengene nå selv, den aller siste syntes jeg var kjempe lett :p

Var ett par i mexico jeg slet mer med

Lenke til kommentar

er det noen som har klart treasure hunting challengen i single player? sitter fast på nr 5, og hadde ikke hatt noe i mot ett dytt i hvilken retning jeg bør lete

 

hvis noen har klart dette, men ikke husker hvilken som er nr 5, så kan jeg beskrive skattekartet. det viser noen kaktuser rundt en svær stein som man kan klatre opp på, der toppen av steinen ser ut som ei krabbeklo, eller en dårlig tegna penis om du vrir på hodet.

 

Diablo eller noe. Husker ikke helt. En stor, stor steinbue.

 

takk:)

 

Hvis det er den skatten som er gravd ned under en kjempe svær stein bue så er vel den rett til høyre for Hendidura Grande, rett sør for Las Hermanas.

 

Men hvis det er den skatten hvor du må klatre opp en fire fem steg for å komme deg på toppen så tror jeg den ligger i området mellom Chuparosa og Escalera, husker ikke nøyaktig hvor. Ikke så ekstremt langt unna vannet tror jeg.

 

Har fullført alle Treasure Hunter Challengene nå selv, den aller siste syntes jeg var kjempe lett :p

Var ett par i mexico jeg slet mer med

 

tror det er den du må klatre opp noen steg på, for jeg fant lite der med steinbuen. leverte akkurat en bounty inn i chuparosa så da får jeg vel bare ri retning escalera og se om jeg finner noe ^^

Lenke til kommentar

er det noen som har klart treasure hunting challengen i single player? sitter fast på nr 5, og hadde ikke hatt noe i mot ett dytt i hvilken retning jeg bør lete

 

hvis noen har klart dette, men ikke husker hvilken som er nr 5, så kan jeg beskrive skattekartet. det viser noen kaktuser rundt en svær stein som man kan klatre opp på, der toppen av steinen ser ut som ei krabbeklo, eller en dårlig tegna penis om du vrir på hodet.

 

Høres ut som det er denne du beskriver.

post-73-1100720990_thumb.jpg

Jeg vil ikke røpe eksakt hvor den er men jeg kan si hvordan jeg fant den.

 

For å finne ut ca hvilket område du skal lete i går du først til hovedmenyen så Journal og så Challenges.

 

Så drar du opp tegningen og merker deg hvilken type vegetasjon det er i området rundt skatten. Trær, kaktus, gress osv.

 

Så prøver du å huske hvor du kan finne natur som ligner på tegningen. I dette tilfellet kan du se etter kaktuser i Mexico på hovedkartet. den typen kaktus de har på tegningen finnes bare to tre plasser i Mexico så da drar du bare dit og begynner å lete.

Lenke til kommentar

er det noen som har klart treasure hunting challengen i single player? sitter fast på nr 5, og hadde ikke hatt noe i mot ett dytt i hvilken retning jeg bør lete

 

hvis noen har klart dette, men ikke husker hvilken som er nr 5, så kan jeg beskrive skattekartet. det viser noen kaktuser rundt en svær stein som man kan klatre opp på, der toppen av steinen ser ut som ei krabbeklo, eller en dårlig tegna penis om du vrir på hodet.

 

Høres ut som det er denne du beskriver.

post-73-1100720990_thumb.jpg

Jeg vil ikke røpe eksakt hvor den er men jeg kan si hvordan jeg fant den.

 

For å finne ut ca hvilket område du skal lete i går du først til hovedmenyen så Journal og så Challenges.

 

Så drar du opp tegningen og merker deg hvilken type vegetasjon det er i området rundt skatten. Trær, kaktus, gress osv.

 

Så prøver du å huske hvor du kan finne natur som ligner på tegningen. I dette tilfellet kan du se etter kaktuser i Mexico på hovedkartet. den typen kaktus de har på tegningen finnes bare to tre plasser i Mexico så da drar du bare dit og begynner å lete.

 

 

Feil :whistle:

Lenke til kommentar

jepp, det var den. har funnet både den og neste og er på nr 7 nå. ser ikke ut som om denne er i mexico, siden det ser mer ut som gress på bilde, og ikke kaktus og sand og sånt

 

Husk å gå til hovedmenyen > Journal > Challenges. Da vet du i hvertfall om du skal lete i Amerika eller Mexico.

Lenke til kommentar

er det noen som har klart treasure hunting challengen i single player? sitter fast på nr 5, og hadde ikke hatt noe i mot ett dytt i hvilken retning jeg bør lete

 

hvis noen har klart dette, men ikke husker hvilken som er nr 5, så kan jeg beskrive skattekartet. det viser noen kaktuser rundt en svær stein som man kan klatre opp på, der toppen av steinen ser ut som ei krabbeklo, eller en dårlig tegna penis om du vrir på hodet.

 

Høres ut som det er denne du beskriver.

post-73-1100720990_thumb.jpg

Jeg vil ikke røpe eksakt hvor den er men jeg kan si hvordan jeg fant den.

 

For å finne ut ca hvilket område du skal lete i går du først til hovedmenyen så Journal og så Challenges.

 

Så drar du opp tegningen og merker deg hvilken type vegetasjon det er i området rundt skatten. Trær, kaktus, gress osv.

 

Så prøver du å huske hvor du kan finne natur som ligner på tegningen. I dette tilfellet kan du se etter kaktuser i Mexico på hovedkartet. den typen kaktus de har på tegningen finnes bare to tre plasser i Mexico så da drar du bare dit og begynner å lete.

 

 

Feil :whistle:

 

Feil, det var den :D med mindre du tenker på det kaktus greiene og naturen som kuff1 besrkiver...

Endret av Chronilus
Lenke til kommentar

Det er enkelte ting som jeg skulle ønske at hadde blitt plassert i spoilertags her! Selv om ingenting av historien er spoilet er det litt kjipt å vite at jeg havner i Mexico etterhvert, samt få svar på ting jeg ikke en gang vet at jeg leter etter.

 

Rota rundt etter den første skatten i kveld, ikke satt meg ned med den biten før nå. Skjønner at den er rundt

 

 

The Hanging Rock, men jeg finner ikke den formasjonen bak treet hvor skatten skal ligge

 

 

Ellers syns jeg kartet er veldig lite detaljert hva stedsnavn angår! Slitsomt å bli sendt ett sted og når jeg tar opp kartet er det ingen steder med det navnet å finne.

Lenke til kommentar

Det er enkelte ting som jeg skulle ønske at hadde blitt plassert i spoilertags her! Selv om ingenting av historien er spoilet er det litt kjipt å vite at jeg havner i Mexico etterhvert, samt få svar på ting jeg ikke en gang vet at jeg leter etter.

 

Rota rundt etter den første skatten i kveld, ikke satt meg ned med den biten før nå. Skjønner at den er rundt

 

 

The Hanging Rock, men jeg finner ikke den formasjonen bak treet hvor skatten skal ligge

 

 

Ellers syns jeg kartet er veldig lite detaljert hva stedsnavn angår! Slitsomt å bli sendt ett sted og når jeg tar opp kartet er det ingen steder med det navnet å finne.

kan vel legge den i spoiler

 

 

den er ikke direkte bak treet, men hvis du går nord fra treet, rundt alle de svære steinene så skal det være en smal sti eller noe som går igjennom de store steinene, der finner du en liten haug med steiner som du kan fjerne for å så finne kisten under dem.

 

Og det blir jo ikke noe treasure hunt hvis det står på kartet med navn hvor du finner dem, det er jo ikke noe moro :p

Har vært flere ganger jeg har fåt ett kart hvor jeg ikke visste hvor i all verden det skulle forestille for å så tilfeldigvis passere akkurat det stedet og kjenner det igjen fra kartet mens jeg gjør ett mission.

 

Jeg finner aldri den ungen oppe med de steinene . Er et sideoppdrag i Armadillo

Men ellers så driver jeg ikke med mainquest, det jeg gjør er å jakte dyr så jeg for penger for, gud for et spill, er så hekta!!

 

er ikke meningen at du skal finne den ungen, du finner bare skoen eller noe og så må du vente til neste del av oppdraget som du får i armadillo også, hver eneste er å finne en person som er savnet i samme område, skal ikke spoile mer enn det :p

 

Endret av Chronilus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...