BoardkilL Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Tenkte å kjøpe Battlefield 1943 på Xbox Live i dag. 1 200 poeng må det jo være verdt. Problemet kommer når jeg skal kjøpe spillet. Jeg trenger nemlig noen flere Microsoft-"penger" først, men jeg får ikke til å betale med noen av kortene mine på verken Live eller xbox.com. Prøvde i tillegg å taste inn koden fra et prepaid-kort jeg har fått fra Microsoft, men det funka like dårlig. Er det bare at Microsoft ikke vil ha pengene mine, eller er det flere som har samme problem i dag? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Sikkert mange som kjøper poenger nå pga. 1943, så det kan godt hende at det bare er derfor. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Fant ut hva problemet var. Og det er ikke bare, bare å løse det. Jeg fikk med 360-en den gang jeg bodde i Australia, og har Live-konto derfra. Tidligere gikk det greit å bruke norsk kredittkort til å kjøpe Microsoft Points og å fornye kontoen. Det fungerer plutselig ikke lenger. Må være en endring som har blitt gjort de siste par månedene... Håper å få ordnet det etter å ha kontaktet Microsoft. Selv om de sier det "ikke er mulig". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå