Joachim_F Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Så kom bekreftelsen: Command & Conquer 4 er på vei. Les hele saken Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Dette kan bli lovende, gleder meg. Men fortsatt litt skeptisk til hvor bra det blir. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Ingen bombe dette her, men stiller meg skeptisk. Jeg venter til traileren kommer ut. Forresten; er det en liten leif i artikklen? Det står 23. juni, men den datoen er forbigått. Vi må vel ikke vente til neste år? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg har nå ikke likte C&C siden Red Alert 2, men skal holde øynene åpne. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Dette får jaggu meg vært bra eller så skal jeg pælme den cd plata så fort ut av vinduet at selv Michael Schumacher ville blitt sjalu! Endret 9. juli 2009 av The Very End Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Bra at EA forsatt satser på PC fronten, men jeg likte ikke så veldig godt C&C 3 xD Vi får se da! Lenke til kommentar
SynT Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Kun PC? Me happy ..at EA satser på PC er faktisk ikkje så overaskende ettersom dei sjøl har sagt at dei har hatt et positiv salg på PC fronten i det siste. Endret 9. juli 2009 av SynTerro Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Spiller det sikkert, men ... Litt av magien fra gamle dager er liksom borte. Eller så er jeg blitt eldre og mer kritisk. Og Kane - med ærlige intensjoner? Durr. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg venter på anmeldelsene, for jeg har absolutt ingen tro på dette spillet. Zealuu sa det best: Magien er borte. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Ut i fra stilen minner det meg mer om Tiberium Sun-oppfølger. Uansett er det Tiberium-handlingen da, men ser ikke helt likheten med Tiberium Wars. Tenker da på walkeren her. Minner veldig om Mammoth MK.II. Ellers gode nyheter. Det siste spillet underholdt en del. Lenke til kommentar
Lubedal Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Et spill mer likt TS ville vært gode nyheter spør du meg, selv om det kanskje var litt for slow (og ja, jeg ble skuffet da jeg ble tatt av hype'en), synes allikevel det var bedre enn C&C3. Skulle ønske de kunne tatt en Blizzard og hatt kampanjene som føljetonger istedenfor alternative universer. Ville vært fett om NOD vant til slutt, hver eneste C&C og RA oppfølger tar jo utgangspunkt i at de gode vinner. Kun PC? Me happy ..at EA satser på PC er faktisk ikkje så overaskende ettersom dei sjøl har sagt at dei har hatt et positiv salg på PC fronten i det siste. Har du en kilde eller noe, skulle likt å lese om dette. Er så innmari lei av at konsollene ska forkjipe min tilværelse Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Åh, nå må jeg virkelig få tak i C&C 3. Har ikke spilt det ennå, men en strategi-fan som meg burde vel ha prøvd det. Lenke til kommentar
Zomfg Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hmmm ... Kanskje dette blir bedre enn C&C3 og RA3 (som begge egentlig var litt skuffende)? Kun for PC og kun 2 fraksjoner (ingen aliens eller japanere :S) lover jo bra! Lenke til kommentar
SynT Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Har du en kilde eller noe, skulle likt å lese om dette. Er så innmari lei av at konsollene ska forkjipe min tilværelse Alle fra mai 2009 http://techreport.com/discussions.x/16867 http://www.guru3d.com/news/ea-pc-gaming-growing-rapidly/ http://www.shacknews.com/onearticle.x/52689 Lenke til kommentar
havfal Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Gleder meg allerede. Liker Tiberium Wars er kjempemorsomt, så dette må jo bare bedre Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Magien er borte.... og har vært det siden Generals... Endret 10. juli 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
spetter Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Gode nyheter at en nr 4 kjem. Har likt alle disse til nu. Det jeg har spillt mest dog er generals & zero hours Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 generals var jo noe hard packa møl. C&C Serien har vært temmelig død for meg siden Tiberian sun og Red alert 2, dog Red Alert 1 er klart det beste. dette var vel gjerne når westwood ikke var en del av EA? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Generals og alt som kom etterpå fungerte ikke i det hele tatt for meg om noen misforsto. Jeg vil ikke ha det på min rygg å ha sagt noe positivt om det spillet De andre derimot, alt fra Dune 2 og fremover til Red Alert 2 spiller jeg den dag idag Favorittene er C&C1 og Tiberium Sun (spes multiplayeren på TS er konge) For tiden kludrer jeg med diverse mods som gir høyere oppløsning osv i favorittene. Endret 12. juli 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå