Silenoz Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Tror dere det holder til kvelden? Seriøst. Hvor mange kvelder holder det til? tipper en 6-7, da med litt Smirnoff Ice i tillegg. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Sånn der får du mye rimeligere på kanne. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Trenger du hjelp for å beregne hvor mye drikke du skal ha til i kveld?? Sorry, men må si at det er patetisk. Er jo 100 ting som påvirker dette (bare gutter, jenter, tynne folk, hvor fulle, vorspiel eller fest +++?) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Skal du på fylla idag? Det skal eg nemlig. Eller muligens hvis eg klarer å få de til å hente meg. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 enig med arctic sånn får du mye billigere på kanne Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Trenger ikke hjelp, klarer meg fint. For øvrig er det kjekt å vite hva det er man triller i seg. Er skeptisk til kannekjøp. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 btw så blir det ikke noe festing på meg. De ville ikke komme å hente meg så da gidder eg ikke. Ja eg er lat idag men det er været (varmen) og jobben sin feil Lenke til kommentar
eab Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 her kunne jeg skrevet noe som ødelegger innlegget til Silenoz fullstendig. Men jeg tror jeg dropper det. Vil likevel nevne at; Bildet ligger på min webserver Bildet er tatt med mitt kamera Bildet er tatt i huset mitt Flaskene står fortsatt i huset mitt Silenoz bor ikke i huset mitt Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Ja eg er lat idag men det er været (varmen) og jobben sin feil Været er helt sykt! 30 grader i skyggen og 17-18 grader i ELVA ! (som vanligvis er 11-14 nå.... ) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Fan nå angrer eg på at eg ikke gadd å ture opp til de. :x Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hvorfor skal andre alle drikke og ha det artig når jeg ikke har penger? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 enig med arctic sånn får du mye billigere på kanne Eller i Portugal 60 kroner for en liter smirre.. Hvorfor skal andre alle drikke og ha det artig når jeg ikke har penger? Hvorfor skal andre alle drikke og ha det artig når jeg skal jobbe i morgen? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 åååh!! skuffa!!! jeg som trodde "varene" var babes.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Btw eg kjedet meg så mye hjemme at eg bestilte taxi og turete bort til festen. Styrtet sprit og greier på 2 timer så eg var temmelig full. Jaja natten var både vellykket og hadde en dårlig avslutning. Danset med en digg dame som eg senere slikket brystene på og befølte hehe men ikke noe sex Anyways på taxi køen begynte eg å kødde meg med noen idioter (Var jo drittings :oops: ) anyways fikk kjeft av kompisene og begynteå krangle med de. Da vi kom hjem til han så begynte han å slenge dritt så eg bare tok turen og ba han om å dra til helvete. Gidder ikke å snakke med han nå. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 vil bare legge til at smirrnoff ice er den verste fjortiss-drikken... det er skikkelig bayer som holder Lenke til kommentar
Bose Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Hadde bursdag den 18. Så det blir vel litt på meg snart oxo ,tenker jeg. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Piss-vodka.. er Hammer man skal ha! Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 jeg holder meg til hjemmebrent Lenke til kommentar
RIP Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 må kjøpe meg kamera, så jeg kan ta bilder fra når jeg går på innkjøp av drikke varer 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå