Z-man Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 For et par dager siden laget jeg en topic hvor jeg spørte etter hjelp til min PC angående store problemer med loading og slowdowns Jeg har etter det Ny PSU fra 500 til 750W samme problem enda fresh install med 2 ganger med vise forandring på systemet Prøvd nye ledninger og har egentlig bare en ting og se på og det er hovedkorte Det jeg lurer på er om nogen kan nevne et bra hovedkort for en AMD x2 4600 Proc Jeg bruker Asus a8r-MVP og er egentlig ikke happy med asus begrunnnet problemer med dem konstant så om du har et tips til et MSI hovedkort så er det et stort pluss Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Hvis du har problemer med ASUS så hadde jeg ikke ville gått for MSI. De har sikkert blitt bedre, men var en periode kjent for å ha mye problemer. Velger du et ASUS med et mer "normalt" chipset enn ATi Radeon burde det ikke by på problemer. Men jeg ser hovedkortet du har er med 939-sokkel, noe som ikke er mulig å få tak i lenger i norske nettbutikker. Du bør se om du kan få tak på et brukt kort, eller en demovare. Endret 10. juli 2009 av Sputnik Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 tror ikke kommer til bli noe bedre før du kjøpe ny cpu, trenger noe kraft for dra skjermkort og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå