TST Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Vi gir bort fem kopier av et nytt førsteperson skytespill til Wii. Les hele saken Lenke til kommentar
csgutt Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg har gledet meg sykt lenge til dette spillet og jeg skal kjøpe det vis ikke jeg vinner det her så klart Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Enda mer konkurranser? Shiiiiiiiiiiiet (se på The Wire, then you'll understand) Er så mange konkurranser at jeg blir helt surrete. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Håper virkelig jeg vinner det! Har ønsket meg det lenge, å jeg lovet en venn att jeg skulle kjøpe det så vi kunne spille sammen, men jeg sparer til ny PC så har egentlig ikke lyst til å bruke penger nå. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Har lyst på dette spillet, men er ikke prioritert kjøp, så å vinne ville vært bra^^ Settingen fenger meg ikke, men jeg synes det er veldig moro å spille fps på wii så jeg sier ikke nei takk^^ Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Da har jeg svart. Vil bare informere om at hvis jeg ikke vinner, så anser jeg det som bevist at noen har jukset. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Enda mer konkurranser? Shiiiiiiiiiiiet (se på The Wire, then you'll understand) Er så mange konkurranser at jeg blir helt surrete. Samme, tror det vil mer kunne skrives SHIIIIIAT.. Clay Davis. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 når er det dette kommer ut? trodde det skulle komme den 30/06 Lenke til kommentar
csgutt Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 når er det dette kommer ut?trodde det skulle komme den 30/06 det kom ut 10/07 Lenke til kommentar
csgutt Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 når/klokken får vi vite hvem som har vunnet? Lenke til kommentar
rbr Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 når er det dette kommer ut?trodde det skulle komme den 30/06 det kom ut 10/07 da var det kjøpt. merkelig at jeg ikke fikk noen meldig fra cdon.no om at det hadde kommet. mente jeg gikk inn på sånn overvåke produktet. da skal det komme en mail når de for inn spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå