Janfred Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hello Jeg har nettopp oppgradert pc'n min, jeg kjøpte quad core prossessor, FOXXconn hovedkort, 6GB ram, og 2X Club 3D Radeon HD 4870 1024MB GDDR5, for å kjøre Crossfire X. Det som er det virkelige problemet er det at etter jeg installerte windows xp professional 32bit får jeg ikke kjørt Catalyst men jeg har fått installert det. Hver gang jeg starter pc'n får jeg feil melding om at driveren for skjermkortet ikke fungerer og at jeg må laste ned ny selvom jeg har den nyeste fra ati sine sider. Er det noen der ute som kan hjelpe meg med noen smarte løsninger på mitt problem? På forhånd takk. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg har ingen løsning eller forslag i denne posten, men jeg merket at du har 6 GB ram og 32 bits OS. Hvis du vil utnytte alt av minnet du har, så må du bruke 64 bits OS fordi 32 bits ikke støtter mer enn 4 GB. Lenke til kommentar
Janfred Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 det stemmer, jeg bruker for øyeblikket bare 2GB RAM, grunnet 32bit systemet men jeg har ikke hat muligheten til å kjøpe 64bit ennå. tror ikke det er grunnen til at det ikke funker men kan jo være det da. veldig usikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå