Mann20 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hei! Lurer på, som emnetittel sier, hvor man kan kjøpe Top Spin 3 til PS3 i Lillehammer. Jeg finner det ikke! Elkjøp har det ikke, Gamestop sa de kun solgte spillet til X-box!???? Om ingen vet, så hadde det vært fint om noen visste om nettsider med rask levering (og lav pris?). Hadde blitt veldig glad, for skulle gjerne hatt det litt i en kort periode mens jeg har fri fra jobb... Takk! Lenke til kommentar
Slettet-P4UHS Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 www.absoluttspill.no eller gamezone.no bruker jeg personlig prøv de. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Hei! Spillet kan fåes i blant annet nettbutikken play.com til den nette sum av 150 norske kroner. Play.com er kjent for å være en sikker side og med en rask leveringstid til å være en utendlandsk nettside. Beregn en uke. Link til siden og top spin 3 Endret 16. august 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Terje Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Gamezone Lillehammer Telefon: 61 25 54 67 Edit: Flyttet til konsollspill - sony Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå