The Minion Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Jeg bare lurte på om AMD Phenom X3 8550 AM2+ er en kraftig prossesor, 4GB RAM og 2.4GHz er det sterkt nok til å dra de nyeste spillene? Har også ATI RADEON HD3450 (256 MB) Helst ikke send link til den siden der du kan sjekke spill til PC'n din. Fordi den PC'n jeg har er det ikke internett på..... Og be meg heller ikke om å instalere diverse spill for å sjekke Endret 8. juli 2009 av The Minion Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 mange spill vil funke fint. Men mange selskap er enda litt lat så spill er bare code for 1 core. Da bør se på cpu meg høg mhz. Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 OK, takk for svar Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 mange spill vil funke fint. Men mange selskap er enda litt lat så spill er bare code for 1 core. Da bør se på cpu meg høg mhz. Er mer enn bare antall Ghz som avgjør om en CPU er bra. 3450 er ikke det kraftigste skjermkortet, det funker greit til enkelte spill som f.eks The Sims 2 og 3. Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 no sht. Men ingen så kjøper 3 år cpu nå. Fleste CPU i dag er veldig lik per MHZ når det gjelder spill. Gå fra Intel core 2 e6xxx serien til e8xxx serien er ca 5-10% raskere per clock speed. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Men vi har jo AMD også. AMD dual core med 2Ghz kan være mye svakere enn Intel dual core med 2Ghz, det kan også være omvendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå