VEH_InnleggNO Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Charles Dickens' En Julefortelling blir spill. Les hele saken Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Smyger meg litt off-topic og tillater meg å spørre om dette var et helt tilfeldig tidspunkt å poste en artikkel på? For å holde meg on-topic spår jeg en reprise av H.C Andersens Magiske Eventyr. Kanskje? Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Har ikke hørt om at det kommer film med selveste Jim Carrey med denne historien Det gleder jeg meg til, syns disney filmen som bruker å sendes på julaften er den beste julefortellingen der ute . Kommer nokk til å prøve spillet også. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Smyger meg litt off-topic og tillater meg å spørre om dette var et helt tilfeldig tidspunkt å poste en artikkel på? Stussa litt på det selv. On topic så har jeg ikke DS, men det høres ut som et koselig spill. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 13:37 Har ikke hørt om at det kommer film med selveste Jim Carrey med denne historien Det gleder jeg meg til, syns disney filmen som bruker å sendes på julaften er den beste julefortellingen der ute . Kommer nokk til å prøve spillet også. Den hadde ikke jeg heller hørt om :o Men jeg tviler nok på at jeg vil få prøvd spillet. Hverken har jeg DS eller noen tor på at det kommer til å være verdt pengene for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå