Ole Morten Knudsen Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Konsesjonsvilkårene for NTV endres. Nå sikres RiksTV monopol i bakkenettet. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Påsan Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ja,det er vel Giske som har vært ute å rørt med "pinnen" igjen. Det vel en kammerat som jobber hos NTV eller Riks-Tv !!!. Riks-Tv hadde trengt en konkurrent som kunne gi bedre kanalutvalg og bedre priser. Men fri konkurranse gjelder vel ikke her. Lenke til kommentar
ruhande Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Det er ikke plass til flere aktører i bakkenettet. Vi ville fått to halvdårlige tilbydere som ingen til slutt ville ha. Konkurranse får RiksTV fra parabolselskapene, det har vi allerede merket ved at disse har skjerpet både pakketilbudene og prisene siden RiksTV startet. Jeg tror RiksTV blir skikkelig bra nå når konsesjonsvilkårene er avklart! Endret 8. juli 2009 av ruhande Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Det er ikke plass til flere aktører i bakkenettet. Vi ville fått to halvdårlige tilbydere som ingen til slutt ville ha.Konkurranse får RiksTV fra parabolselskapene, det har vi allerede merket ved at disse har skjerpet både pakketilbudene og prisene siden RiksTV startet. Jeg tror RiksTV blir skikkelig bra nå når konsesjonsvilkårene er avklart! Kan ikke tro at RiksTV får konkurranse fra parabolselskapene. RiksTV vil aldri kunne tilby like mange kanaler som parabolselskapene, da de har begrensninger av frekvenser. Hadde RiksTv vært en suksess ville flere hatt Norgespakken og ikke enkelt kanaler. RiksTv sliter hverdag med problemer på utsendelser av TV2 med "mosaikk" bilder og sorte felter på venstre og høyre side. Har snakket med dem idag og de er klar over problemet. Så vi får se hvor fort de klarer å fikse dette. Endret 8. juli 2009 av Jofa Lenke til kommentar
ruhande Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Du har gode poenger, men tenk om flere selskaper skulle dele på de begrensede frekvensene?! Det ville ødelagt hele bakkenettet etter min mening Lenke til kommentar
Gjest Rolf Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hvorfor har ikke Riks TV lansert den virkelige "kundemagneten", nemlog VOD, som de har lovet for lenge siden. Det er vel det eneste jeg kunne tenkt meg å betale for i bakkenettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg