mcgroven Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Drømmen om å styre et sykkellag blir nok en gang virkelig. Les mer Lenke til kommentar
Apno Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Når jeg så tittelen tenkte jeg at det ville få 1/10, men jeg hadde feil. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ingen doping!? Dette blir for urealistisk... Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Håper dette spillet selger stort blant sykkelentusiaster, slik at vi får færre folk som sykler midt i veien der biler skal ferdes i sommer. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Der tar du nok feil siden de fleste syklister idag er godt voksne 40 åringer med ponduser som sitter på 1kg tunge sykler og vralter av gårde. Hadde mye morro med 2008 versjonen. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Der tar du nok feil siden de fleste syklister idag er godt voksne 40 åringer med ponduser som sitter på 1kg tunge sykler og vralter av gårde. Hadde mye morro med 2008 versjonen. Slutt å snakke om faren min Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Blir stadig overrasket over karakterene du gir spillene i denne serien, Mikael. Kanskje jeg faktisk skal teste det ut en gang. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Jeg syntes iallefall spillene er veldig gode du har veldig mange taktiske valg, hvem du skal ha med på tourer, kjøpe ryttere, skal du være med i rykket og se om det går inn, men vil man slite ham ut slik at han ikke kan være med i de siste dagene av en 4 ukers tour også videre, spurtene er jo det mest spennende ettersom du må ha hatt noen spurter på baken for at det skal gå bra. @lolidude Jeg er selv en som sitter på en rimelig lett sykkel og vralter av gårde selv om det begynner å bli lenge siden sist og sist var vel Trondheim-Oslo 20-21 juni Endret 8. juli 2009 av Zimmer Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Får se, kanskje dette blir et spill jeg tester i løpet av ferien. God anmeldelse! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Å gi det dopingmuligheter hadde vært helt fail.. Spillet skal liksom være et godt forbilde for sykkelsporten. Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Første jeg tenkte når jeg så overskriften var "Men har de med doping?", og er enig med artikkelforfatteren at dette burde i det minste vært nevnt. Det går ikke å ignorere noe så stort som doping når det kommer til sykkelsport, der det er så overveldende dominerende. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hvis jeg hadde et fnugg av interesse for sykkel-sporten, så hadde jeg kanskje kjøpt det. Men nei, tror ikke det. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Skulle gjerne sagt at du heller burde rapportert posten, lolidude, og tatt saken på PM, men da ville jeg gjort samme feil selv. Så da sier jeg ikke dét. Nesten så jeg blir fristet til å teste en demo av dette, finnes det en slik? Endret 8. juli 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Det å ha med doping i et sykkelspill kan vel sammenliknes med å ta med handsing og filming i fotballspill eller cheapshots og ulovlig utstyr i hockeyspill, vel er det (dessverre) en solid del av sporten, men det er ikke nødvendig for å få en gledelig opplevelse av et spill, selv om det er en simulator (manager-sådan riktignok, men likevel). Men det sier jo egentlig mest om hvor langt nedi gjørma sporten er når flertallet etterlyser dopingelementer selv om de er aldri så passive. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Dette må jeg si var overraskende! Har aldri hatt noen erfaring med serien, men hadde ikke forventet en så bra karakter. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Selvfølgelig blir det aldri noe av doping i et slikt spill. Dersom i virkeligheten rene ryttere blir knyttet til dopingskandaler (selv om det kun er i et spill) blir nok ikke det særlig populært... Husker fotballspillere som klikket helt sinnsykt da de kunne være utro mot kona i Total Club Manager-spillene. PCM skal være reklame for sykkelsporten, og viser nok en ideell idrettsverden. Akkurat som Football Manager, der man selvsagt aldri vil se korrupsjon og banestorming. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå