Gå til innhold

GTA San Andreas Multiplayer server

Anbefalte innlegg

NorBits SA-MP

Prøver å samle en god norsk gjeng for å få et godt miljø!

GTA San Andreas Multiplayer er en modifikasjon til det populære spillet som gjør at man kan spille på nettet med andre folk. Modden får du tak i på www.sa-mp.com.

Vi kjørerer den gode gamle Bitches'Brew gamemoden, som tidligere ble kjørt og var populær.

Gamemoden tar sted i den lukseriøse byen Las Venturas.

Jeg driver stadig og oppdaterer koden for å minske antall bugs og kommer garantert til å fikse biler, legge til flere hus osv.

SA-MP serveren er hostet på en dedikert Linux server med 30/30 Mbit/s.

Serveren kjøres 24/7 og er ren RP server :)

Ser frem til at dere joiner :)

Serverinfo:

miceiken.net:7777

Hadde vært flott om vi fikk en 15-20 aktive spillere, slik at det blir nok å dekke for hver family/faction :)

PS: Det at den heter NorBits SA-MP server, betyr ikke at kun NorBits medlemmer får være med, det kommer av at det er NorBits medlemmer som har lagt gamemoden

Endret av miceiken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bitches'Brew er navnet på gamemoden, for dere som har spilt litt SA-MP er dette en verisjon basert av den meget populære Godfather, men har noen endringer, som f.eks at denne holder til i byen Las Venturas og ikke i Los Santos. Bitches'brew er altså bare et navn og ikke en viktig del av denne gamemoden.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Roleplay er jo bare fett.. Jeg og noen Kompiser, (Pluss en fra Nederland) Holdt på med en RP server som kunne blitt kjempe bra, men han tullingen i Nederland som Scripter er aldri pålogga så vi kutta ut.. :(

Endret av Hugo
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Roleplay er jo bare fett.. Jeg og noen Kompiser, (Pluss en fra Nederland) Holdt på med en RP server som kunne blitt kjempe bra, men han tullingen i Nederland som Scripter er aldri pålogga så vi kutta ut.. :(

Dumt at dokker slutta,Men hvis du vil så kan jeg gjerne lage en ny server med deg. Har laga servere før men er veldig rusten så je trenger litt trening.

Men ellers så hadde det vært flott om vi kunne lage en sammen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...