miceiken Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) NorBits SA-MP Prøver å samle en god norsk gjeng for å få et godt miljø! GTA San Andreas Multiplayer er en modifikasjon til det populære spillet som gjør at man kan spille på nettet med andre folk. Modden får du tak i på www.sa-mp.com. Vi kjørerer den gode gamle Bitches'Brew gamemoden, som tidligere ble kjørt og var populær. Gamemoden tar sted i den lukseriøse byen Las Venturas. Jeg driver stadig og oppdaterer koden for å minske antall bugs og kommer garantert til å fikse biler, legge til flere hus osv. SA-MP serveren er hostet på en dedikert Linux server med 30/30 Mbit/s. Serveren kjøres 24/7 og er ren RP server Ser frem til at dere joiner Serverinfo: miceiken.net:7777 Hadde vært flott om vi fikk en 15-20 aktive spillere, slik at det blir nok å dekke for hver family/faction PS: Det at den heter NorBits SA-MP server, betyr ikke at kun NorBits medlemmer får være med, det kommer av at det er NorBits medlemmer som har lagt gamemoden Endret 8. juli 2009 av miceiken Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Kommer sikkert på å spille på denne serveren senere. Må få GTA San Andreas installert. Lenke til kommentar
miceiken Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Det er flott Vi har iallefall en 5-6 aktive spillere nå, ikke det at det er mye, men det er nok til å få litt action. Lenke til kommentar
IndiananJone Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Dette er kjekt Hadde vært enda kjekkere med en del mer folk Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hva er ''Bitches'Brew''? Skal få ryddet i harddisken, sånn jeg får plass til GTASA igjen. Lenke til kommentar
IndiananJone Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ikke sikker på hva Bitches Brew betyr, men serveren er Role-Play. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Når jeg Googlet ''GTA Bitches Brew'' fikk jeg denne tråden. Lenke til kommentar
IndiananJone Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 La oss vente på svar fra Miceiken og la han forklare det Lenke til kommentar
miceiken Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Bitches'Brew er navnet på gamemoden, for dere som har spilt litt SA-MP er dette en verisjon basert av den meget populære Godfather, men har noen endringer, som f.eks at denne holder til i byen Las Venturas og ikke i Los Santos. Bitches'brew er altså bare et navn og ikke en viktig del av denne gamemoden. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Liker bedre stunting og freeroam men jeg kan jo prøve å joine. Lenke til kommentar
Hugo94 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Roleplay er jo bare fett.. Jeg og noen Kompiser, (Pluss en fra Nederland) Holdt på med en RP server som kunne blitt kjempe bra, men han tullingen i Nederland som Scripter er aldri pålogga så vi kutta ut.. Endret 6. desember 2009 av Hugo Lenke til kommentar
Halman Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Går det ann på GTA SA PC versionen og ha 2 player? Lenke til kommentar
hansrud11 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 er admin på mta ble det i dag pass dere kan banned,kicke dere men håper ikke jeg må det da Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Trodde samp hadde tatt over for mta jeg :S Lenke til kommentar
Rivera12 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hva er ip adressen? har leita etter en Norsk SA-MP server sykt lenge ;D Lenke til kommentar
ztnerA Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Ja skal nok joine digga å spille SAMP før Btw : Spiller for det meste Crazybobs cops and robbers :rolleyes: Lenke til kommentar
Exato / Andy Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Roleplay er jo bare fett.. Jeg og noen Kompiser, (Pluss en fra Nederland) Holdt på med en RP server som kunne blitt kjempe bra, men han tullingen i Nederland som Scripter er aldri pålogga så vi kutta ut.. Dumt at dokker slutta,Men hvis du vil så kan jeg gjerne lage en ny server med deg. Har laga servere før men er veldig rusten så je trenger litt trening. Men ellers så hadde det vært flott om vi kunne lage en sammen. Lenke til kommentar
Armando_InnleggNO Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hei. Jeg syntes denne serveren hørtes veldig morsom ut! ...men hva er IP-adressen?? :/ Lenke til kommentar
Armando_InnleggNO Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 miceiken.net så.... er godt mulig jeg er litt treig nå, men jeg må altså sende en mail til miceiken.net sin mail, for å få server ip:adressen?? :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå