Enceladus Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Command & Conquer, Red Alert og Tiberian Sun? Har funnet noen spennende saker til disse spillene i det siste bla mulighet for høyere oppløsninger i Tiberian Sun om man redigerer ini filene i spillmappen og denne spennende modden: The Dawn of the Tiberium Age http://www.moddb.com/mods/the-dawn-of-the-tiberium-age Men siden jeg bare har The First Decade pakken som bare f***er opp alt er det fryktelig vanskelig å få gjort endringene som skal til for bla høyere oppløsninmger osv. Jeg mangler bla ini filene som ikke er der av en eller an idiotisk grunn. Noen som har gode løsninger? Endret 7. juli 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg spiller Red Alert mye. Altså RA95. Bruker DOSbox, og det virker utmerket. Vil anta det fungerer på alle de andre eldre i C&C-serien også. Har faktisk spilt mye over nett i det siste med noen kammerater. Fantastisk morro. Google opp "red alert setup manager" og kjør på Lenke til kommentar
Apno Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Mange som spiller Red Alert 2, men jeg spiller det ikke lenger. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg spiller de gamle spillene noen ganger, for jeg har The First Decade med alle spillene fram tl Generals. Tror ikke den selges lengre, var verdt hver krone jeg betalte Lenke til kommentar
Slettet-P4UHS Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 jeg har også the last decade^^ tidligste spillet jeg spiller fortsatt er bare red alert 2 + yuris revenge men absolutt verdt pengene å få det =) Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Innmari lenge siden jeg har spilt noen av de, men har akkurat gravd opp igjen The First Decade boksen min. Spiller C&C og tiberian sun akkurat nå. Skal ta RA2 etter det. tiberian og RA2 er de eneste i serien jeg fremdeles ikke har gjennomført. Gode minner, har fremdeles orginale C&C fra 1995 med boks og manual liggende (ikke C&C95 men helt orginale første) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå