Joachim_F Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Enten du liker traktorer, gravemaskiner eller gaffeltrucker har Excalibur noe for deg. Les mer Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hahaha, helt herlig må jeg si! Kanskje jeg får bestefar som driver gård interessert i dette? Lenke til kommentar
Apno Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Laland får sikkert nytte av dette. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Laland får sikkert nytte av dette. Det var min første tanke! Laland og anolop ^_^ Endret 7. juli 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Woho, noen i bransjen har hørt mine bønner! (pun intended.) Skal bli moro å se hvor mye av den ekte bonde-opplevelsen som er bevart Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Regner med at Laland snart lager en tråd med hint og tips for å lykkes i denne simulatoren, for du har vel forhåndsbstilt Farming Simulator? Lenke til kommentar
Apno Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Collectors Edition og hele pakka tenker jeg meg! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Woho, noen i bransjen har hørt mine bønner! (pun intended.) Skal bli moro å se hvor mye av den ekte bonde-opplevelsen som er bevart SimTractor Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Tja... Skeptisk til dette.... Har ikke bønderne nok å gjøre? Og nå blir det slengt et spill etter dem, så da får de enda mer å gjøre. Da må de jo holde styr på to gårder, og det kan vel ikke være lett? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Så snart jeg finner tid til det, så skal jeg skrive den saftigste brukeranmeldelsen dette forumet har sett! Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Med tanke på at faren for lemleste og/eller død er høy rundt tungt gårsutstyr så kan dette bli en slager om disse momentene er lagt inn i spillet Lenke til kommentar
Apno Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Så snart jeg finner tid til det, så skal jeg skrive den saftigste brukeranmeldelsen dette forumet har sett! Håper det er co-op på det! Da kan vi spille sammen, Laland. Endret 7. juli 2009 av Hagen Lenke til kommentar
Terje Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg blir med! Setter herved av høsten til innhøsting. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Farm Simulator co-op over Xbox live. Hadde vært noe det. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Collectors Edition og hele pakka tenker jeg meg! Haha, sikkert en spennende effekt i den CE ja. Sikkert en høygaffel eller en ljå kanskje? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Haha, æsj. Skulle komme inn og mobbe Laland litt nå, men jeg var for sen -_- Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Håper det kommer noen samlepakker, slik at jeg kan kjøpe alle samtidig. Skal bli moro å se hvordan resten av dere spillere kan oppleve bondelandet. :-) Lenke til kommentar
Gnålern_InnleggNO Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Nå bor jeg nesten på bondelandet! Er et par gårder i nærheten av der jeg bor. De i Drammen syns ihvertfall at Eiker er et bondeland. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Håper på expansion-packs med griseoppdrett og håndtering av naturlig gjødsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå