Joachim_F Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 LucasArts-nostalgien inntar Steam. Les mer Lenke til kommentar
xip Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 LucasArts-nostalgien inntar Steam. Les mer Jeg sikler som svarte på at de skal slippe ut Grim Fandango, det er rett å slett det beste eventyrspillet jeg har spilt Sistgang jeg spilte det så måtte jeg tyne til Virtuell maskin med Windows 95, gikk forsåvidt, men ønsker de ordner opp i kompatibliteten å slipper spillet ut pånytt. Vant jo prisen "Best game no one played" Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Aiaiai, dette var da herlig! Ser det er noen klassikere jeg har gått glipp av så dette er en gylden mulighet til å prøve de ut Lenke til kommentar
Ecks_InnleggNO Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Kjempebra at fler og fler gode gamle klassikere utgis på nytt. Retro-gaming er gøy. Kanskje på tide å få Day of the Tentacle, Full Throttle og The Dig cd'ene mine ut av skapet igjen... Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Gleder meg som en unge til å spille det første Monkey Island spillet igjen, når det kommer ut. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Siden det fortsatt er Euro, så blir nok ikke noen spill på meg. Men flott for folk i USA. Birger Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Problemet er vel at det er dyrt, ikke at prisene er i Euro Kunne fint ha betalt 30 Euro for et spill på Steam, men ikke 50 når jeg får det langt billigere andre steder. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Håper de skal legge ut Outlaws også. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Dette virker veldig bra, men det er feller de kan gå i angående "bonusmateriell". Ta for eksempel Roland MT-32-lydene i Monkey Island 1, samt fullt stemmeskuespill og mer-ordentlig-enn-MIDI-lyd i et par andre gamle klassikere (husker ikke nøyaktig hvilke, men har alt satt opp optimalt i ScummVM, må vite). Når vi ser at vi ikke fikk soundtrack i det hele tatt med Quake I, så stiller jeg meg litt skeptisk. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Husker jeg elsket battlefron på ps2 Får se om jeg skal kjøpe noe her. Var mye bra spill jeg aldri har fått prøve Lenke til kommentar
galedahle Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Siden det fortsatt er Euro, så blir nok ikke noen spill på meg. Men flott for folk i USA. Birger De har nok valgt den verst tenkelige plattformen til å spre spillene sine (er kanskje ikke noe i veien med steam i seg selv, men det er det såvisst med Valve) hva gjelder pris, og forsåvidt kundeforhold også, da de ikke har kommentert omleggingen med et **** ord. Satser på en lansering på Good Old Games eller D2D. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Kunne gjerne fått det på Impulse også. Tror de hadde hatt mer igjen for å distribuere det flere steder. Birger Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Huff...kan dem ikke få spillene ut på Steam snart da... Håpe prisene ikke blir helt idiotiske da...ser Steam selger det nye Monkey Island spillet til 100kr mer en om en kjøper det fra produsentens online butikk...det er litt dårlig synes jeg. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Spillene er nå ute. Og overraskende nok er prisene helt OK, også for oss nordmenn (som må betale med Euro). 3,99€ for spill som Fate of Atlantis, Loom, The Dig og Last Crusade. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Var det ikke meningen at alt skulle inn i en pakke som kunne kjøpes ? Ser jo ut som at enn må kjøpe hvert enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå