Zonaren Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 nei no ekje da lenge til vi kan spele Lenke til kommentar
Kulor Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Nå er siden helt nede.. ting på gang? Lenke til kommentar
Mith Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) 1 Banan på at servern blir overbelasted og vips utvidet nedetid =P Og poenget var? Hosten er jo åpenbart overbelastet nå siden siden er nede. Når de har ordnet problemet med hostingene og ting igjen er oppe å går så vil jo ting være tilbake til det normale og jeg kan laste ned installasjons-filen i fred og ro. Så lenge de løser problemet i løpet av uken så har ikke jeg noe problem med det. Å skaffe båndbredde er ikke noe problem så lenge man betaler for det. Endret 7. juli 2009 av Mith Lenke til kommentar
SynT Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Prøv å hold pusten i 10 minutter, viss du ikkje klare å holde pusten i 10 minutter kommer du ikkje in på siden Lenke til kommentar
Merghal Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hehe, jeg har på følelsen at det ikke bare er jeg som sitter og DoSer sidene deres i håp om at nedlastingen kan begynnes før jeg legger meg inatt Lenke til kommentar
SynT Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 http://twitpic.com/9m0pm Dett bildet seie vel litt om traffiken på serveren deiras(bildet viser liste over innlogede på forumet. Lenke til kommentar
Kulor Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hehe, jeg har på følelsen at det ikke bare er jeg som sitter og DoSer sidene deres i håp om at nedlastingen kan begynnes før jeg legger meg inatt Har egentlig ikke gjort noe annet fornuftig i dag siden 10.00 utenom å sitte å vente. Har vært en lang dag:) Lenke til kommentar
Merghal Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Der tok blogsiden deres også kvelden Lenke til kommentar
Kulor Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) DER Laster ned nÅ! jadda, endelig! Endret 7. juli 2009 av Monge Lenke til kommentar
Tabaskoranger Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) downloader 189 mb Endret 7. juli 2009 av zuperhans Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hehe, jeg har på følelsen at det ikke bare er jeg som sitter og DoSer sidene deres i håp om at nedlastingen kan begynnes før jeg legger meg inatt Har egentlig ikke gjort noe annet fornuftig i dag siden 10.00 utenom å sitte å vente. Har vært en lang dag:) Samme her, siden jeg sto opp xP Fortsett fra en bra fisketur med pils og kompiser da xP I ekte pirat-ånd! Lenke til kommentar
Zonaren Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA last ned folksen Lenke til kommentar
Merghal Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Samme her, nedlastingen går også overraskende fort for øyeblikket Lenke til kommentar
SynT Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Damn eg har bare 700Kbps linje Lenke til kommentar
Tabaskoranger Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Damn eg har bare 700Kbps linje stakkars deg ferdig lasta ned btw......yarrr Endret 7. juli 2009 av zuperhans Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Snart ferdig! Forumet deres er fremdeles down btw xP Lenke til kommentar
Hunted Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 4 minutter gjenstår og jeg sitter å hopper i stolen Oh du herlige paradoks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå