Anech! Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Ser slik ut -_- Synes alle nordmenn (og andre dersom de leser dette forumet) skal sende klage-mail ved midtnatt, dersom det ikke har kommet enda! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Men jeg vill spille . En ide fra meg på spill releaser er at de skriver tidspunkt for div land, så slipper man mye frustrasjon. Vært med på denne før. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 jah, enig i det der... Var en australier på offisielle forumet som stakk og la seg for en god del timer siden, gjett om han blir sinna hvis han står opp uten at det er sluppet xP Men kan jo hende de hadde noe ekstra å fiske eller at de må sette opp en ekstra server eller to ut i fra pre-order... Lenke til kommentar
Hunted Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Driver å hopper av glede hver gang jeg ser at det tar litt ekstra tid å loade siden, men har blitt en del skuffet nå =/ Kom igjen, dette er jo tortur! Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hadde tenkt å spille det i kveld, ser ut til at det må vente til etter jobb i morgen:S Crap:S Lenke til kommentar
Isdahl Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) jaja, 00:03 CET. Men Pacific time er bare 3pm, så de har vel sitt på det tørre. DL på dagen, og spill på kvelden. EU får short end of the stick igjen. Endret 7. juli 2009 av icedale Lenke til kommentar
SynT Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Prøve du å gå på forumet til telltale nå står det "Sorry, have to take the forums back down for a bit.! Launch of the Screaming Website" Endret 7. juli 2009 av SynTerro Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 "A special apology to residents of Oceania for the game coming out well into July 8th over there. Perhaps you all should have thought about that before you decided that the International Date Line was a such a good idea, though." Epic fail:S Da blir det i morgen, god natt folks. Lenke til kommentar
Zonaren Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Oceania er snart halvvegs inni 8. juli allerede, so eg venta litt enda.. Lenke til kommentar
SynT Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) 5 og en halv time igjen av 7 juli i Cali så det bør nærme seg nå edit: Nå skjer det ting på siden Endret 7. juli 2009 av SynTerro Lenke til kommentar
Zonaren Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 no endra dei sia. JAAAAA! no kjeme da Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Siden er helt nede nå, er vel nå det skjer! EDIT: Kom igjen nå da! EDITEDIT: Fra Twitter: Taking the site down! We'll be back in just a bit, with awesomeness. Endret 7. juli 2009 av MathiasFG Lenke til kommentar
Mith Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Skuffende at de ikke forutså ett enormt press på serverne, men om jeg får lastet det ned før helgen er jeg egentlig fornøyd. Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Skuffende at de ikke forutså ett enormt press på serverne, men om jeg får lastet det ned før helgen er jeg egentlig fornøyd. Haha ja, nå tar det en evighet å laste inn splashsiden. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Skuffende at de ikke forutså ett enormt press på serverne, men om jeg får lastet det ned før helgen er jeg egentlig fornøyd. Åh nei du, må nokk regne med at pågangen er så stor at det tar minst en uke å laste ned Lenke til kommentar
Zonaren Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 spelet e sikkert ikkje så stort siden da e delt opp i episodar eg SKAL ha da i natt Lenke til kommentar
SynT Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Bare litt underholdning mens me venter Lenke til kommentar
Mith Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Åh nei du, må nokk regne med at pågangen er så stor at det tar minst en uke å laste ned Problemet er jo selvfølgelig at siden er nede, så fort den kommer opp igjen så vil jo selve nedlastingen gå rimelig greit. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Problemet er jo selvfølgelig at siden er nede, så fort den kommer opp igjen så vil jo selve nedlastingen gå rimelig greit. 1 Banan på at servern blir overbelasted og vips utvidet nedetid =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå