mcgroven Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Herlig gjensyn med verdens mest populære eventyrspillserie. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Nice! Kjøpte det i bursdagsgave til brodern, og må vel handle det selv også. Blir nok konge. Endret 7. juli 2009 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
Trono Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Kult! Har selv forhåndsbestilt og gledet meg til dette lenge! Regner med kontrollsystemet er det samme som i Wallace and Gromit-spilla. Blir jo vant til den, men ja. Et rent point and click system hadde vært bedre. Jaja, skal bli moro å komme hjem fra jobb og spille! Endret 7. juli 2009 av Tronotrond Lenke til kommentar
Foliz Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Ah, fantastisk. Noen som vet når det blir tilgjenglig for nedlasting i dag? Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Har sittet og ventet alt for lenge nå ='( Viste at jeg skulle sovet et par timer lenger før jeg sto opp! Anyways, gleder meg sykt! Lenke til kommentar
Hunted Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hoho har gledet meg lenge til dette. Et kjapt spørsmål, versjonen her er nye episoder med mr Threepwood? Og Secret of Monkey Island Special Edition er en remake av Secret of Monkey Island fra 1990 til xbox 360? Jaja, man kan aldri ha for mye Monkey Island *kjøpekjøp* Lenke til kommentar
spetter Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Blir nok full pakke for fler av oss Lenke til kommentar
SynT Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Hoho har gledet meg lenge til dette. Et kjapt spørsmål, versjonen her er nye episoder med mr Threepwood? Og Secret of Monkey Island Special Edition er en remake av Secret of Monkey Island fra 1990 til xbox 360? Jaja, man kan aldri ha for mye Monkey Island *kjøpekjøp* Jepp dette er nye episoder, som kommer på PC og Wii, men det er hintet om flere platformer seinere. Remaken av Monkey Island 1 kommer 15 juli på PC og XBOX, eg e så glad PC får begge deler Endret 7. juli 2009 av SynTerro Lenke til kommentar
Apno Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Dette ser kjempe kult ut, husker at jeg spilte litt Monkey Island 2 før. 8/10 er også en kjempe god karakter! Lenke til kommentar
SynT Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Skal vedde på at det blir ein remake av MI2 seinare og Lenke til kommentar
Zaarin Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 At spillet også kommer på konsoll er ikke hele grunnen til at de ikke bruker pek-og-klikk for å styre Guybrush. Utviklerne ville ha større mulighet til å flytte kameraet rundt og når man bruker pek-og-klikk i et 3D-rom trenger man å se gulvet for å ha noe å klikke på. Man kan ikke klikke i "lufta" og få Guybrush til å gå dit siden man har en tredje dimensjon å ta med i beregningen. Det er en tråd på Telltale-forumet hvor de diskuterer dette. Lenke til kommentar
Isdahl Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Noen ETA på DL? Gikk for preorderen som fremdeles var aktiv. Gleder meg! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 What the..? Skulle ikke dette komme til 360, eller var det et annet MI-spill? Lenke til kommentar
Apno Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Det var en remake av et annet Monkey Island-spill. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Dette kjøpet blir en stjerne i samlinga Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Vart litt stressa når eg såg denne omtalen, sidan eg hadde planlagt å satse på førehandsbestillingspakken...men heldigvis ser det ut til at eg Telltale ikkje har fått stengt tilbodet enno. Og no er pakken bestilt. Meir Monkey Island, med både Michael Land og Dominic Armato fortsatt med på laget, det blir ikkje meir lovande enn det. Kay Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 har ventet/sjekket hjemmesiden siden halv 11 eller noe i dag tidlig.... Nå er det crash på crash på siden... teit, jeg vil ha TOMI.... NÅ! Lenke til kommentar
Apno Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 De opptaderer sikkert bare siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå