The Minion Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hei Var på EL-Kjøp for en liten stund siden og kjøpte en PC. Det er en Siemens, og den kostet opprinelig 6000,- tror jeg, men jeg betalte 4995,- siden det var salg. Og jeg lurer på hvor kraftig den er, jeg har ikke mye peil på slikt Så jeg tenkte jeg skulle spørre her om hva dere tror. Her er det som står på den: Windows Vista Home Premium Prossecor: AMD Phenom X3 8550 AM2+ Graphics: ATI RADEON HD3450 (256) Memory: 4096MB DDR2/800MHz HDD: 500GB SATAII / 7200rpm Jeg lurer på hvor krevende spill denne PC'n kan dra Takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Installer Crysis og last ned alle patcher. Da finner du raskt ut hvor bra pc'n din er Endret 6. juli 2009 av Villanden Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Flyttes til riktig kategori. Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Installer Crysis og last ned alle patcher. Da finner du raskt ut hvor bra pc'n din er Men jeg har ikke Crysis...... Og ikke har jeg økonomi til det akkurat nå Endret 6. juli 2009 av The Minion Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Bare gå på denne siden her! Jeg har vært på denne siden før Men det er bare en PC med internett her i huset og det er den som har kablet. De andre er med trådløst, men det trådløse nettverket er nede. Så jeg får ikke sjekket det på den nye PC'n. Men takk alikevel Endret 7. juli 2009 av The Minion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå