head_hunter Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ok, sorry. Jeg skal begynne å lese over postene mine fra nå av. Fikset Holy shit, la meg nå få skrive på dialekt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg ga ham litt konstruktiv kritikk(jeg er jo så grei) på spillemåten hans en gang. ETter det har han hatet meg Nå skulle jeg skrive: Det blir jo som å hate Gud for å gi deg råd for et bedre liv. Men det var jo det du gjorde, iharal3. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 "Jeg skulle ta selvmord. Så møtte jeg iharal3. Han forandret livet mitt" - Vaenas Hva faen?!? Når sa jeg det? Selvmord... Det er feigt det. Jeg har bare sagt at hvis jeg noen gang skulle bli homo så ville iharal3 vært førstevalget mitt. Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 @ iharal3 haha. Hvorfor finner du opp sånt vrøvel?? Du tør ikke innlede en samtale med meg, kongen av alle konger...... Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg ga ham litt konstruktiv kritikk(jeg er jo så grei) på spillemåten hans en gang. ETter det har han hatet meg Nå skulle jeg skrive: Det blir jo som å hate Gud for å gi deg råd for et bedre liv. Men det var jo det du gjorde, iharal3. Han sa "Du suger i halo 3" :cry: :cry: Ironi Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 "Jeg skulle ta selvmord. Så møtte jeg iharal3. Han forandret livet mitt" - Vaenas Hva faen?!? Når sa jeg det? Selvmord... Det er feigt det. Jeg har bare sagt at hvis jeg noen gang skulle bli homo så ville iharal3 vært førstevalget mitt. Ops, sorry. Laland kan redigere det inn @ iharal3 haha. Hvorfor finner du opp sånt vrøvel?? Du tør ikke innlede en samtale med meg, kongen av alle konger...... Haha. Hver eneste gang vi har hatt en diskusjon, har det endt med at du oppfører deg som en liten unge og sier "jeg vil ikke prate mer om dette, men det er jeg som har rett!" Og værsåsnill bare dra. Målet ditt er jo å bli banna? Kan du ikke bare stikke av? Du gjør ikke annet enn å trolle. Head_Hunter Jeg forklarte da hvorfor jeg gjorde det, didnt I? Men why so serious? Dette er bare kødd! Ikke noen vits i å bli sinte.. Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 :o Nå er det jo du som prøver å få meg vekk. Coward. Jeg har vunnet alle våre diskusjoner, tho. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg er egentlig ikke sint. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Iharal3 er ganske dårlig i Halo 3, men en ganske flink troll her på Gamer da. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Du sa selv på IRC, "Jeg vil bli bannet fra gamer.no " Derfor ser jeg ikke noen grunn til at du ikke bare skal stikke nå.. Og at du har vunnet diskusjoner over meg tror jeg faktisk er det mest latterlige jeg har hørt noensinne.. Og forøvrig: Dette er ikke ment seriøst. Ikke noen vits i å bli sur pga dette..(slik HH tydeligvis ble) Endret 6. juli 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hvem er HH? Hells Heaven? Hvem er HH? Hells Heaven? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Ser at brukere åpenbart ikke klarer å se meningen med denne tråden, og da er det egentlig ingen grunn til å holde den kunstig i live ved trolling og spam. Stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg