lolidude_InnleggNO Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Q: Hva er iharal3's største oppfinnelse?A: Internettet. Det var noen karer i USA som stjal ideen fra ham. Internett kom før han ble født Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Q: Hva er iharal3's største oppfinnelse?A: Internettet. Det var noen karer i USA som stjal ideen fra ham. Internett kom før han ble født Han er Gud.. T_T Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Q: Hva er iharal3's største oppfinnelse?A: Internettet. Det var noen karer i USA som stjal ideen fra ham. Internett kom før han ble født Det er det amerikanerne vil at du skal tro. It's a conspiracy, man! Endret 6. juli 2009 av Villanden Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Den Gud og Jesus Bibelen skriver om er bare copy/pasta fra iharal3. iharal3 er Gud og menneske på samme tid, og menneskedelen av iharal3 er 15 år gammel. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Q: Hva er iharal3's største oppfinnelse?A: Internettet. Det var noen karer i USA som stjal ideen fra ham. Internett kom før han ble født Det er det amerikanerne vil at du skal tro. It's a conspiracy, man! Nettopp! For de som vil vite mer er det bare å kjøpe boken min som kommer en gang i November "iharal3 - liv og levnet" Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Pø'h... Chuck Norris knuser Iharal2(Du ble nedgradert forde du har en tråd, å ikke jeg) med lillefingeren sin. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 iharal3 siterte meg :o *printscreen* -> *skriv ut* -> *ramme inn og henge opp på vegg* Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Villanden har skjønt det Når du dør, skal du få komme til himmelen og få mange damer, Villanden Endret 6. juli 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Jeg bøyer meg ydmyk i din store skygge og aksepterer denne gave over alle gaver. edit: @ iharal3 selvfølgelig. Ikke sirupkaramell som bare er sjalu. Endret 6. juli 2009 av Villanden Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Huff. Slår meg sammen med deg jeg nå. Til iharal3 og dere andre: Huff. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Når du dør, skal du få komme til himmelen og få mange damer, Villanden Høres rett og slett ut som du er muslim. Seven virgins, eller hvor mange det er. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Vel, denne tråden er dedikert til dyrking av iharal og den fantastiske personen han er. Har dere noe annet å si som ikke bidrar til trådens budskap så kan dere la vær å poste. :-) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 iharal3 er ikke muslim, han har sin egen religion; iharal3 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Merkelig tråd, må jeg si. Laland har jo gitt inntrykk for at han synes iharal3 er et troll. Ikke den personen jeg trodde skulle starte en slik tråd Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Så feil kan man ta! Nå skal iharal3 utføre sine plikter, blant annet ved å hjelpe sin mor i heimen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Vel, denne tråden er dedikert til dyrking av iharal og den fantastiske personen han er. Har dere noe annet å si som ikke bidrar til trådens budskap så kan dere la vær å poste. :-) Tråden heter jo "iharal3 - generell diskusjon". Ikke "iharal3 dyrkelse tråden". Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Jaja, greit nok det. Roll out! Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 iharal3 er en veldig falsk person har jeg funnet ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg