Vaenas Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Takker for hjelpen med valg av spill, endte opp med fable 2 og Resident Evil 5 som kjøp i dag. Lenke til kommentar
Elgenn Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 @Benny: Synes ikke OpenTTD er populært nok til at det kan nevnes. dummeste eg har hørt.. smell det opp.. hvis folk ikkje liker det, så forstår di det ikkje. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hvorfor er ikke Gears of War med på lista når toeren er det? Lenke til kommentar
Ice-E Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Ja nå trenger jeg tråden til litt hjelp. Jeg hadde da tenkt meg et nytt spill eller 2 til xbox 360 men er veldig usikker på hvilket jeg vil ha. Jeg er åpen for de fleste sjangerne unntatt Bilspill, og Slåssespill. Spill jeg har eller som jeg har solgt er: Assassins creed, BF Bad Company, Bioshock, Call of duty 4 og 5, Fallout 3, GOW 1 og 2, Alle GH unntatt Greatest hits, Halo Wars, Halo 3, Saints Row 2, Left 4 dead, Oblivion, Shadowrun, Skate 1 og 2, The godfather 2, NFS Pro Street, GTA IV, Fable 2, Rainbow Six 1 og 2, Stranglehold, Brothers In Arms HH og Army Of Two Så hvis noen av dere har et forslag til et spill som dere har hatt det mye moro med og som varer en stund og som man ikke går fort lei av så bare si deres forslag. Endret 15. juli 2009 av Ice E Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Hvorfor er ikke Gears of War med på lista når toeren er det? Les tråden! Jeg tar ikke med flere enn ett spill i samme serie så lenge begge spillene er så like som f.eks GeoW serien er. Såvidt jeg vet regnes Gears 2 som det beste i serien, så jeg valgte det framfor eneren. Skulle gjerne hjulpet deg Ice E, men jeg har litt dårlig tid nå. Jeg er fortsatt ganske opptatt fram til neste uke, så jeg tar en oppussing av tråden da Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Gears of War og Gears of War 2 er jo to vidt forskjellige spill online. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Metal Gear Solid-spillene er mye mer forskjellige, i likhet med mange andre spill i førstepost hvor bare det nyeste i serien er oppført. Det er bare det nyeste som står der, og Gears of War 1 og 2 er så like at det bare ville vært tullete å skrive begge. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 Enig der, drugiS. De er for like til at begge skulle bli listet opp. Om jeg hadde så lave kriterier hadde lista blitt unødvendig lang. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Greit nok, men for å pirke litt må jeg da spørre hvorfor ikke Max Payne 2 er på lista Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Ja nå trenger jeg tråden til litt hjelp. Jeg hadde da tenkt meg et nytt spill eller 2 til xbox 360 men er veldig usikker på hvilket jeg vil ha. Jeg er åpen for de fleste sjangerne unntatt Bilspill, og Slåssespill. Spill jeg har eller som jeg har solgt er: Assassins creed, BF Bad Company, Bioshock, Call of duty 4 og 5, Fallout 3, GOW 1 og 2, Alle GH unntatt Greatest hits, Halo Wars, Halo 3, Saints Row 2, Left 4 dead, Oblivion, Shadowrun, Skate 1 og 2, The godfather 2, NFS Pro Street, GTA IV, Fable 2, Rainbow Six 1 og 2, Stranglehold, Brothers In Arms HH og Army Of Two Så hvis noen av dere har et forslag til et spill som dere har hatt det mye moro med og som varer en stund og som man ikke går fort lei av så bare si deres forslag. Siden den ikke står på listen din vil jeg virkelig anbefale deg å prøve Mass Effect. Fantastisk spill med en utmerket historie og karakterer som virkelig trekker deg inn i spillet. Og med 2'ern som kommer om ikke så veldig lenge er det virkelig verdt er forsøk. Lenke til kommentar
PJPeach Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Veldig bra liste dette her! Kan kanskje tatt med en egen sjanger for sportsspill? Og så savner jeg Richard Burns Rally under bilspill. Dette er en meget bra rally-"simulator". Ikke så arcadepreget som f.eks WRC4, men dertil høyere vanskelighetsgrad. Spilte det mye med ratt og pedaler på PS2. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 Er allerede godt igang med en sportkategori, men alt er på vent fram til mandag. Men bare fortsett med å komme med forslag! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 FIFA 09 er vel et forslag. Kudos til Shampoo for å lage tråden. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Kommet nok til å legge til Fifa 09 (10?) når jeg er ferdig med sportkategorien. Tilgi forsinkelsene, forresten, utsatte det litt pga. LAN. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Og Wii Sports? Det er jo et sportspill! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Har oppdatert lista nå, jobber meg sakte fremover får å få ferdig de andre kategoriene. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Shampoo, nå imponerer du stort. Få-til-ingen tråder har like god oppfølgning som denne! Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Du kan vurdere å legge Heroes of Newerth inn i LAN-kategorien (genialt spill!) Likevel er det fortsatt i lukket beta (en veldig åpen "lukket beta" dog) så det blir kanskje litt merkelig. Du får ta avgjørelsen Lenke til kommentar
Xolan_InnleggNO Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Kan legge til at herligheten som heter Chrono Trigger også nå fås på Nintendo DS. Benytt sjangsen til å oppleve tidenes beste JRPG (mulig med unntak av FF7) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Foreslår at følgende spill blir lagt til i listen: Battlefield 2 (PC), Dice Call of Duty (PC), Infinity Ward Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå