ShampooMacTavish Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Om du liker... Star Ocean vil jeg anbefale Lost Odyssey Gears of War 2 vil jeg anbefale Unreal Tournament 2004 Dead Space vil jeg anbefale Bioshock Left 4 Dead vil jeg anbefale Dead Rising eller Resident Evil 5 Prototype vil jeg anbefale Cracdown Call of Duty 5 vil jeg anbefale Halo 3 eller Call of Duty 4! Endret 8. juli 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Og der kom den ja. Halo passet ikke for meg så tviler på at jeg kjøper det. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Om du liker: Star Ocean vil jeg anbefale Lost Odyssey Gears of War 2 vil jeg anbefale Unreal Tournament 2004 Dead Space vil jeg anbefale Bioshock Left 4 Dead vil jeg anbefale Dead Rising eller Resident Evil 5 Prototype vil jeg anbefale Cracdown Call of Duty 5 vil jeg anbefale Halo 3 eller Call of Duty 4! Lost Odyssey lånte jeg vel av broren min, skulle kjøpe det men han hadde det, så det er rundet. Unreal kan jeg vel prøve. Bioshock har jeg egentlig til pc da. Resident Evil 5 vurderte jeg, men Dead Rising blir for mye i samme gate som L4D. Hva går egentlig Crackdown ut på? Halo falt ikke i smak når jeg prøvde det, Call of Duty 4 låner jeg når jeg vil. Edit: Unnskyld for dobbelposten. Endret 8. juli 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Orange Box hvis du ikke har spilt dem spilla, eller Mirrors Edge. Eller Lost Odyssey. Eller Tales of Vesperia. Eller Red Faction: Guerilla. Eller UFC: undisputed. Eller Call of Juarez: bound in blood. Har bare de tre første av dem jeg nevner. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Kort fortalt, Crackdown er et sandbox spill som handler om en politimann med superkrefter. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 @Gormers: Red Faction har jeg faktisk prøvd, det var morsomt, har bare ikke fått kjøpt det da. Call of Juarez kan jo også være noe, Mirrors edge rundet jeg hos broren min. Crackdown høres ut som et bra spill da. Men kom til å tenke på at jeg har lyst på et RPG nå. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Da er det Mass Effect eller Fallout 3 hvis du vil ha "vrpg" eller "Tales of Vesperia" hvis du vil ha "jrpg". Du kan også gå bananas på XBLA og laste ned masse rart. F. eks , geometry wars 2, braid, n+, eller det nye monkey island spillet. Endret 8. juli 2009 av Gormers Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Du tenker på vestlige rollespill? Anbefaler i så fall Mass Effect, Fallout 3, Fable II og Two Worlds :-) Og kanskje Rise of the Argonauts. Endret 31. juli 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Okami er notert. Men jeg synes Donkey Kong får vente til jeg får opp "Plattform" kategorien. Det ligger i samme gate som Mario 64. Og Worms i strategi? Jeg skjønner hvordan du tenker, men det hører kanskje også hjemme i Plattform..? Skriver opp forslagene på et senere tidspunkt, da nettet mitt er elendig for øyeblikket. Du har vel rett i Donkey Kong 64, usikker på Worms, det stod mellom Plattform og Strategi men da jeg søkte på det fikk jeg vite at det var Strategi, er vel en blanding av de to. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Mass effect og fallout har jeg til pc. Fable 2 kan jeg jo prøve ut, tales of vesperia tror jeg må søke opp først. Two worlds? Hva går det ut på? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) @Nostalgic: Men det er vel ikke akkurat det du anbefaler til noen som ber om å få et strategispill? Two Worlds er et opent RPG i Oblivion-stil, men er kjent for å ikke være like polert og goldt som sistnevnte spill. Anbefaler forresten også Oblivion, om du ikke har det. Endret 8. juli 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Men det er vel ikke akkurat det du anbefaler til noen som ber om å få et strategispill? Nei Kanskje ikke, blir ihvertfall en veldig anderledes form for strategi enn folk en vant til Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Kanskje jeg legger det til en Indie eller Oddball kategori i fremtiden. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hva med å legge til Drømmefall (Dreamfall) i Adventures kategorien? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Chrash Bandicoot? Final Fantasy? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 @Nostalgic: Men det er vel ikke akkurat det du anbefaler til noen som ber om å få et strategispill? Two Worlds er et opent RPG i Oblivion-stil, men er kjent for å ikke være like polert og goldt som sistnevnte spill. Anbefaler forresten også Oblivion, om du ikke har det. Har Hele TES serien jeg da. Burda kanskje ha nevnt spillene jeg har til pc også. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Hva med å legge til Drømmefall (Dreamfall) i Adventures kategorien? Har allerede lagt til The Longest Journey i Adventure, vurderer om jeg skal legge til Drømmefall også. Drømmefall er fantastisk, men det originale TLJ regnes som et av tidenes beste eventyrspill. Chrash Bandicoot? Final Fantasy? Final Fantasy-serien har jeg allerede tatt med tre spill av, Crash Bandicoot plasseres i plattformkategorien sammen med Sly 3 når jeg får opp den. Men jeg kommer ikke til å få opp noen flere kategorier før neste uke, ettersom det ville bli et mareritt med det nettet jeg har nå. Jeg dobbelsjekker alltid faktaene på spillene jeg lister opp. Endret 8. juli 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 GTA San Andreas og GTAIV er ganske forskjellige. Legge til SA? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Mye det samme, bare annen historie og sted. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Enig med Lexiboij her, San Andreas sitt gameplay er mye av det samme som GTA IV's. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå