Gå til innhold

Tips til spill av alle sjangere

Anbefalte innlegg

Om du liker...

Star Ocean vil jeg anbefale Lost Odyssey

Gears of War 2 vil jeg anbefale Unreal Tournament 2004

Dead Space vil jeg anbefale Bioshock

Left 4 Dead vil jeg anbefale Dead Rising eller Resident Evil 5

Prototype vil jeg anbefale Cracdown

Call of Duty 5 vil jeg anbefale Halo 3 eller Call of Duty 4!

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du liker:

Star Ocean vil jeg anbefale Lost Odyssey

Gears of War 2 vil jeg anbefale Unreal Tournament 2004

Dead Space vil jeg anbefale Bioshock

Left 4 Dead vil jeg anbefale Dead Rising eller Resident Evil 5

Prototype vil jeg anbefale Cracdown

Call of Duty 5 vil jeg anbefale Halo 3 eller Call of Duty 4!

Lost Odyssey lånte jeg vel av broren min, skulle kjøpe det men han hadde det, så det er rundet.

Unreal kan jeg vel prøve. Bioshock har jeg egentlig til pc da. Resident Evil 5 vurderte jeg, men Dead Rising blir for mye i samme gate som L4D.

Hva går egentlig Crackdown ut på?

Halo falt ikke i smak når jeg prøvde det, Call of Duty 4 låner jeg når jeg vil.

Edit: Unnskyld for dobbelposten.

Endret av Vaenas
Lenke til kommentar

Orange Box hvis du ikke har spilt dem spilla, eller Mirrors Edge. Eller Lost Odyssey. Eller Tales of Vesperia. Eller Red Faction: Guerilla. Eller UFC: undisputed. Eller Call of Juarez: bound in blood.

Har bare de tre første av dem jeg nevner.

Lenke til kommentar

@Gormers: Red Faction har jeg faktisk prøvd, det var morsomt, har bare ikke fått kjøpt det da. Call of Juarez kan jo også være noe, Mirrors edge rundet jeg hos broren min.

Crackdown høres ut som et bra spill da.

Men kom til å tenke på at jeg har lyst på et RPG nå.

Lenke til kommentar

Da er det Mass Effect eller Fallout 3 hvis du vil ha "vrpg" eller "Tales of Vesperia" hvis du vil ha "jrpg".

Du kan også gå bananas på XBLA og laste ned masse rart.

F. eks

, geometry wars 2, braid, n+, eller det nye monkey island spillet. Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Okami er notert. Men jeg synes Donkey Kong får vente til jeg får opp "Plattform" kategorien. Det ligger i samme gate som Mario 64. Og Worms i strategi? Jeg skjønner hvordan du tenker, men det hører kanskje også hjemme i Plattform..?

Skriver opp forslagene på et senere tidspunkt, da nettet mitt er elendig for øyeblikket.

Du har vel rett i Donkey Kong 64, usikker på Worms, det stod mellom Plattform og Strategi men da jeg søkte på det fikk jeg vite at det var Strategi, er vel en blanding av de to.

Lenke til kommentar

@Nostalgic: Men det er vel ikke akkurat det du anbefaler til noen som ber om å få et strategispill?

Two Worlds er et opent RPG i Oblivion-stil, men er kjent for å ikke være like polert og goldt som sistnevnte spill.

Anbefaler forresten også Oblivion, om du ikke har det.

Lenke til kommentar
@Nostalgic: Men det er vel ikke akkurat det du anbefaler til noen som ber om å få et strategispill?

Two Worlds er et opent RPG i Oblivion-stil, men er kjent for å ikke være like polert og goldt som sistnevnte spill.

Anbefaler forresten også Oblivion, om du ikke har det.

Har Hele TES serien jeg da. Burda kanskje ha nevnt spillene jeg har til pc også.

Lenke til kommentar
Hva med å legge til Drømmefall (Dreamfall) i Adventures kategorien?

Har allerede lagt til The Longest Journey i Adventure, vurderer om jeg skal legge til Drømmefall også. Drømmefall er fantastisk, men det originale TLJ regnes som et av tidenes beste eventyrspill.

Chrash Bandicoot?

Final Fantasy?

Final Fantasy-serien har jeg allerede tatt med tre spill av, Crash Bandicoot plasseres i plattformkategorien sammen med Sly 3 når jeg får opp den. Men jeg kommer ikke til å få opp noen flere kategorier før neste uke, ettersom det ville bli et mareritt med det nettet jeg har nå. Jeg dobbelsjekker alltid faktaene på spillene jeg lister opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...