Gå til innhold

Tips til spill av alle sjangere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må jo ha med Doom ;)

Nei, det må jeg ikke. Det første Doom var kanskje et godt og relativt nyskapende spill da det kom ut, men du ville vel ikke anbefale det til noen som åpnet en "Tips til FPS-spill" tråd? Da hadde jeg heller tatt med Duke Nukem 3D.

Edit: Og The Sims, men det blir vannskelig å finne en kategori til de.

Som sagt, kommer i egen kategori.

Må ha med Fallout ;)

Jeg har med Fallout 3, som er det mest aktuelle (og mest kritikerroste) spillet i serien for øyeblikket.

Legg til Titan Quest i RPG lista :)

Jeg tenkte på det også, men tenkte at Diablo II var nok. Men greit, jeg tar det med. Men det får bli senere på dagen, akkurat nå sitter jeg i en bil med mobilt bredbånd, så jeg drøyer til jeg kommer meg ut av den.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Hva gjør DMC4 under 3PS? Det er jo en slash'em up i samme stil som God of War og Ninja Gaiden. Prince of Persia hører heller ikke til her. Fjern de og legg heller til Ratchet & Clank.

Rachet & Clank er da heller ikke 3PS? Mer plattform.

Lenke til kommentar

Hvis jeg skal legge til flere på listen her: King's Bounty: The Legend og Anno 1404 til strategi, begge har fått kjempe bra anmeldelser. Og The Neverhood til Adventure, hvis du lager kategorien point & click ville den passet inn der. Er også en del folk som spør etter gratis mmo spill, da kunne kanskje RuneScape vært listet opp i en eventuelt framtidig kategori eller rett og slett MMO kategorien som er der fra før.

Lenke til kommentar

Bertelsen, den listen er der for å visse hvilke spill som er anbefalt innen visse sjangre, men selvfølgelig den er ikke tilstrekkelig for å finne ut hvilket spill du ønsker deg, derfor kan vi bruke denne tråden til å svare på spørsmål om annbefalinger.

Lenke til kommentar

Hvis du finner et navn på et spill her som du ikke har hørt om det før, da er det som oftest lurt å søke etter det på youtube og diverse søkemotorer. Ellers blir det som å stå ved spillhylla med bind for øyne og plukke ut et, betale for det å så ser du hva det er... kan bli svært skuffet uten litt "research" først.

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...