Gå til innhold

Tips til spill av alle sjangere

Anbefalte innlegg

Hva med en liste over gode co-op spill. eksempel Halo serien, Left 4 dead, Army of two osv

Jeg har noen til den lista, om det kommer.

Edit : får vel si at jeg synes " The Darkness" burde legges til på FPS lista. Gjerne Putte " Pure" i bilspill lista bare skriv (ATV) bak siden det er AtV og ikke biler :)

Gjør det straks.

Eller gjør om kategorien til motorsport?

Battlefield Heroes må jo legges til i LAN og 3PS!

Du må også ha med resten av Zelda spillene, Mario og Perfect Dark (N64) - Rare - 2000

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Savner CS til FPS- og LAN-kategoriene. Selv om det er gammelt (hva så?) så er det fremdeles et spill som blir spilt i flere tusen hjem daglig!:)

Hadde du lest litt nærmere hadde du funnet ut at jeg kun tar med ett spill i en serie, og jeg har for lengst tatt med Source i FPS- og LAN-kategoriene. Og du burde vite at jeg ikke bryr meg om alderen på spillene, ettersom jeg har med spill tilbake til tidlig 90-tall på listen :)

Counter-Strike 1.6. :)

Som sagt.

Battlefield Heroes må jo legges til i LAN og 3PS!

Synes ikke det er godt nok eller populært nok til å være med på lista enda.

Du må også ha med resten av Zelda spillene, Mario og Perfect Dark (N64) - Rare - 2000

Les tråden! Jeg tar kun ett spill i samme serie, jeg har sagt at jeg skal vente med Mario til jeg får opp Plattform-kategorien.

Lenke til kommentar

Rapporterte tråden og ba om sticky jeg :) Ellers synes jeg egentlig spillserier burde bli nevnt, men kanskje i en skjul elns?

For eksempel vil jeg tro at Neverwinter Nights 2 er et mer essensielt spill (siden eneren begynner å bli utdatert osv.) for mange her på forumet enn eneren.

Edit: And there you go! :o Sticky! Gratulerer!

Endret av Error
Lenke til kommentar
Greit du syntes ikke det er populært nok, men det blir feil om du sier det ikke er godt nok. Smaken er som baken.

Populariteten er det viktigste. Tingen er at de som pleier å spørre om spill skal få forslag til spill som de fleste mener at er gode og som er populære. Kan vurdere det en gang i fremtiden.

Sticky. ;)

Hjertelig! Min første sticky, gitt.

For eksempel vil jeg tro at Neverwinter Nights 2 er et mer essensielt spill (siden eneren begynner å bli utdatert osv.) for mange her på forumet enn eneren.

Tenkte på det selv. Endrer det snart.

Edit: And there you go! :o Sticky! Gratulerer!

Takk for det :)

Lenke til kommentar

Jao, det er Japansk strategi/3PS. Du flytter figuren din ett sted, så skyter du derfra, så er det fiend sin tur. Litt vannskelig å forklare.

Vel, med tanke på at OoT regnes som tidenes aller beste spill, basert på anmeldelser, følte jeg at jeg ikke kunne komme utenom det.

Det er noe alvorlig galt med den lista, siden Orange box har høyere rank på 360 en PC. :blink:

Endret av lolidude
Lenke til kommentar

Nostalgic, her listes det opp spill som kan anbefales til spillere som er ute etter et spill i forskjellige sjangere. Kan godt liste opp et skikkelig dårlig spill her, så lenge det er populært og mange spiller det. Men de fleste spill her er jo skikkelig gode.

Men Perfect Dark må legges til, det er genialt og berømt :)

Hvor, isåfall?

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Men Perfect Dark må legges til, det er genialt og berømt :)

Hvor, isåfall?

FPS. Dette ble en litt kort post. :huh:

Edit:

Portal (PC, PS3, 360) - Valve (2007)
Det er vell mer et plattformspill eller hjernetrim. Det kom heller ikke til ps3 så vidt jeg vet. Endret av Head_Hunter
Lenke til kommentar
Edit:
Portal (PC, PS3, 360) - Valve (2007)
Det er vell mer et plattformspill eller hjernetrim. Det kom heller ikke til ps3 så vidt jeg vet.

Portal er en del av Orange Box som kom ut på PS3. :)

Ja det vet jeg etter som jeg har orange box både til pc og xbox men jeg trodde ikke det kom til ps3. Jeg mener å ha hørt at valve ikke gadd og porte det til ps3 for det tok for mye tid og resursser

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...