ShampooMacTavish Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 TPS gruppa har nok ikke noe imot et tilskudd til, sleng det på Den er grei. DS har et par kjekke spill man som passer Adventure, som professor layton and the curious village, Phoenix Wright: Ace attourney, og hotel dusk: room 215. Skal jeg sette de opp på adventure, eller lage en en egen "håndholdt" kategori synes du? Niks, det er et stort tema som trenger mye jobb og vurdering. Tar det etterhvert. Bare ta med OpenTTD eller TTD, da. Okei? Den hører vel hjemme på Simulation? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 bzflag under FPS. Og heroes of newerth under et eller annet. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) HoN kunne gå under LAN, men det er vel bare i beta? Synes ikke BZFlag er populært nok eller godt nok til å være på listen. Endret 6. juli 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Edit : får vel si at jeg synes " The Darkness" burde legges til på FPS lista. Gjerne Putte " Pure" i bilspill lista bare skriv (ATV) bak siden det er AtV og ikke biler Gjør det straks. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Niks, det er et stort tema som trenger mye jobb og vurdering. Tar det etterhvert. Bare ta med OpenTTD eller TTD, da. Okei? Den hører vel hjemme på Simulation? Spillene har lite med simulering å gjøre. Det er mer strategi, men så kom TTD ut i 1996, og OpenTTD er en åpen kildekode-klone av TTD, som er kodet i C++. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Sacred 2 Fallen angel under RPG. 2009 xbox 360, PC og PS3 Endret 6. juli 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Apno Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Sticky? Men ganske god liste du har her, Shampoo. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 @Benny: Synes ikke OpenTTD er populært nok til at det kan nevnes. Er skeptisk til å ta med Sacred 2. Det er andre spill jeg ville tatt med før det. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Du må legge til Team Fortess 2 i FPS Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hva med en liste over gode co-op spill. eksempel Halo serien, Left 4 dead, Army of two osv Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Savner en indie-kategori, eventuelt en platformer/sidescroller-kategori sånn at jeg kan anbefale bl.a. Trine. Aha, så nå at du har planer om det. Anbefalingen står fremdeles, Trine er awesome. Ellers, hvorfor i alle dager er Thief: The Dark Project listet som third person shooter? Ikke bare spilles de to første Thief-spillene utelukkende i førsteperson (det tredje lar deg velge, men er klart best i førsteperson) - de er også langt unna shooter-sjangeren. Endret 6. juli 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Du må legge til Team Fortess 2 i FPS Det er gjort for lengst. new try: Overlord... Vurderte det selv. Setter det opp nå. Hva med en liste over gode co-op spill. eksempel Halo serien, Left 4 dead, Army of two osv Hm, skal vurderes. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Ellers, hvorfor i alle dager er Thief: The Dark Project listet som third person shooter? Ikke bare spilles de to første Thief-spillene utelukkende i førsteperson (det tredje lar deg velge, men er klart best i førsteperson) - de er også langt unna shooter-sjangeren. TPS regnes som spill sett fra tredjeperson, ikke nødvendigvis et skytespill. Men jeg må innrømme at Thief kanskje ikke hører hjemme der, skal jeg sette den i Adventure kanskje? Sjekket det ut nå, Thief regnes som å være et Action Adventure/Stealth spill. Setter det opp i Adventure, da. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Fantastisk tråd, bra jobbet Støtter forslaget til Head_Hunter. Hva med en liste over gode co-op spill. eksempel Halo serien, Left 4 dead, Army of two osv Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Bør kanskje ha med Dead Rising inni der? Har spillt litt og det er skamfett. Har også fått mye bra kritikk og regnes som et av de beste spillene til 360 har jeg lest. Og kanskje A Vampyre Story på adventure? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 A Vampyre Story hadde jeg faktisk tenkt til å ta med, må ha glemt det. Slenger med Dead Rising på TPS. Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Savner CS til FPS- og LAN-kategoriene. Selv om det er gammelt (hva så?) så er det fremdeles et spill som blir spilt i flere tusen hjem daglig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå