Gå til innhold

Tips til spill av alle sjangere


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Uncharted 2: Among Thieves bør vel settes under Third Person Shooter. At Resident Evil er der er bare trist.

 

Epic Mickey (Wii), Diskey kan settes under Adventure sammen med Zelda. Veldig nært, faktisk. Og drit i Disney-logoen. Det er laget av Warren Spector, en fyr de fleste bør vite hvem er. ;)

 

De håndholdte glimret med sitt fravær, så jeg kan begynne med

 

Kingdom Hearts: Birth by Sleep (PSP), Square Enix

 

Dragon Quest IX: Sentinels of the starry skies (DS), Square Enix

Blue Dragon: Awakened Shadow (DS), Square Enix

Lufia: Curse of the Sinistrals (DS), Natsume (Square Enix i Japan)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg kom nettopp over et spill til DS kalt "999: 9 Hours, 9 Lives, 9 Doors" via ign.com. Jeg leste noen linjer i anmeldelsen før jeg stakk til amazon.co.uk og bestilte det. Har ikke peiling på hva det egentlig dreier seg om, men ign sa det er "Rated M for Mature" (og vi snakker et advenurespill på DS?) og er "a complete mindf***". De gav det så godt som toppkarakter hele veien. Gleder meg! :D

Lenke til kommentar

Jeg kom nettopp over et spill til DS kalt "999: 9 Hours, 9 Lives, 9 Doors" via ign.com. Jeg leste noen linjer i anmeldelsen før jeg stakk til amazon.co.uk og bestilte det. Har ikke peiling på hva det egentlig dreier seg om, men ign sa det er "Rated M for Mature" (og vi snakker et advenurespill på DS?) og er "a complete mindf***". De gav det så godt som toppkarakter hele veien. Gleder meg! :D

 

Jeg har sett på det spillet selv og har letet febrilsk over en nettside å bestille det fra. Du får si hva du synes når du har fått det og spillt litt. Det virker ivertfall utrolig bra og veldig annerledes enn andre spill.

Lenke til kommentar

Jeg tok en rask titt på Platekompaniet, men de har ikke hørt om det. Sannsynligvis er det ikke kommet til Norge ennå. I stedet for å vente bestilte jeg like greit fra England. Det blir nok over tollgrensen, men etter å ha bestilt alt mulig fra England, Tyskland og USA er den eneste gangen jeg har fått problemer med toll da jeg bestilte fra Sverige. :huh:

Endret av PityTheFool
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...